FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.09.17, 21:17

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 444 Reply Print
Author Topic: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)  (Read 1215938 times)
Sami Aaltonen
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6180 on: 30.03.10, 10:38 »

Hmm nyt kysyt pahan ja siihen ei kyllä riitä kaksi riviä.  Cheesy

Kautta historian, Lamboissa on ollut jotain mitä Ferrarista puuttuu. Kaksi Italialaista erittäin arvostettua merkkiä, toinen tekee raakoja ja toinen sileitä autoja.
Jo niistä ajoista kun aloin näistä jotain tajuamaan; Lamborghini on tehnyt aina vaikutuksen. Countach oli sillon jo vetäytymässä kun aivot alkoivat olla siinä iässä, että näistä jotain tajusi. Countach:n korvasi sitten Diablo, joka veti meikäläisen ainakin polvilleen välittömästi.
Countach - Diablo, siinä ne ehkä ne kaksi loistavinta esimerkkiä miksi Lamborghinista olen aina digannut. Unohtamatta super kaunista Miuraa.

Vaikka olen ollut myös muutamien Amerikkalaisten autojen vankka kannattaja; nämä kaksi Lamborghinia ovat kyllä kummitelleet sieltä nuoruus vuosista lähtien mielessä. Häikälemättömän upea ulkonäkö, lähes brutaali:
- Ilmanottoaukkoja sielä sun täällä ja Countach vielä niin raa'n näköisenä, kulmikkaineen täysin poikeavineen muotoineen. Ai että.
Tämä kaikki tyyli; Yhdistettynä upea sointiseen V12:sta, jollasta saundia on turha Ferrareista etsiä. Brutaalisuus, raakuus ja tietynlainen "keskeneräisyys" ja kekseliäisyys, siinä ne ovat ne mikä minua viehättää näissä vanhemmissa Lamborghineissa.
Sen mitä olen Countach:n historiasta lukenut ja kuullut; yhä enemmän vain hämmästelen sitä onnea, taitoa ja osaamista, millä tuo merkki pidettiin hengissä vaikeina aikoina.

Mainitsit tästä testauksesta; siinäpä taas yksi syy miksi tämä tietty merkki herättää ja on herättänyt aina minussa ihan toisenlaista intohimoa ja mielenkiintoa kuin kilpailija Ferrari. Totta; 60-70 ja vielä 80-luvullakin näitä testatiin kadulla, ennen omistajalle luovutusta. Tuo samainen kadunpätkä on vieläkin olemassa Sant Agatan tehtaan nurkilla.
Jos joku pitää tätä naurettavana, OKEI. Mutta mielettömän upeaa historiaa tämä minusta on, katsoi sitä miltä kantilta tahansa. Jos ei ole varaa omaan kilparataan tai sellaista ei lähistöllä ole; niin sitten ei paljoa vaihtoehtoja jää?
Nyt on sitten turha alkaa selittämään vastuuttomuudesta; maailma oli silloin erilainen, aika paljonkin.

Mitä tulee kisa Lamboihin; tehdas oli vaikeuksissa Diablon aikakaudella ja oli vasta nousussa uudelleen kun SV-R sekä Diablo GT/GTR olivat ajankohtaisia. Uskon, että yksinkertaisesti ei ollut varaa eikä välttämättä edes halua lähteä kehittämään näistä mitään super ratavehkeitä.
SV-R tehtiin Lamborghini Super Thropyyn 1996 kaudelle, jota ajettiin mm. BPR GT sarjan yhteydessä täytelähtöinä.
Diablo GTR seurasi SV-R:ää samassa sarjassa. Tähtikuljettajia, vanhempia ja nuorempia.
Diablo GT taas oli sitten ihan kadulle tarkoitettu laitos, Lamborghini jatkoi huippunopeitten sarjatuotanto autojen valmistusta tällä autolla.
80 kappaletta tehtiin ja tänäänkin tuo on aikamoinen harvinaisuus missä päin tahansa maailmaa.

