Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1169/1766) > >>

TOC:
Voisin vielä lisätä että useaan autoon voi laittaa halvemmat öljyt kun käyttää pienenpää vaihtoväliä,kirjasta löytyy oljylaadut ja vaihtovälit.Säästö jäänee pieneksi tavalliselle kuluttajalle kun öljy maksaa maltaita,suolatut hinnat.Allekirjoittanut ostaa öljyt 60-80% halvemmalla....

Muita oljyjä kuin auton valmistajan hyväksymiä minä en autoihin laittaisi tänäpäivänä,surullisia esimerkkejä löytyy esim.VW PD moottoreista,samoin moottoreista joihin vaaditaan A3 oljy ja laitetaan ikuisen onnen toivossa "parasta mahdollista",A1 öljyä....

Vahingot ei tule seuraavana päivänä,tulevaisuudessa ehkä.Ei kannata edes luottaa öljyn myyjään että saa oikeata ainetta,ainakaan Ruotsissa.

Vain henk.kohtainen mielipide.

ovalila:

Mikähän muuten lie kytkinnesteiden vaihtoväli (suositeltava)? Taitaa mulla olla nestehet "kulahtaneet", kun alkaa kytkin jäykistymään ihan urakalla, kun lämpömittari painuu alle -20C:n? Vai mikä muu tuollaisen voisi aiheuttaa?

Ämöriikan VW muistaakseni suosittelee jarrunesteiden vaihtoväleiksi 2 vuotta /  20 000 mailia. Ninkuin Olle tuossa jo maintsikin niin jarru ( ja kytkin ) nesteet on erittäin hygroskooppisia ja kerää vettä itseensä joten ei varmaan ainakaan haitanne vaihtaa. Vaihdoin Valkyrien nesteet tuossa kesällä ja ero on silmin nähtävä, kun niissä kahvojen nestesäiliöissä on ne pienet ikkunat. Tuntuu jostain se neste keräävän ittensä kaiken maailman epäpuhtauksia kun kirkastui kerrasta.....

Henkka:

Onhan tuolla useampikin hyvä kuva mutta itsekin tykästyin enemmän monen kuvan ideaan.

Sama vika. Lauantain Hesarin autoliitettä taas odotellessa 

renkomi:

Ei kannata edes luottaa öljyn myyjään että saa oikeata ainetta,ainakaan Ruotsissa.

Suomessa kannattaa luottaa öljyn myyjään, ainakin tietyissä ostopaikoissa 

Muita oljyjä kuin auton valmistajan hyväksymiä minä en autoihin laittaisi tänäpäivänä,surullisia esimerkkejä löytyy esim.VW PD moottoreista,samoin moottoreista joihin vaaditaan A3 oljy ja laitetaan ikuisen onnen toivossa "parasta mahdollista",A1 öljyä....

Niinpä! Yritäpä siinä sitten myydä esim. VAG-konsernin uudempiin autoihin oikeaa öljyä, kun asiakkaalle ei kelpaa kuin Mobilin Rally Formula, kun on sitä käyttänyt aina kaikissa autoissa...

TOC:

Suomessa kannattaa luottaa öljyn myyjään, ainakin tietyissä ostopaikoissa 

Niinpä! Yritäpä siinä sitten myydä esim. VAG-konsernin uudempiin autoihin oikeaa öljyä, kun asiakkaalle ei kelpaa kuin Mobilin Rally Formula, kun on sitä käyttänyt aina kaikissa autoissa...

Niin tääläkin,ainakin jos minulta ostat ööliä...

Vaikeetahan se on,olen onnitunut kun sanon että ei takuu korvaa mitään jos puuttuu VW luokitukset oljystä.

Totuushan on niin että ne öljyt voi olla myös parempiakin,luokitukset vaan tekemättä.Totuus on myös että öljyviidakko on vaikea viidakko,muuttuu jatkuvasti....

Navigation

Up one level

Next page

Previous page