Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1313/1766) > >>

Tonih22:

Sen takia vaihde on aina silmässä, kyllä se ois siinä pysynyt ilman käsijarruakin

Jotenkin kammo jäänyt noihin rinteisiin pysäköimisistä vaikka tuo ei mikään kummempi jyrkänne olekkaan. Pitää itse aina tehdä tupla varmistukset ennen kun autosta poistun.

Unzki:

Jotenkin kammo jäänyt noihin rinteisiin pysäköimisistä vaikka tuo ei mikään kummempi jyrkänne olekkaan. Pitää itse aina tehdä tupla varmistukset ennen kun autosta poistun.

Joo ei sillä, etteikö ois tullut varmistettua useaan kertaan, että se vehe siinä pysyy

virtamatti:

Moro Matti!

Kävitkö koeajamassa Caymania? Mun on pakko veikata, että et käynyt .

Ciao,

Kahdesti on tullut kuitenkin, veikkailuistasi huolimatta, Kaimaanilla kurvattua. Silläpä sanoinkin, etten ymmärrä auton aliarvostuksen päälle kun mielestäni se on todella makea ajaa. Oma valinta osui kuitenkin muualle lopulta ennenkaikkea sen vuoksi, että halusin uuden.. . Ja Cayman S uutena ja varusteilla on tolkuttoman kallis, lähes perus911-tasoa.

Valkoinen kaimaani olisi ollut upea, mutta toisaalta valkoinen on uusi musta ja melkoinen trendiväri joten tuo musta toimii kyllä tuossa ihan fine..
Hienoin Kaimaani jonka itse olen nähnyt on ollut punainen , mutta makuasioista ei sovi kiistellä. Keltainen on kuitenkin persiasta, eikö?

Pääasiahan on, että auto miellyttää omistajaansa, sanokoot muut mitä tykkää. Komia on peli, turvallisia kilometrejä vaan

Sami Aaltonen:

Itselläni on taas kova kiinnostus ollut noihin 70-luvun Celicaan, sellaisen vielä jossain vaiheessa jos hyvä kuntoisena löydän niin varmaan pistän hankintaan. Jotenkin siinä autossa on sitä jotain.

Nyt pitää kyllä vielä tota mun aiempaa kommenttia korjata.
Okei nämä klassikot on ihan eri juttu sitten; oli minkä vuotinen vaan. Vanhat klassikot. Sen ymmärrän loistavasti, jos joku tollasta 70-lukulaista Celikaakin himoitsee. Vanhoissa autoissa on uskomaton viehätys.

Lähinnä meinasin tuola ylempänä sitä, että ainakaan itseä ei vähempää houkuttele jonkun nelipyttyisen sportin hankinta. Kyllä siinä sillon pitää olla täysin erilainen meininki, jos jotain speciaalia tahtoo kakkosautoksi hommata.

Mutta tämä on mielipidekymysys.

odo:

Ja Cayman S uutena ja varusteilla on tolkuttoman kallis, lähes perus911-tasoa.

Kalliimpikin, mutta varsin nopeasti se 911:n hintakin rupeaa kapuamaan ylöspäin kun vähänkään varustelistaa rupeaa rustailemaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page