Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1109/1766) > >>

Sami Aaltonen:
Quote

"tietokoneelliset häiriötilat"... justjust.

Et ilmeisesti ole kauheasti näiden asioiden kanssa tekemisissä kun käsityksesi ovat aika kummallisia.



En ole joo, kaikki on mututuntumaa. Kuhan koitan päteä niin kuin aina.

Unzki:
Quote

No joo oli ja oli joo, ei sillon 60-luvun Lamboissa ollu akviivijousituksia ja RACE nappuloita ohjauspyörissä kuitenkaan. 

Sä et oikeasti tajunnut mitä tarkotin. Se mitä sen ajan lambossa tai muissa autoissa oli, oli sen ajan huipputekniikkaa. Aivan samalla tavalla kun nyt on ne sun RACE-nappulat, ja jos ne toimii edelleen niin miksipä ei nykyiset tekniset ratkaisut toimisi myöhemmin? Kyllä niitä ilmajousituksia ja muita on "vähän" aikaa testattu ennen kuin ne päätetään tuotantoon ottaa.

Apina:
Quote

Mitenköhän mahtavat toimia sitten 5-10v päästä?

Mietitkö sä Sami puhelintakin vaihtaessa aina että mitenköhän tämä toimii 10v päästä?
Voisin veikata että harvempi uuden Ferrarin potentiaalisista ostajista jättää väliin siksi että autossa saattaa mahdollisesti olla tulossa 10v päästä kallis remontti
Kyllähän se ainakin meikäläistä turhauttaisi jos olisi tähänkin asti jätetty uusi tekniikka pois malleista siksi että se todennäköisesti hajoaa vuosikymmenen päästä. Voisihan sitä sentään ajaa tyytyväisenä SOHC-koneella ja synkronoimattomalla vaihdelaatikolla + rumpujarruilla

Sami Aaltonen:
Quote

Sä et oikeasti tajunnut mitä tarkotin. Se mitä sen ajan lambossa tai muissa autoissa oli, oli sen ajan huipputekniikkaa. Aivan samalla tavalla kun nyt on ne sun RACE-nappulat, ja jos ne toimii edelleen niin miksipä ei nykyiset tekniset ratkaisut toimisi myöhemmin? Kyllä niitä ilmajousituksia ja muita on "vähän" aikaa testattu ennen kuin ne päätetään tuotantoon ottaa.


Mutta se mitä olen tässä kokoajan yrittänyt selittää on se, että mitä enemmän autoihin tungetaan sähköä, elektroniikaa, hienouksia: sitä enemmän niissä tulee olemaan vikoja. Se on nähty ja kuultu.

Sami Aaltonen:
Quote

Mietitkö sä Sami puhelintakin vaihtaessa aina että mitenköhän tämä toimii 10v päästä?
Voisin veikata että harvempi uuden Ferrarin potentiaalisista ostajista jättää väliin siksi että autossa saattaa mahdollisesti olla tulossa 10v päästä kallis remontti
Kyllähän se ainakin meikäläistä turhauttaisi jos olisi tähänkin asti jätetty uusi tekniikka pois malleista siksi että se todennäköisesti hajoaa vuosikymmenen päästä. Voisihan sitä sentään ajaa tyytyväisenä SOHC-koneella ja synkronoimattomalla vaihdelaatikolla + rumpujarruilla


*masennus*.
Niin no tää on tätä näin, väännetään niin että tässä taas on jo homma ihan sivuraitella.  Just like the liikennetopikki oli. Simppelistä asiasta tehdään helv**** vaikea ja lopulta asian alkuperäinen esittäjä tuntee itsensä aasiksi. Näin. 

Alunperin esitin vain mielipiteeni muutamista uusista härpättimistä, joita on nykyautoihin tungettu. Ja nyt ollaan tässä, että vertaillaan Nokiaa Autoihin. Eiköhän tämä riitä. You won.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page