FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.07.17, 20:47

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 293 294 [295] 296 297 ... 444 Reply Print
Author Topic: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)  (Read 1200794 times)
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #5880 on: 12.01.10, 15:18 »

Tulee itsekkin pidettyä samanlaisia ääniä ja tuskan parahduksia Seatin ratissa
Haha, mulla näyttää tältä kun tulee töihin... varsinki sit ku saa sen Evon... Grin

http://www.youtube.com/watch?v=6ZU7jZtvN-c
Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #5881 on: 12.01.10, 15:24 »

Smarttia tekis joskus mieli koittaa... sen verran mielenkiintoinen laitos.
Tuollaisella olis varmaan ihan hyvä sorvata kaupungilla tms.

Saksassa olivat näköjään kovin suosittuja ja parkkeerattu aina mitä ihmeellisemmin.

On Smarteja ja sit on Smarteja.....

http://www.youtube.com/watch?v=9WDAU1J975E

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuomas Tuppurainen

Date Registered: 06.01.08

« Reply #5882 on: 12.01.10, 15:25 »

Ei hesus noita "pikkuviisaita". Tähän samaan kategoriaan joutaisi:

http://www.facebook.com/group.php?gid=36866418536
"joka ****ttaa erityisesti hitaalla nopeudellaan" Niinmpä, minä oon sitä mieltä että mopot sais kulkea 60km/h, vähenisi virittäjät puolella ja muutenkin 45 on vähän turhan hidas vauhti.
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #5883 on: 12.01.10, 15:31 »

vähenisi virittäjät puolella
Ja onnettomuudet/kuolemat nousisi puolella Grin Jonka jälkeen mopot kielletään kokonaan ja autot rajoitetaan kulkemaan max 40kmh. Roll Eyes
Joni Hares

Date Registered: 25.10.02

« Reply #5884 on: 12.01.10, 15:40 »

Haha, mulla näyttää tältä kun tulee töihin... varsinki sit ku saa sen Evon... Grin

http://www.youtube.com/watch?v=6ZU7jZtvN-c

Kyllä tommoset vääntölukemat kuule tulee jenkki V8 moottoreista eikä mistään pihinäboksista Grin
Antti Havukainen

Date Registered: 04.04.04

« Reply #5885 on: 12.01.10, 15:45 »

"joka ****ttaa erityisesti hitaalla nopeudellaan" Niinmpä, minä oon sitä mieltä että mopot sais kulkea 60km/h, vähenisi virittäjät puolella ja muutenkin 45 on vähän turhan hidas vauhti.

Itsehän olen jo kauan ihmetellyt, että kuka valopää on keksinyt mopoille tuon 45 km/h rajoituksen. Miksei se vaan voi olla vaikka 50, sillä tuskinpa tuollaisella 5 km/h:n nopeuserolla on turvallisuuden kannalta mitään merkitystä.

Mutta joo, ehkä tämän threadin tarkoituksena on kuitenkin keskustella autoista eikä mopojen nopeusrajoituksista. Roll Eyes
« Last Edit: 12.01.10, 15:53 by Antti Havukainen »
Matti Kokkonen

Date Registered: 11.09.07

« Reply #5886 on: 12.01.10, 16:21 »

Itsehän olen jo kauan ihmetellyt, että kuka valopää on keksinyt mopoille tuon 45 km/h rajoituksen. Miksei se vaan voi olla vaikka 50, sillä tuskinpa tuollaisella 5 km/h:n nopeuserolla on turvallisuuden kannalta mitään merkitystä.

Useille pyöräteille tuo 45 km/h on melko kova vauhti, kun ottaa huomioon sen että samoja väyliä käyttävät myös 7-vuotiaat lapset koulumatkoilla, eikä ne kevyenliikenteenväylät erityisemmin leveitä ole...

Autotiet ovat sitten asia erikseen, niillä voisi päästellä menemään huomattavaasti kovempaakin.
« Last Edit: 12.01.10, 16:26 by Matti Kokkonen »
Vesa Nieminen

Date Registered: 07.06.06

« Reply #5887 on: 12.01.10, 17:17 »

Tässä on erittäin hyvä syy ostaa Smart.  Grin Grin

http://www.youtube.com/watch?v=Oph4fcJmPBk

Marko Ryynänen

Date Registered: 05.10.04

« Reply #5888 on: 12.01.10, 17:27 »

Smartissa ei vissiin ole säilytystiloja kun tavaroita pitää etsiä lattialta  Wink  Embarrassed

http://www.youtube.com/watch?v=niP0_56Hyns

-make-
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #5889 on: 12.01.10, 19:09 »

Onko forumin Volkkarimiehillä kokemuksia takaluukun lukon rikkoutumisesta? Mitä maksaa uusi osa ja onko itse vaihdettavissa? Mitä nyt tuossa vähän googletin, niin sen lukon mikrokytkimet on ilmeisen itseään ja niitä aina välillä paukkuu. Ilmeisesti tuollaista vikaa tuli mullekin, kun sähkölukko ei inahdakkaan, kun kahvasta vääntää. Ilmeisesti noita kytkimiä ei sinällään voi, tai ainakaan ei ole helppo vaihtaa, joten taitaa mennä koko lukkomötikkä vaihtoon?

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Marko Ryynänen

Date Registered: 05.10.04

« Reply #5890 on: 12.01.10, 19:24 »

Onko forumin Volkkarimiehillä kokemuksia takaluukun lukon rikkoutumisesta? Mitä maksaa uusi osa ja onko itse vaihdettavissa? Mitä nyt tuossa vähän googletin, niin sen lukon mikrokytkimet on ilmeisen itseään ja niitä aina välillä paukkuu. Ilmeisesti tuollaista vikaa tuli mullekin, kun sähkölukko ei inahdakkaan, kun kahvasta vääntää. Ilmeisesti noita kytkimiä ei sinällään voi, tai ainakaan ei ole helppo vaihtaa, joten taitaa mennä koko lukkomötikkä vaihtoon?

