Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (13/1766) > >>

B777:
Quote

Joo tosta tehosta, sehän on vaan sellanen nimellinen arvo. Esim, diisseleissä ilmotetaan huipputehot helposti tonne 4000 rpm:n kohdille, mutta mitä sillä tekee kun vääntö on 1000-3000 se maksimi. Raskaissa diisseleissä vielä selkeempi, 2000rpm huipputehot 300hv esim, ja paras vääntö 800-1300rpm 1500Nm. Eli ei sitä autoo tehoilla ajeta, väännöllä se kulkee




Mun pointti ei kyllä ollut nimenomaan se, että millä se auto kulkee vaan se, että se voi kulkea myös pienillä tehoilla ja pienillä väännöillä

Esim hitaimman Boxterin perässä Ahvenistolla ei pysy lähes mikään peli, vaikka sitä tehoa olis tuplasti Boxteriin nähden...

Aaltonen:
Quote

Mun pointti ei kyllä ollut nimenomaan se, että millä se auto kulkee vaan se, että se voi kulkea myös pienillä tehoilla ja pienillä väännöillä

Esim hitaimman Boxterin perässä Ahvenistolla ei pysy lähes mikään peli, vaikka sitä tehoa olis tuplasti Boxteriin nähden...


Juu siis joo en mä tota meinannu. Tarkotin vaan, kun hehkutetaan sitä että on 300hv tehoa, mutta vääntöä 200Nm, että se ei oo ihan se oikee tapa kyllä rakentaa moottoria. Joo katoin ton videon, tuntu että se edellä oleva katos jonneki siinä suoralla ja mutkissa tuli peräedellä vastaan....
Auton rakentaminen nopeeks on kyllä aika taidelaji, helvetisti pitää olla tietoa ja rahaakin, että saa oikeet palikat kiinni. Tak videosta!

Mitäs mieltä Mikko ja muut olette tästä? Pakko ihan kysyä vaan kun tässä nyt on vähän vauhtia ja ihmettelyä ollut.
http://www.rmotorsport.com/saku/BMW_Summer_2005.avi

B777:
Quote

Mitäs mieltä Mikko ja muut olette tästä? Pakko ihan kysyä vaan kun tässä nyt on vähän vauhtia ja ihmettelyä ollut.
http://www.rmotorsport.com/saku/BMW_Summer_2005.avi

No suoraan sanottuna, itseä ei tämä tuunaus tällä asteikolla, tai oikeastaan millään asteikolla kiinnosta, kun ei tuollakaan ole mitään tekemistä enää Bmw:n kanssa.. Tuon tehon ottaminen kun ei periaatteessa ole kuin raha kysymys lopussa (kyllä toki siihen taitoa tarvitaan jne, mutta sitäkin saa rahalla) niin ei vaan oikein nämä asiat kiinnosta

Miksei suoraan osta kaupasta sitä nopeaa autoa Pagani Zonda F1, Conigsegg CC jne  (juu juu maksaa maltaita..)

Finski:
Quote

Juu siis joo en mä tota meinannu. Tarkotin vaan, kun hehkutetaan sitä että on 300hv tehoa, mutta vääntöä 200Nm, että se ei oo ihan se oikee tapa kyllä rakentaa moottoria. Joo katoin ton videon, tuntu että se edellä oleva katos jonneki siinä suoralla ja mutkissa tuli peräedellä vastaan....
Auton rakentaminen nopeeks on kyllä aika taidelaji, helvetisti pitää olla tietoa ja rahaakin, että saa oikeet palikat kiinni. Tak videosta!

Mitäs mieltä Mikko ja muut olette tästä? Pakko ihan kysyä vaan kun tässä nyt on vähän vauhtia ja ihmettelyä ollut.
http://www.rmotorsport.com/saku/BMW_Summer_2005.avi




Mä oon sitä mieltä, että tuo video ois pitäny olla paremmalla laadulla, koska noi E30 Bemut on mun heikkous

Josta tulikin mieleen, että eräällä vanhalla duunikaverilla on ollu (en tiedä onko vieläkin) tismalleen samanlainen väriltään, vanteiltaan ja perus olemukseltaan oleva 316i, jonka todellista polle määrää ei suostunu paljastamaan. Ettei vaan olisi juuri videon yksilö. En satu rekkariakaan muistamaan tähän hätään.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5715040173272660819&q=m5 Tuossa on muuten Sami sulle tuo aikaisemmin linkkaamani M5 radalla.

Aaltonen:
Joo tuohan on varmaankin enemmän driftingiin tehty, tosin tuunauksesta en tiedä. Viritetty on mutta ei mitään ylimäärästä härpäkettä, mikä taas kuuluu tuuninkikulttuuriin, käsittääkseni näin ainakin Tikkurilassa 
Jep kukin tavallaan, niinhän tuo menee, oli vaan pakko laittaa toi video pätkä, sen verran hyvin palaa rengas  Tosta liikenne kiihdyttelystä en kommentoi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page