Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1149/1766) > >>

Pe7e:
Kelpais Vaikka ennemmin ottaisin Evon

[ Attachment not found - or removed ]

kapteeni.kapanen:
Evo on ***** Subaru on sitä jotain siinä sentää puhuu voima jos on vielä boxer konella 

Unzki:

No justiinsa joo.   

Eli viiminen aito M5:nen on tämä nykyinen malli, josta siitäkin puuttuu puhdas manuaali vaihteisto.
Pilaavat kaiken, aivan kaiken historian ja perinteen kannalta kun ahtaavat tuon. Todella syvältä. Olen todella pettynyt!

Minua ei kiinosta vähempää, jos se on taloudellisempi tai siitä saadaan enemmän voimaa irti pienimmillä tilavuuksilla tai se on tehokkaampi ja vääntävämpi jne.pskaa. Menettyä on se, että Bemarin kutos-, kasi- tai kymppi ei enää jatkossa laula korkealta ja kovaa; vapaasti.

Mitäköhän Saksassa ja Euroopassa todelliset M5:s fanit tästä ovat mieltä, ne jotka oikeasti ovat M5:sta diganneet läpi vuosikymmenien? Mahtavatkohan ottaa tämän tiedon innolla vastaan?
Epäilen?

Joka tapauksessa, tämä muutos on syvältä.

Älä unohda Sami nykyistä M3:sta, 4L V8, vapari, ja sillä sun ihannoimalla manuaalilaatikolla ja kaikki espit sun muut saa halutessa pois

Pe7e:

Evo on ***** Subaru on sitä jotain siinä sentää puhuu voima jos on vielä boxer konella 

Nojaa, eipä taida hirveesti erota noi toisistaan. Impassa (uudessa) 2.5l mylly ja Evossa 2.0l, molemmissa päältä 300hv(Evossa ilmoitettu 295, mutta mitattu Suomessa vakiona ~340hv) ja taitaa väännötkin olla aika tasoissa. Subarussa ehkä karvan verran enemmän. Evo vain on miljoona kertaa hienompi Saattaa olla että joskus tosta pihasta sellanen löytyykin... toivottavasti piankin...

Sami Aaltonen:

Älä unohda Sami nykyistä M3:sta, 4L V8, vapari, ja sillä sun ihannoimalla manuaalilaatikolla ja kaikki espit sun muut saa halutessa pois

En unohda en. Tossa on sentään asennetta, ollakseen nykypäivän urheilucupee.
Minä tykkään. Ilman ahtimia, ilman mitään sähkökytkkinnappulavaihteistoja, ja kaiken turhan saa pois jos haluaa radalla vaikkapa kokeilla taitojaan.
Tollanen oikean urheiluauton pitää olla. Ajajan auto.

Joka tapauksessa, osanottoni Bemarin päätökselle. Syvästi pettyneenä siirrän katseeni historian upeisiin hetkiin....... jolloin M-Bemareissa oli vapaati hengittävät, korkealta ja kovaa laulavat hellat. Ne ajat ovat mennyttä tämän uuden "taloudellisen supersuorituskykyihmeen" jälkeen. Pahoitteluni Forumin Bemari faneille, mutta tuo Bemarin päätös oli VÄÄRÄ, ja ISOLLA.

Haikeana muistelen sitä muutaman vuoden takaista Kesä iltaa Vihdintiellä valoissa ootellessani. Paikallisen raggarin pakoputkiviritetty 325i Coupe kääntyi Vihdinsuuntaan ja seurauksena oli 1,2,3,4 vaihteiden saattelemana upeaa Bemarin legendaarista Kutos Sinffoniaa tuutin täydeltä koko kierrosluvun mitalta. Täytyy kyllä sanoa, että sitä minä kuuntelin ERITTÄIN MIELELLÄNI  . Vapaasti ja ilman hyrskyttymiä. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page