Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1365/1766) > >>

Sami Aaltonen:

Persoonallisuus => Citroën

Tai Alfa Romeo tai Lancia, mutta ei mikään nykynen perussaksalainenjapanilainenperuskinneri.
No, ehkä toi Sirokkiossa on vähän yritystä, etenkin keula on nätti.

Vesiklosetti:

Tai Alfa Romeo tai Lancia, mutta ei mikään nykynen perussaksalainenjapanilainenperuskinneri.
No, ehkä toi Sirokkiossa on vähän yritystä, etenkin keula on nätti.

Itse myöskin pidän keulasta, sittemminhän siitä on tullut koko Volkswagen-malliston keulastandardi.

Osguu:
Tulipa kuvattua tota perheen uusinta jäsentä kerrankin. 
[ Attachment not found - or removed ]

Sami Aaltonen:

Itse myöskin pidän keulasta, sittemminhän siitä on tullut koko Volkswagen-malliston keulastandardi.

Joo kerrankin Volkkari tekee jotain mikä näyttää joltakin muulta kun faceliftatulta pullalta.

Joona:

On mielipuolista ostaa ylläpitokustannuksiltaan kallis auto sen takia, että se tuottaa fiiliksiä ja on makea ajaa; ja kitua sen takia muissa asioissa elämässä. Se on kuitenkin vain ja ainoastaan käyttöauto, liikkumiseen ympäri vuoden, jonka arvo tippuu.

Tässä lainauksessa haisee kateus pahemmin kuin on koskaan haissut. On siis suorastaan järkyttävää, kuinka ihminen voi olla kateellinen muille yhdestä peltikasasta. Ja sen lisäksi, että näin suoraan näyttää oman kateellisuutensa, tuo vielä katkeruudenkin esiin haukkumalla toista hulluksi. Koska itse on köyhä ja täysi luuseri ja ajaa halvalla peruspaskalla, koska ei muuhun ole varaa, pitäisi muidenkin tyytyä samaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page