Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1221/1766) > >>

jope95:

Mä olisin vaihtanu tohon Lada 1200 korin

Joo, paljon paremman näkönen ois tullu!! 

Sami Aaltonen:

Et ole tosissasi? Minkä ***tun takia pitää ostaa Lamborghini jos haluaa tollasen jenkkipaskan? No, jollain idiootilla taas vähän ylimääräistä rahaa vissiin. Täytyy ostaa Lambo ja siitä sitten ite tehä tollanen helv**** ruma kopio jostain mustangista Veikkaanpa että toi Foordi on jopa halvempi kuin Lambo?

No joo, olen minä. Gallardo ei ole mikään unikki harvinainen historiallinen malli. Jakaa R8:sin kanssa tekniikan. Tehdään hihnalla, ei käsin kuten Murciélago. Lamborghini on korkeammalla kuin Ferrari minun arvosteluasteikossani, mutta Gallardo on vähän ristiriitainen tapaus. Mielestäni on hyvä, että joku uskaltaa tehdä jotain noin radikaalia.
Ei tuo mitenkään väheksyttävä ole, jos on itse tehnyt koko projektin? niin kyllä hattua pitää nostaa.
Itse olisin varmaan siirtänyt tuon tekniikan 124 koppaiseen vanhaan taksi Mersuun. Hella etu-tai takaosastolle......
Jenkki paska tuo ei ole, tuskin tuo mikään perus Mustang on miltään osa-alueelta. Mutta aika mielenkiintoinen visio kieltämättä.

Huutaisin veetä aikalailla, jos tuo olisi tehty Miuraan, tai Jaramaan, tai Countachiin tai Diabloon, tai Espadaan tai Isleroon tai 350GT:hen.......

Unzki:
Kyllä on kevyesti taas jenkkilasit Samin silmillä. Voin vain kuvitella, millanen älämölö täällä olis jos tohon ois tuunattu vaikka Bemarin kori, kuinka ois "Italialainen taideteos" pilattu jne

Pe7e:

No joo, olen minä. Gallardo ei ole mikään unikki harvinainen historiallinen malli.

No onko tollanen uuden Mustangin kopio sitten jotenkin hieno? Uniikki toki on mutta ei vaan mun päähän mahdu että mikä järki tollasessa on. Jos ei tykkää Lambosta ja tykkää Mustangista, miksi ostaa Lambon ja tekee siitä Mustangin? Ja vielä ruman sellaisen? Täytyy olla todella rikas tai todella tyhmä... tai molempia. Ei kyllä itelle ainakaan tulis mieleen jos ois rahaa kuin roskaa, että ostaisin vaikka Lambo Reventonin ja tekisin siitä jonkun perus teini-Civicin

Tuomas123:
On tosi ruma ja mauton, mutta jos on niin tyhmä ja tosiaankaan ei keksi mitään käyttöä rahalle niin voihan kaikkea kokeilla 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page