Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1069/1766) > >>

Unzki:

Kertokaa nyt, kun ette aiemmin kysyessäni kertoneet, että minkä helkkarin takia noi rekkarit täytyy sutata?

Mitä se haittaa jos ne suttaa tai poistaa? Jos haluat tietää kuka ko. autolla ajaa tai sen omistaa niin sitähän voit vaikka ystävällisesti PM:lla kysäistä kuvan ottajalta mikäli hänellä on tietoa asiasta tms.

Yleensä moni noista eksoottisimpien autojen omistajista on syystä tai toisesta jonkin verran varpaillaan niiden autojen kuvaamisesta jne ja välillä tulee tosiaan toivomuksia, että kuvia ei mihinkään laitettaisi tai sitten niin että kilvet ei näy. Mulle ei ole mitään ongelmaa siinä, että joku haluaa olla tarkempi yksityisyydestään ja ihan mielellään poistan kilvet tai numerot photarilla mikäli joku niin haluaa. Pysyypähän rauha maassa ja kuvaaminen onnistuu jatkossakin Sitä mun taas on vaikeampi ymmärtää, miksi joku haluaa tietää sen kilven

rainer:
Viikko sitten takanani ajoi auto, jota vilkaisin peilistä.
Ehdin tajuta, että hei siinä on jotain erikoista ja kun katsoin uudestaan,
niin rekkari oli KIM-1. Heh, no heti tajusin, että ei se oo Räikkönen, se ei tarvii huomiota.
Toinen mukava rekkari oli Vuosaaressa, mersu jossa rekkari IK-10 eli ikioma eikä
mitään leasing-kamaa. . .

Kerosiini:

Viikko sitten takanani ajoi auto, jota vilkaisin peilistä.
Ehdin tajuta, että hei siinä on jotain erikoista ja kun katsoin uudestaan,
niin rekkari oli KIM-1. Heh, no heti tajusin, että ei se oo Räikkönen, se ei tarvii huomiota.
Toinen mukava rekkari oli Vuosaaressa, mersu jossa rekkari IK-10 eli ikioma eikä
mitään leasing-kamaa. . .

Siis mähän se olin...  Vai onko parempaa ehdotusta?

Jufernaut:

Linkit ei toimi suoraan mutta kopioi ne osoiteriville:

http://kilvet.com/historia.cgi?kilpi=IK-10

http://kilvet.com/historia.cgi?kilpi=KIM-1

Ilkka:
Anna Abreun autona tänään:

[ Attachment not found - or removed ]

Hummer mikä Hummer:

Samaa rekvisiittaa, menköön jatkoksi vaikka nyt onkin mopo:

Navigation

Up one level