Varianteissa takalasinpesuri kusee pyyhkijänakselia pitkin nesteen ja hapettaa mikrokytkimen, sulla ei muistaakseni ollut variantti, joten voisi tutkia sen kumilörtsän sisältä josta johdot tulee takaluukulle onko johdot murtuneet.

-make-
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #5891 on: 12.01.10, 19:53 »

Mulla on vaihdettu kerran takuuseen. Ei onneksi ole sen jälkeen hajonnut.

-JukSii-
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #5892 on: 12.01.10, 20:05 »

Varianteissa takalasinpesuri kusee pyyhkijänakselia pitkin nesteen ja hapettaa mikrokytkimen, sulla ei muistaakseni ollut variantti, joten voisi tutkia sen kumilörtsän sisältä josta johdot tulee takaluukulle onko johdot murtuneet.

Joo ei ole variantti. Ja johdot näyttivät ainakin pikaisella silmäyksellä ulospäin ehjiltä. Mittaamaan noita en oikein osaa ruveta... Sulake (mikäli oli oikea) oli myös ehjä...

Homma alkoi, kun torstaina käytin auton huollossa ja se ehti olla vajaan tunnin lämpimässä. Siinä vielä kävin takaluukulla, ja silloin se siis toimi. Sen jälkeen auto taas pakkaseen, ja lauantaina se luukku ei enää auennutkaan. Nyt tänään kävin lämpimässä paikassa vaihtamassa lohkolämmittimen vastuksen ja aikaa tuhraantui kyllä sen verran, että jos se jäässä olisi ollut, olisi se ehtinyt sulaa, mutta eipä aukene luukku vieläkään. Luulen, että se saattoi imaista silloin viime viikolla sen verran imaista kosteutta itseensä, että sanoi poks...

Mika Koski

Date Registered: 21.02.07

« Reply #5893 on: 13.01.10, 13:42 »

Tekis mieli ostaa vanha Jeep Wrangler, koska sillä pääsee talvisin parkkipaikoille ja ruutuihin aurattujen vallien yli ja päälle sekä koska sitä vois ajaa kesällä ilman kattoa. McGyver fiilistelystä puhumattakaan. Melkoinen jokasään peli siis.

Koska minulla on jo yksi vanha auto, jolla lisääntynyt huoltotarve sekä vaimolla toinen (kohta) samanlainen, niin osaako raati sanoa, että mikä on Wranglereiden "yleinen laatu" ts. kuinka paljon huolta ja murhetta saan auton lisäksi? Jakoavain pysyy käsissä ja kaikki yli ½ kilon kokoiset osat vaihtuvat kotikorjaamolla.

Mika
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #5894 on: 13.01.10, 13:56 »

Tekis mieli ostaa vanha Jeep Wrangler, koska sillä pääsee talvisin parkkipaikoille ja ruutuihin aurattujen vallien yli ja päälle sekä koska sitä vois ajaa kesällä ilman kattoa. McGyver fiilistelystä puhumattakaan. Melkoinen jokasään peli siis.

Koska minulla on jo yksi vanha auto, jolla lisääntynyt huoltotarve sekä vaimolla toinen (kohta) samanlainen, niin osaako raati sanoa, että mikä on Wranglereiden "yleinen laatu" ts. kuinka paljon huolta ja murhetta saan auton lisäksi? Jakoavain pysyy käsissä ja kaikki yli ½ kilon kokoiset osat vaihtuvat kotikorjaamolla.

Mika

Vaimon serkulla oli tuollainen pari vuotta, tavalliset vanhan auton viat siinä oli, eli ei mitään kummosempaa, joku sähköboksi sitten pamahti, makso maltaita ja kesti vissiin toista kuukautta tuon matka suomeen.Kohtuullinen kulutus, ulkomuistista tuollainen 14/100km, kitisi ja natisi mutta kulki.

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Jani Viipuri

Date Registered: 05.02.06

« Reply #5895 on: 13.01.10, 14:40 »

jaa mitä valleja ?  Grin

[ attachment removed / expired ]

Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #5896 on: 13.01.10, 14:46 »

Täältä löytyy paljon vihjeitä VAG autoihin kun rekisteröityy. thmbup

Täydelliset osa/kaaviokuvat.

http://www.vagcat.com/
« Last Edit: 13.01.10, 15:41 by Olle Sälgmark »

salgmark miuku telia.com
Markus Hatakka

Date Registered: 19.02.07

« Reply #5897 on: 13.01.10, 15:32 »

Täältä löytyy paljon vihjeitä VAG autoihin kun rekisteröityy. thmbup

http://www.vagcat.com/

Samoin tuolta: http://www.ffp.fi/bb/index.php
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

« Reply #5898 on: 13.01.10, 15:36 »

jaa mitä valleja ?  Grin

Tuo kuva on kyllä aika hauska. Grin
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #5899 on: 13.01.10, 16:40 »

Ffp on tuttu paikka ja tämänkin ongelman takia vaihteeksi koluttu läpi. Ollen sivu on sen sijaan uusi. Kiitti vinkistä. Pitää tutustua...

EDIT: Mistä Olle löysit nuo kaaviokuvat jne? nevermind Smiley
« Last Edit: 13.01.10, 17:01 by Mikko Maliniemi »

Pages: 1 ... 293 294 [295] 296 297 ... 444 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1