Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1041/1766) > >>

fly_boy:

Phähäääähääh...
[ Attachment not found - or removed ]

Vanha lainaus, mutta tästä autosta ja omistajasta oli uusimmassa Kurikkalehdessä juttu. Autoa pidetään tuossa kunnossa tahallaan. Omistajan mukaan auto herättää huomiota tuollaisena paljon enemmän 

Sami Aaltonen:
Jaha Lasselta vielä Turkusen kuvia.  Asiallista! Vanha kunnon ilmajäähdytys Porsche!

Eilen tuli vierailtua ohi mennen tuola Catamountin puolella, ovat kyllä todella "asiakaspalvelu" henkisiä. Ikäväkyllä. Mahikset olisi vaikka mihin, jos vaan olisi halua, kuten ohjatusti yläkerta kierrokselle ja autoista pieni esitelmä ja muutama kuva per auto. Mutta EI niin EI. "Ota kuvat mutta kilvet ei saa sitte näkyä yhessäkään!" oli tämä kommentti. Ja enempää komentointia ei herunut vaikka asiallisesti siinä koitin jutellakin. Melkosen mielenkiintoinen palveluasenne.

NO joka tapauksessa, sain minä pari kuvaa ja pari ääntä muistoksi sieltä taas kerran.

Tämä taitaa ollakin sitten vähän harvinaisempi laitos, Zagaton korilla ja Bi Turboilla. 

Autopilot:
Sports Car Centrissa on kaikissa toimipisteissa jumalattoman huono asikaspalvelu. Ainoana poikkeuksena Ferrari\Maserati myyja. Sattui sulle varmaan Sami noita "alakerran" poikia.

Scaglietteja on itseasiassa enemmankin kuin yksi suomessa, ihan itse tullut todistettua.

Henkka:
Voi jösses noita Maserateja tossa Ferrarin alla! Tulee mieleen vastaavat viritykset Jaguarilla XJ:n suhteen, kun laitettiin muovipuskuria, kulmikasta lamppua ja tingeltangelia mitaristoon. Niin 80-lukua että...
Hienot autot saa näyttääkkin hienoille!
Tuo Rover ylempänä tuo minulle taas hyviä muistoja noilta ajoilta. Tuota mallia kuolattua pikkupoikana. Suomessa noita ei juuri näkynyt mutta kaapelilta tuli "The Professionals".
Capriin juontaa myös tunnesiteet samalta ajalta/ohjelmasta 

Sami Aaltonen:

Voi jösses noita Maserateja tossa Ferrarin alla! Tulee mieleen vastaavat viritykset Jaguarilla XJ:n suhteen, kun laitettiin muovipuskuria, kulmikasta lamppua ja tingeltangelia mitaristoon. Niin 80-lukua että...
Hienot autot saa näyttääkkin hienoille!

Meikäläiseen tuon tyyppiset Maseratit kolahtaa aina. Huomaamattoman elegantteja. Mitään tietämätön ei edes tajua katsovansa haluttua laitosta vaan pitää sitä lähinnä peruspurkkina. Asiallista. 
Etenkin edelliskorimallin 1996-2001-> Quattroporte on mulle ollut aina melkeen yksi kauneimmista edustus GT:stä mitä on tehty. Ja se tulee aina olemaan.

Kuvat ovat Bella Italiasta Tammelasta 2009

Navigation

Up one level

Next page

Previous page