Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1265/1766) > >>

Sami Aaltonen:
Kyllä uskoisin siihen, että tuo aito oli. Tai sitten pitää olla aika kieroutunut mieli, jos tälläsen auton haluaa; tietää niistä paljon, eikä ostaminen ole sattumaa; ja laittaisi vielä hanuriin tälläisen "aidon näköisen" tekstin.
Mutta tosiaan varma en ole, mutta uskoisin tämän olevan Turbo yksilö, aito siis.

[ attachment removed ]

OH-LGA:
Quote

Kyllä uskoisin siihen, että tuo aito oli. Tai sitten pitää olla aika kieroutunut mieli, jos tälläsen auton haluaa; tietää niistä paljon, eikä ostaminen ole sattumaa; ja laittaisi vielä hanuriin tälläisen "aidon näköisen" tekstin.
Mutta tosiaan varma en ole, mutta uskoisin tämän olevan Turbo yksilö, aito siis.


No tässä on pikaetsintänä heti yksi turbo joka on sitä vaan näöltään ja nimeltään...

http://www.nettiauto.com/porsche/911/3120704

Toki myönnän että tuo kuvaamasi auto voi olla aitokin. Mutta yllättäen kun 911 Turbo on halutuimpia versioita Porschen malleista, niitä on myös värkätty kotitekoisestikin. Aidot kun maksaa Saksassakin... www.mobile.de sivua katsoessa sen huomaa hyvin kun sellaisia "turboja" löytyy paljon:

Linkki sivustolle

bemari:
Quote

Kyllä uskoisin siihen, että tuo aito oli. Tai sitten pitää olla aika kieroutunut mieli, jos tälläsen auton haluaa; tietää niistä paljon, eikä ostaminen ole sattumaa; ja laittaisi vielä hanuriin tälläisen "aidon näköisen" tekstin.
Mutta tosiaan varma en ole, mutta uskoisin tämän olevan Turbo yksilö, aito siis.

Penkki näyttäisi ainakin perusmallille. Turbon jakkarassa on aika korkealta alkava sivuttaistuki ja pääntukikin taitaa olla erilainen kuin (tuossa) perusmallissa.

Tuollaisen turbo-lookin rakentaminenhan on todella helppoa, kun noita takaspoikkuja, leveitä lokasuojia ja turbo-merkkejä myyviä firmoja on aika paljon.

Autopilot:
Quote

Penkki näyttäisi ainakin perusmallille. Turbon jakkarassa on aika korkealta alkava sivuttaistuki ja pääntukikin taitaa olla erilainen kuin (tuossa) perusmallissa.

Tuollaisen turbo-lookin rakentaminenhan on todella helppoa, kun noita takaspoikkuja, leveitä lokasuojia ja turbo-merkkejä myyviä firmoja on aika paljon.


Kyseinen auto on ihan ihka aito turbo vuosimallia -86. Kaikki turbot ovat vakiona normaaleilla penkeillä. Nuo mainitsemasi "turbojakkarat" on porschen sport istuimet jotka on lisävaruste kaikissa porscheissa (Poislukien nykypäivänä Turbo S, GT3 ja GT2 malleja jossa ne ovat vakiona).

Sami Aaltonen:
Hienoa, että tähän saatiin vahvistus!  thmbup
Uskoin kyllä tuohon aitouteen, ei tuollaisen auton ostaja osta sikaa säkissä. Se oli niin hienossa kunnossa kun sitä lähempää katsoi, että hyvin epätodennäköisesti replica. Eri asia on sitten se Rothmans- Replica, sellasta kun ei aitona saa, ja jos saa se maksaa hunajaa.

Jokatapauksessa, sunnuntaina oli Sipoon Moottorikahvilalla Ferrareita, Moottorikahvilan kalenterista tämän äkkäsin. Hieno parituntinen kieltämättä, autoja eri vuosikymmeniltä eri äänin ja eri muodoin.
Kaunein? Ehdottomasti F355 Spyder
Nopein? F430 Scuderia
Harvinaisin? Mondial 348 tekniikalla

Tässä muutama epämääräinen otos.
En viitsi mitään 100 kuvan katalogia pistää pystyyn, eiköhän tästä selvinne tarpeeksi.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page