Mutta ehkä juuri tämä näissä kiehtookin, mikään näistä Diablon kisalaitteista ei ole huippuunsa viilattu super nopea ja kevyt rata-ohjus, vaan suhteellisen pienellä modificaatiolla väsättyjä autoja rata-ajoon. Keskeneräisiä kyllä nopeutensa puolesta, varmasti. Mutta ei liene ollut tarkoituskaan tehdä siitä mitään super kallista uniikkia rata-autoa.

Mitä Murciélago R-GT:hen tulee; tosiaan yksityistiimin puitteissahan tuo on kehitetty. Uskon silti Lamborghinilla olevan jotain tekemistä tämän asian kanssa, mutta pääasiassa tulevassa FIA GT MM sarjassakin taitaa tämä Engineerin olla mukana kahdella autolla, jos en väärin muista.

Tähän loppuun voisi sanoa vielä sen, että uskomaton ulkonäkö, Italialainen sielu ja Jumalainen ääni. Kuvat ja ääni kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.


http://www.youtube.com/watch?v=L0SbGAghMZw
Ville Gröndahl
Offline Offline

Posts: 261
Date Registered: 06.04.09

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6181 on: 30.03.10, 11:17 »

Heitänpä vähän vettä lisää myllyyn. Kuten muutama muukin täällä on jo todennut, ovat italialaiset lambot ja ferrarit sellaisia räpistimiä jotka ehkä jonkun ihmisen vinoutuneella ajatuksella saattavat jopa näyttää kauniille, mutta ovat kuitenkin esteettisyydessään sit vähän sama kuin vaikka Arne Jakobsenin Ant tuoli, mikä ei minusta koskaan ole ollut mikään kaunis vaikka toiset sitä jonain ikonina pitävät.

Sitten päästään mun lempilapseen, Neun-Elferiin, jonka kauniit muodot tänä päivänäkin henkivät sitä vahvaa geeniä, minkä Butzi toi ihmisten ihailtavaksi jo vuonna 1963. Kuinka moni auto on sellainen, mikä on kestänyt ajanhammasta samalla lailla? Ei ainakaan yksikään lambo tai ferrari. On uskomatonta, kuin monestä sukupolvesta huolimatta nykyisessäkin 997:ssa on vahva side historiaansa ja hillityyn, tyylikkääseen ja konstailemattoman kauniiseen muotokieleen yhdistettynä.

Okey, ehkä se on arkisen oloinen urheiluauto, mutta se vaan osoittaa kuinka toimiva se on konseptina ollut. Yhdelläkään Samin ihailemalla italialaisella räpistimellä ei missään päin maailmaa voi ajatella liikkuvansa kaikkia päivittäisiä ajojaan. Samaa aikaan kun italiaanon kannataja tuskailee räpistimensä kaiken maailman pikkuvikojen sun muiden murheiden kanssa - käytännöllisyydestä puhumattakaan  - ajelee porsche-omistaja autoaan ilman välttämätöntä tarvetta kakkosautolle.

911 malleja päätyy onnellisille uusille omistajille vuosittain lähes 40 00 kappaletta. Samaan aikaan ferrarin koko tuotanto on vain 6500 autoa. Ja ferrari ei ole kuitenkaan niin kallis, etteikö moni uuden 911:sen ostaja olisi voinut ferrarin valita, jos olisi edes halunnut. Tuskin... Siis summa summarum, Porsche on kiistaton kuningas urheiluauto markkinoilla. Sitä Sami et pysty mitenkään kieltämään. Sillä voi ajaa päivittäin Frankfurtista Münchenii autobaanalla pedaali pohjassa. Ferrarin tapauksessa en ole läheskään yhtä vakuuttunut, että se kestäisi samanlaista käyttöä...
Ja mitä tulee moottoreihin, niin Jaguar hylkäsi V12 moottorin jo 1996. Itsekin hankkiuduin omasta Jaggestani eroon viime joulukuussa.

Ja voin myöntää, että olen porsche fani ja hakusessa onkin sopiva 964.

