Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1337/1766) > >>

Sami Aaltonen:

Penarimpa hyvinkin... Muttei anneta sen häiritä! Itse olen saanut lukemattomia kertoja hymyn huulille lukiessani hra. Aaltosen "yksisilmäisiä" kommentteja tässä topikissa. Suurella mielenkiinnolla seuraan jatkossakin ihmetellen välillä lähinnä sitä, kuinka jollakin voikin olla niin vankkumattomia ja jyrkkiä mielipiteitä ilman, että on edes koskaan ajanut hehkuttamillaan (tai sen paremmin dissaamillaan) kulkineilla.

No, jokainen tyylillään...

Autot ovat mielipidekysymyksiä. Tottakai, jos olisi paikka missä voisi ajaa Veyronin, McLaren F1:sen, Enzon, Maseratin MC12:sen; varmasti menisin ja ajaisin ja kertoisin sitten mitä mieltä olen. Tuskin sinäkään olet yhtäkään tästä listasta ajanut?

Autot ovat intohimo ja siihen liittyy voimakkaitakin mielipiteitä. Lamborghini on aina ollut minulle enemmän kuin Ferrari. Syytä siihen en osaa selittää ihan täysin. Niissä vaan on jotain, mikä puhuttelee enemmän. Maserati; legendaarinen super exoottinen merkki, MC12 käyttää Ferrari Enzon tekniikaa; silti sen moottorin näkeminen sai hiljentymään. Kohopainettu MASERATI teksti venttiilikopissa tarjoaa nostalgiaa ja fiiliksiä, mikä ei Ferrailta onnistu.
McLaren F1; ikuisesti urheilautojen ikoni. Se on täysin omassa kategoriassaan joka suhteessa.

Mielipiteisiin, tunteisiin tämä perustuu, kun kyseessä on autoja, joita näkee kerran kesässä tai ei ollenkaan.
Jos puhuisimme Ooppeleista, Toyotista, Peugeoteista ja sun muista familypurkeista;  ymmärtäisin tämän yskäsi paljon paremmin.

Sami Aaltonen:

Miksei saisi? Täysin katulaillinen vehje kuten esim Carrera GT tai Enzo jne..

No joo Suomen lainsäätäjän autoihin liittyvän vammautuneisuusasteen tuntien; ei olisi ihme, jos hylsy tulisi jostain pikkuruuvista väärässä paikassa.

virtamatti:

Autot ovat mielipidekysymyksiä. Tottakai, jos olisi paikka missä voisi ajaa Veyronin, McLaren F1:sen, Enzon, Maseratin MC12:sen; varmasti menisin ja ajaisin ja kertoisin sitten mitä mieltä olen. Tuskin sinäkään olet yhtäkään tästä listasta ajanut?

Juu en ole. On sen verran harvinaisia ja arvokkaita ettei perse kestä. Mutta en minä ole niistä myöskään suunapäänä kertomassa mikä on parempi kuin joku toinen. Kun ei ole kokemusta, on paha lausua kovin jyrkkää mielipidettä. Sinulla näyttää olevan palleja siihenkin, vain kuvien, speksien ja joidenkin juutuupista nähtyjen videoiden perusteella. Bravo!!

Autot ovat intohimo ja siihen liittyy voimakkaitakin mielipiteitä.
Tismalleen totta, jatka samaa rataa.

Jos puhuisimme Ooppeleista, Toyotista, Peugeoteista ja sun muista familypurkeista;  ymmärtäisin tämän yskäsi paljon paremmin.
Juu ei yskitä, mutta kuten sanoin, välillä hymyilyttää. 

Edit; Ettei nyt menisi ihan off-topiciksi niin sen verran täytyy juoruta, että tuli tänään istuttua toista kertaa elämässäni Gallardossa. Auto oli erään tuttavani liikekumppanin.. Tarkennetaan vielä, etten toki ajanut itse, vaan koe-istuin auton kuskin paikan, moottori tietty käynnissä. Kaiken kaikkiaan, niinkuin yllättävän usein mulla on käynyt, noista supersporteista jää vain koeistuessa vähän valju fiilis. Autossa oli kyllä ihan hieno musta (vaaleat tikkaukset) nahkasisustus, laadukkaan oloinen ja kaikkea, mutta kuitenkin aina tulee vähän sellainen "tällänenkö tää vaan nyt on"-fiilis. Sisustuksen laatu ei esim. tavan Audin nahkasisustukseen verrattuna ole mitenkään häikäisevä, voisin jopa sanoa päinvastoin.. Kyllä mä R8 v10:llä ajaisin mieluummin, enempi siinä on laatufiilistä. Eikä äänetkään jää paljoa huonommiksi.

Sami Aaltonen:
Miten muuten voi asian sanoa, kuin oman mielipiteensä? Jokaisessa noissa on omat hyvät puolensa, jokaiselle jotakin.
Joku tykkää vanhemmista, joku uusista, joku ehdottomasti Saksalaisesta vaikka miten päin asiaa pyörittää, joku taas pelkistä Jenkeistä. Mielipidekysymyksiä nämä on. Intohimoja.

Niin Gallardohan on Audin laitteita, ei siinä mitään. Mutta se Audikin on vaan Audi kun aletaan oikeen pohtimaan.
Olisiko sekään sitten tolta näkökannalta niin erikoinen, jos siinä on hieman paremmat sisustuskalusteet kuin ilmeisesti ei ihan viimisen mallivuoden Gallardossa?
Antaisiko se Audi jotain enemmän sitten kun Lamborghini?

andy1:
Toys for a good day

[ attachment removed ]

-A-

Navigation

Up one level

Next page

Previous page