Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (137/1766) > >>

tomppa82:

No kaipa jokainen auto menee lyttyyn nykyään kun vähän kovempaa osuu, kun on näitä törmäysenergiapalkkeja sun muita nykyautot täynnä.

Kyllä mielummin jään Toyto alkion alle kun jonkun vanhan amerikan raadon, jos olen kävellen liikenteessä. Se on kyll hyvä että uusissa autoissa on noita crash bokseja. Ne on pulttikiinneksiä helppo ja nopee vaihtaa. Noi uudet purskurit on kyllä sisänsä ihan mukavia että palaa tosi hyvin muotaanso vaikka sisäosat on ihan paskana ja todella vaikee arvoida vahinkon laajuus päältä päin 

Henkka:

Ja kyllä ne Citikan ja Peukeotin sisar mallit vetää pohjat tossa muotoilussa mun mielestä.

Juu, en mä niinkään muotoilua meinannut, jos sitä tarkoitit?
Itse asiassa mä tykästyin tuohon Aygoon sen päivän aikana, mitä se mulla oli sijaisautona. Oli hauska ajaa, kolmipyttyinen pörisee kiihdytyksissä kuin alla olisi räyhäkkäämpikin kone ja minusta Aygon muotoilu on pirteää ja hyvännäköistä. Sillä ajellessa tuli hyvä fiilis, mitä en olisi uskonut etukäteen.

Aaltonen:

Juu, en mä niinkään muotoilua meinannut, jos sitä tarkoitit?
Itse asiassa mä tykästyin tuohon Aygoon sen päivän aikana, mitä se mulla oli sijaisautona. Oli hauska ajaa, kolmipyttyinen pörisee kiihdytyksissä kuin alla olisi räyhäkkäämpikin kone ja minusta Aygon muotoilu on pirteää ja hyvännäköistä. Sillä ajellessa tuli hyvä fiilis, mitä en olisi uskonut etukäteen.

No joo noihin asioihin itsekin tykästyin kun ton päätin sillon hankkia. Toi kolmipyttysen ääni on oikeastaan aika jännä, matalaa outoa pörinää joka muuttuu yli 4000rpm:n jälkeen soimiseksi, joka vaan paranee niin pitkälle kun kierrosluvunrajotin tulee peliin. Se oikeasti rupee soimaan se moottori. Fiilistä kerrakseen ja edullisesti! Toisinaan tulee ihan tahalleen vedettyä 1. tai 2. vaihde tappiin asti ihan vaan sen takia, että saa kuunnella sitä saundia. Ja hyvin pirteä laitehan tuo on, kulkee ihan riittävän kevyesti mitä tarttee. Ja toi hyvä fiilis ajaessa on totta. 

Juha K:
Onnea Sami Aaltoselle V8:n Fotoskaba 2006 voitto kuvasta

FINLAS:

Onnea Sami Aaltoselle V8:n Fotoskaba 2006 voitto kuvasta

No onnea tosiian Samille, jos näin mukavasti on käynyt. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page