That's life...
Ville Gröndahl
Offline Offline

Posts: 261
Date Registered: 06.04.09

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6182 on: 30.03.10, 11:42 »

Juupas eipäs keskustelun henkeen (makuasioista on kyllä suhteellisen mahdoton kiistellä faktojenkaan valossa) on hyvä palauttaa mieliin myös yksi vanha tekniikan maailma. Tässä siitä vain viimeinen sivu ja loppupäätelmät...

http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/porsche959_TM_5_1990_s34.jpg

ja Schumin mutuja vastaavanlaisesta testistä:

http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/911turbo_TM_13_1994_s42-43.jpg

That's life...
Tarmo Lindroos
Offline Offline

Posts: 2505
Date Registered: 17.11.06

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6183 on: 30.03.10, 15:17 »

Tähän väliin kysymys. Onkos kukaan lähdössä pääsiäisenä Helsingin messukeskukseen American Car Show tapahtumaan.
Perjantaina menee meikäläinen pojan ja tytön kanssa.

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Juha Lampi
Offline Offline

Posts: 4323
Date Registered: 10.10.07

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6184 on: 30.03.10, 18:18 »

Kappas, vai autosou pitkäperjantaina? Onko siellä pääsiäistipujakin?  Grin

Mihis muuten keskustelusta ovat unohtuneet seuraavat jänskät automerkit/mallit:

- Packard
- Duesenberg
- Rumpler Tropfenwagen (ilmanvastuskerroin 0,28 v. 1925)
- Tucker Sedan

Roll Eyes
Sami Aaltonen
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6185 on: 30.03.10, 18:36 »

Tähän väliin kysymys. Onkos kukaan lähdössä pääsiäisenä Helsingin messukeskukseen American Car Show tapahtumaan.
Perjantaina menee meikäläinen pojan ja tytön kanssa.


En minä ainakaan, hinnat ovat niin alhaisella tasolla, etten jaksa sen takia lähteä sinne ja toiseksi panostan mielummin Lahden näyttelyyn paljon mielummin. Smiley
Sami Aaltonen
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6186 on: 30.03.10, 18:45 »

Juupas eipäs keskustelun henkeen (makuasioista on kyllä suhteellisen mahdoton kiistellä faktojenkaan valossa) on hyvä palauttaa mieliin myös yksi vanha tekniikan maailma. Tässä siitä vain viimeinen sivu ja loppupäätelmät...

http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/porsche959_TM_5_1990_s34.jpg

ja Schumin mutuja vastaavanlaisesta testistä:

http://www.9xxfin.com/mallit/artikkelit/911turbo_TM_13_1994_s42-43.jpg

Makuasioita nämä ovat, tästä aiheesta on turha alkaa vääntämään kättä, kumpi on parempi Possu vai Lambo.  Wink
Koska oikeaa vastausta ei ole. Jokaiselle jotakin.

Totta on, että 911 on arkisempi urheiluauto, jolla ajaa vaikka talven läpi jos mieli tekee tai mukavasti ja luotettavasti A:sta B:hen.
Mutta juuri siksi sen viehätys onkin mun listalla miinuksilla, juuri tästä syystä. Se on yksinkertaisesti liian sileä.

Mulle on yks lysti, onko Lambo tai Ferrari ritsoja jonkun mielestä, kestääkö ne matka ajoa tai voiko niillä ajaa nätisti nykimättä kaupunkiliikenteessä, onko kevyt kytkinpoljin tai mukavuuksilla ladattu kojelauta. Yks lysti.
Jos urheiluautoista puhutaan, niin niissä pitää olla munaa, luonnetta, sielua. Se ei missään nimessä saa olla arkisen näköinen, liian helppo ajaa saati liian mukava. Sen pitää tuntua siltä, että ajat urheiluautoa, joka myös tuntuu siltä; kaikkineen epämukavuuksineen ja hankaluuksineen.

Yhtäkään Possua, Lamboa tai Ferraria ajaneena voin vain perustaa tämän mielipiteeseeni.

