Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1233/1766) > >>

Sami Aaltonen:

Porskutin on vähän  sellanen "naisten" sportti, ihan hyvä että joku vähän modifioi siihen "munaa".
Noi ei ole mitenkään uniikkeja autoja verrattuina johenkin Enzoihin joten jos homma menee metsään ei kauheesti tarvi itkeä, jos lompsa antaa myöden niin vinku hanskaan ja töihin...

Aaii ai ai aii..... Nyt taitaa eräs Foorumilainen nähdä punaista. 
Mitä tähän sanoo "MR. Mikko "PORSCHE" Pietarinen?! 

Mutta siis joo perus Porskutin ei herätä sen enempää ihmettelyä. Tänäänkin tuli joku uudehko 911 Carrera vastaan tuola loskashitissä.
NIin mutta etkai nyt meinaa, että nämä GT2/3 ja RS / RSR:t on jotain naisten Potkulautoja?!
EI kai sentään!?

Tämä ainakin kuullosti erittäin asialliselta, sopivasti RACING Fiilistä tässä laitteessa meinaa! Minä tykkään kun kyseessä on joku muu kuin Perus Stanu Porskutin! Mitä karumpaa, mitä enemmän RACE! Sen parempi.
Concours 2008 Turkusiti
[ Attachment not found - or removed ]

Arto:

Aaii ai ai aii..... Nyt taitaa eräs Foorumilainen nähdä punaista. 
Mitä tähän sanoo "MR. Mikko "PORSCHE" Pietarinen?! 

Heh joo makuasioita,  minulle on vain tatuoitunut aivoihin 80luvun leffat joissa nätit naiset ajoi porskuttimilla tukkahulmuten ja vaihde vaihdettiin pitäen vaihdekepistä niinkun jostain falloksesta miehet ajoi musseilla, kovaapeliä bostonissa....

Sami Aaltonen:
AIvan joo hehe, no joo.
BBC:n legendaarisessa The Cars the Star (muistaakseni) ohjelmassa eräs vanhempi herrasmies; 911 omistaja sanoi, että niissä
vanhoissa 911:sissa oli sitä fiilistä. Sopivan raaka ja "vaikea" ajaa verrattuna näihin uusiin, jotka ovat enemmän "GT" henkeen kuin perus urheiluauto henkeen tehtyjä.
Maku asioita, mutta kyllä tollanen sopivan karhea RS versio kelpaisi minulle talliin heti. Kuhan on RACE, eikä mikään mukavuushirmu, niin kelpaa.
Toiseksi autoksi SV-R Diablo ja vielä sitten paalupaikalle LM F1 McLaren. KIITOS. 

Vielä tästä Porskuttimesta, niin kyllä ainakin tämä RSR kuullostaa erinomaisen upealta. Todella aistillisen herkältä!
Okei tuo vaihdelaatikko tuo sen viimeisen tarvittavan silauksen orgasmiin tähän saundiin, mutta tässä äänessä on munaa. FIILISTÄ ja MUNAA.
Vaikka siitä puuttuukin 6 sylinteriä.

Mutta kuunelkaa tätä hellaa tällä Legendaarisella Monzan radalla. Voi jumalauta!!!!!!!!! Tarvitsen ryypyn!!!!! 
http://www.youtube.com/watch?v=D--pb-L9XiI&feature=PlayList&p=10D61E6DD1B055E5&playnext=1&playnext_from=PL&index=12

Tai sitten tätä Ossersleepenin 2009 meininkiä! 
http://www.youtube.com/watch?v=-QGvL4s0cNM

FINLAS:
Minulle taas tulee Porscheista usein mieleen sellaisia ns. "ajajan auto" fiiliksiä. Ja näin toki siis ilman, että olen koskaan mitään Porschea edes ajanut.

Toki liikenteessä aina pää kääntyy helpommin, kun näkee jonkun Ferrarin tai Lamborghinin ja muutenkin niitä katsoo aina hiukan kauemmin. Porscheista taas tulee enemmän sellainen fiilis, että ne on kanssa tehty ajamista varten. Noista italialaisista tulee taas helpommin sellainen fiilis, että ne ovat aivan päreinä aina jokaisen ajoreissun jälkeen ja koko ajan täytyy varoa jokaista tielle tippunutta käpyä yms. Hienoja autoja toki kaikki, mutta vaikka minulla olisi rahaa vaikka kuinka, niin silti varmaan ostaisin mielummin jonkun 911 Turbon, GT3:n tai GT2:n, kuin jonkun Murcielagon, vaikka takuulla tuollaista italiaanoa katsoisin pitempään jossain näyttelyssä tai kadulla. Mutta silti siitä Porschesta tulee sellaisia tuntemuksia myös, mitä en noista italialaisista saa. Juurikin sellaisia fiiliksiä, että se auto on kanssa tehty juurikin sitä ajamista varten.

Taidan kyllä olla varsin yksin näiden mielikuvieni/fiiliksieni kanssa... 

Sami Aaltonen:

mutta vaikka minulla olisi rahaa vaikka kuinka, niin silti varmaan ostaisin mielummin jonkun 911 Turbon, GT3:n tai GT2:n, kuin jonkun Murcielagon, vaikka takuulla tuollaista italiaanoa katsoisin pitempään jossain näyttelyssä tai kadulla. Mutta silti siitä Porschesta tulee sellaisia tuntemuksia myös, mitä en noista italialaisista saa. Juurikin sellaisia fiiliksiä, että se auto on kanssa tehty juurikin sitä ajamista varten.

Taidan kyllä olla varsin yksin näiden mielikuvieni/fiiliksieni kanssa... 

KYLLÄ. 
Hittolainen, Murciélago tai 911, sekuntti riittää kumman tahtoo. 
Mieti nyt Lasse! Lamborghinin V12 yhdistettynä kulissimanuaali laatikkoon! Voiko olla enää märempää unta kuin tuo!?! 

Italialaiset on aina tehneet hulluja laitteita, pirun kauniita, sellasia luonteikkaita ja erilaisia, "sinne päin kuhan toimii" kuin muut.
Saksalainen taas tekee kaiken jämptisti, eikä sinne päin asenteella "ei se niin tarkkaa ole". Se tehdään kerralla ja mietitysti ja sitten se on näin piste.
Kummassakin on ne omat juttunsa. 

Itse olen aina rakastanut Lambon V12 saundia ja Diabloa, siitä en pääse yli vaikka joisin muutaman pullon Wiskiä.
Nyt sitten tuo Countach myös kummittelee mielissä, unohtamatta erästä McLaren F1 katuautoa. 
Mutta on vanhemmat 911:set nättejä, niissä on jotain sopivan karua, tuntuu mekaaniselta tavaralta eikä tietekonetavaralta. Etenkin ne ilmajäähdytteiset kutoset myös kuullostaa upeilta.

Jokaiselle jotakin. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page