Silti jos saisin jotain valita talliini; ottaisin välittömästi uudehkon 911 GT3 RS:n. Se on melkeempä ainoa 911 Possu tänäpäivänä, joka tekee minuun sen saman vaikutuksen minkä Lamborghini tekee joka ikinen kerta. Säväyttää ulkonäöllään, raakuudellaan, sekä äänellään.
Tarmo Lindroos
Offline Offline

Posts: 2505
Date Registered: 17.11.06

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6187 on: 30.03.10, 19:31 »


En minä ainakaan, hinnat ovat niin alhaisella tasolla, etten jaksa sen takia lähteä sinne ja toiseksi panostan mielummin Lahden näyttelyyn paljon mielummin. Smiley

American showhun mennään kun FHRA on ystävälliseti kutsunut lastenklinikan osasto 10 lapset ja perheet yksityiseen tilaisuuteen missä päääsemme tutustumaan näyttelyyn ihan rauhassa ennen muuta yleisöä.
Tuo pojan leukemia ja kantasolusiirron jälkeinen vastustuskyvyn puute ei anna myöten mennä yleisiin tilaisuuksiin, kauppaan ym ym eli kun jonnekkin kutsutaan oli se sitten erikoisjärjetelty leffanaytös tai joku näyttely niin silloin mennään sillä se että jonnekkin joskus pääsee on harvinaista herkkua.
Tämän takia jäi menemättä tuonne MIK:n avoimien ovien päivään vaikka poika on todella kiinnostunut ilmailusta ja sinne olisi halunnut lähteä.

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Juha Lampi
Offline Offline

Posts: 4323
Date Registered: 10.10.07

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6188 on: 30.03.10, 19:37 »

Vaasalaasten viarahien kanssa on käyty kattomassa sekä ACS että Lahti  thmbup

Hienoa, että Kymppiläisille järjestyy extramahdollisuuksia sisäänpääsyihin. (Työkamun poika tsemppasi saman taudin kanssa)
Risto-Pekka Niemi
Offline Offline

Posts: 105
Date Registered: 13.01.09

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6189 on: 30.03.10, 19:39 »

Onko Sami tutustunut evo-autolehteen? Erityisesti sen kestotesteihin erikoisista autoista? http://www.evo.co.uk/carreviews/evolongtermtests/242623/lamborghini_murcielago.html

Kyseisessä lehdessä äijä, joka omistaa parikin Murcielagoa kertoilee käyttökokemuksista yms. Vanhempi Murcielago on kellottanut jo +120k mailia mittariin. Matkaan mahtunut neljä kytkinremonttia ja lukematon määrä muita huoltoja.

Onhan auto ollut kovassa käytössä, mutta hieman parempaa kestävyyttä autolta voisi silti odottaa. Montakohan kytkintä olisi 911 Turbosta mennyt vastaavassa käytössä? Veikkaan, että huomattavasti vähäisempi määrä.

Vähäkään lontoota osaaville voin suositella kyseistä lehteä varauksetta! Toimittajat kirjoittavat tavalla, josta normaalitkin ihmiset voivat aistia tuntemukset, joita superautot saavat aikaan. Laadukkaat kuvat kruunaavat jutut. thmbup
Sami Aaltonen
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6190 on: 31.03.10, 05:23 »

American showhun mennään kun FHRA on ystävälliseti kutsunut lastenklinikan osasto 10 lapset ja perheet yksityiseen tilaisuuteen missä päääsemme tutustumaan näyttelyyn ihan rauhassa ennen muuta yleisöä.
Tuo pojan leukemia ja kantasolusiirron jälkeinen vastustuskyvyn puute ei anna myöten mennä yleisiin tilaisuuksiin, kauppaan ym ym eli kun jonnekkin kutsutaan oli se sitten erikoisjärjetelty leffanaytös tai joku näyttely niin silloin mennään sillä se että jonnekkin joskus pääsee on harvinaista herkkua.
Tämän takia jäi menemättä tuonne MIK:n avoimien ovien päivään vaikka poika on todella kiinnostunut ilmailusta ja sinne olisi halunnut lähteä.

Aivan jooh ja minä valitan täällä siitä, että lumet ei sula tarpeeksi nopeasti....
Todella paljon voimia sinne ja toivottavasti poikasi selviää taistelusta voittajana!
Sami Aaltonen
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6191 on: 31.03.10, 05:28 »

Onko Sami tutustunut evo-autolehteen? Erityisesti sen kestotesteihin erikoisista autoista? http://www.evo.co.uk/carreviews/evolongtermtests/242623/lamborghini_murcielago.html

Kyseisessä lehdessä äijä, joka omistaa parikin Murcielagoa kertoilee käyttökokemuksista yms. Vanhempi Murcielago on kellottanut jo +120k mailia mittariin. Matkaan mahtunut neljä kytkinremonttia ja lukematon määrä muita huoltoja.

Onhan auto ollut kovassa käytössä, mutta hieman parempaa kestävyyttä autolta voisi silti odottaa. Montakohan kytkintä olisi 911 Turbosta mennyt vastaavassa käytössä? Veikkaan, että huomattavasti vähäisempi määrä.

Vähäkään lontoota osaaville voin suositella kyseistä lehteä varauksetta! Toimittajat kirjoittavat tavalla, josta normaalitkin ihmiset voivat aistia tuntemukset, joita superautot saavat aikaan. Laadukkaat kuvat kruunaavat jutut. thmbup

Kyllä minä tuon lehden tiedän ja toisinaan sitä lueskelen enemmän tai vähemmän tarkasti. Hintaa vaan niin paljon, että ei ihan joka numeroa raaski ostaa.
Niin no minä en voi oikein tähän kestävyys juttuun sen enempää kommentoida kun en omista Possua tai Lamboa.
Mutta uskoisin myös, että saksalainen tekee asiat vähän eri tavalla kun Italialainen ja ne Saksalaisen keksinnöt myös taitaa kestää vähän paremmin.

Mutta kuten sanoin, yks lysti mulle kestääkö 911 Turbo paremmin kuin Murciélago. Nämä ovat tunne ja mielipide asioita, ainakin minulle.
Jukka Siirilä
Offline Offline

Posts: 6018
Date Registered: 17.04.02

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6192 on: 31.03.10, 05:41 »

Tämän takia jäi menemättä tuonne MIK:n avoimien ovien päivään vaikka poika on todella kiinnostunut ilmailusta ja sinne olisi halunnut lähteä.

Kyllä varmaan MIK:iin pääsis tutustumaan pienemmälläkin porukalla jos kyselee vaikka Kuosmasen Tuomakselta. Jos siis poika voi kuitenkin liikkua yleisillä paikoilla ilman vaaraa?

-JukSii-
bemari
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6193 on: 31.03.10, 16:51 »

Montakohan kytkintä olisi 911 Turbosta mennyt vastaavassa käytössä?
Ainakin 996 mallin 911 Porscheihin on kuulemma ihan normaalia että 100 tkm jälkeen on kytkin vaihdettu. Eli vastaan että yksi Tongue

Noista urheiluautojen kestävyyksistä vielä, muistan jostain lukeneeni että Suomessa olisi joku yli 300 tkm ajettu Ferrari. Tiedä sitten paljonko siinä on enään alkuperäistä osaa jäljellä Grin Porschethan on aina tosiaan olleet hyvää tekoa, eikä joku 200 tkm ole temppu eikä mikään millekkään sarjatuotanto Porschelle.
Sami Aaltonen
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6194 on: 31.03.10, 18:13 »

Se kytkiminen kestävyys riippuu siitä miten ja missä sillä autolla ajaa. Jos ajat sillä hiljaisesti nautiskelen tai harrastat rata-ajoa säännöllisesti ja nautit musiikista ja hiot kierrosaikoja viikko viikon perään paikallisella radalla; ehkä se kytkin saattaapi kulua hieman erilailla näissä meiningeissä.....
Mikko Pietarinen
Offline Offline

Posts: 693
Date Registered: 04.05.09

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6195 on: 31.03.10, 19:08 »

Se kytkiminen kestävyys riippuu siitä miten ja missä sillä autolla ajaa. Jos ajat sillä hiljaisesti nautiskelen tai harrastat rata-ajoa säännöllisesti ja nautit musiikista ja hiot kierrosaikoja viikko viikon perään paikallisella radalla; ehkä se kytkin saattaapi kulua hieman erilailla näissä meiningeissä.....

Jep, kytkimen kuluminen (tai vaikkapa jarrujen..) on ehkä huonoimpia argumentteja mitä auton kestävyyteen tulee.. Sen sijaan voimansiirto ylipäätänsä tai esim automaattilootan (kaksoiskytkin lootan) kestävyys voi jo jotain kertoakin.. Smiley
Tarmo Lindroos
Offline Offline

Posts: 2505
Date Registered: 17.11.06

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6196 on: 02.04.10, 18:06 »

American Car Show. ( Paljon kuvia ) Tuli samalla testattua uutta laajakulmaputkea.
Autoja ja muutama moottoripyöräkin. Merkkejä ja malleja en jaksa laittaa.
Edit: Olis pitäny ottaa jalusta mukaan niin ei olis tarvinnut käsivaralla salaman kanssa urheilla.
[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]
« Last Edit: 02.04.10, 19:11 by Tarmo Lindroos »

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Stefan Jones
Offline Offline

Posts: 165
Date Registered: 13.06.07

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6197 on: 02.04.10, 18:44 »

American Car Show:sta parit kuvat.

Plymouth Fury 1961
[ attachment removed / expired ]

Plymouth Barracuda 1970
[ attachment removed / expired ]

Chevrolet Camaro 2010
[ attachment removed / expired ]

Ja hieno rodi
[ attachment removed / expired ]

Stefan Jones
Jetphotos
Lasse Nygren
Offline Offline

Posts: 3076
Date Registered: 23.06.04

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6198 on: 02.04.10, 19:16 »

Hienoja kuvia ACS:stä.  thmbup
Mitäs mieltä olitte yleisesti tämänvuotisesta näyttelystä ja mahdollisesti verrattuna edellisiin vuosiin? Itselläni olisi tarkoitus mennä sunnuntaina tuonne, vaikka jo viime vuonnakin tuo American Car Show hiukan turhan nähdyltä vaikutti (ehkä jonkinlainen uudistus yms. tekisi ACS:lle hyvää).

Tarmo Lindroos
Offline Offline

Posts: 2505
Date Registered: 17.11.06

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6199 on: 02.04.10, 19:22 »

Hienoja kuvia ACS:stä.  thmbup
Mitäs mieltä olitte yleisesti tämänvuotisesta näyttelystä ja mahdollisesti verrattuna edellisiin vuosiin? Itselläni olisi tarkoitus mennä sunnuntaina tuonne, vaikka jo viime vuonnakin tuo American Car Show hiukan turhan nähdyltä vaikutti (ehkä jonkinlainen uudistus yms. tekisi ACS:lle hyvää).

Vaikea sanoa mitään edellisvuosiin nähden kun ei ole tullut aikaisemmin käytyä.
Nytkin oli vain 10-11.30 aikaa tutustua näyttelyyn pojan ja tytön kanssa kun olimme lastenklinikan osasto 10:lle järjestetyssä yksityistilaisuudessa kun ei muuten näyttelyyn olisi voinut mennä.  No olihan siellä lastenklinikan kummeja ja muita kutsuvieraitakin.

Laitetaan vielä muutama kuva meikäläiseltä

[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]

Ja sitten kuvia jotka on ottanut mun 11 v poika synttärilahjaksi saamallaan kameralla Olympus SP -565UZ.

[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]
« Last Edit: 02.04.10, 20:10 by Tarmo Lindroos »

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Pages: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 444 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1