FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.08.17, 13:02

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 444 Reply Print
Author Topic: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)  (Read 1209529 times)
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #6860 on: 11.09.10, 19:43 »

No joo tämä on lähtenyt kyllä vähän käsistä.

Sulla on tainnut lähteä käsistä.

Omia mielipiteitäni olen tänne kirjoittanut ja ajatusmaailmaa, miten itse toimisin jos pitäisi toimia. Realiteetit pitää olla kuitenkin. Niiden sanominen täällä julkisesti oli paha iso virhe, kaikki eivät  ymmärrä välttämättä toisen ihmisen tilannetta ja pitävät 25000-30000e auton hintaa normalina ostoksena, jonka kyseenalaistaminen on kateellisuutta, kun halvemmallakin varmasti pärjää jokainen tässä Foorumissa kirjoittava.

Ne mielipiteesi tuntuvat olevan sitä, että kun itse et tarvitse kalliimpaa autoa, sitä ei tarvitse kukaan muukaan ja onkin mielipuolista laittaa sitä rahaa niin paljon, kuten itse omin sanoin kerroit. Ei nämä ole minun eikä kenenkään muunkaan keksimiä juttuja. Voi olla, että moni pärjää halvemmalla, mutta ehkä jotkut haluavat jotain muuta ja ovat valmiita maksamaan. Sinun on ihan turha kritisoida sitä tippaakaan, tai haukkua mielipuoliseksi eli hulluksi. Sinä et kyseenalaista vaan suoraan haukut mielipuoliseksi.

Mutta kuten sanoin, tämä on lähtenyt käsistä tällä erää. Olen saanut rutkasti lisää vihamiehiä suorien mielipiteiden ansioista; jotka olisin ehkä voinut ilmaista selkäemmin tai jättää sanomatta kokonaan; ja se ei ainakaan omaa mieltäni paranna ja on itse aiheutettua. Olisi siis pitänyt pitää suuni kiinni, taas kerran. Paljolta olisimme säästyneet. Pahoitteluni siitä.

Tuskin sinä tässä olet mitään ihmeen vihamiehiä saanut. Ne on taas sitä sun omaa päänsisäisen mielikuvituksen tuotetta. Mutta sinun on ihan turha arvostella muita omasta kurjuudestasi. Aja sinä vaikka mopoautolla, mutta älä hauku muita muiden valinnoista. Minä en halua maksaa autosta paljoa ihan vain sen takia, että se ei pidä arvoaan tarpeeksi hyvin. Mutta se ei tarkoita, ettenkö haluaisi jotain autoa joka maksaisi esim 30 000 euroa. Mutta kun saattaisin ehkä joskus haluta rahat poiskin siitä.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6861 on: 11.09.10, 19:49 »

Sulla on tainnut lähteä käsistä.

Ne mielipiteesi tuntuvat olevan sitä, että kun itse et tarvitse kalliimpaa autoa, sitä ei tarvitse kukaan muukaan ja onkin mielipuolista laittaa sitä rahaa niin paljon, kuten itse omin sanoin kerroit. Ei nämä ole minun eikä kenenkään muunkaan keksimiä juttuja. Voi olla, että moni pärjää halvemmalla, mutta ehkä jotkut haluavat jotain muuta ja ovat valmiita maksamaan. Sinun on ihan turha kritisoida sitä tippaakaan, tai haukkua mielipuoliseksi eli hulluksi. Sinä et kyseenalaista vaan suoraan haukut mielipuoliseksi.

Tuskin sinä tässä olet mitään ihmeen vihamiehiä saanut. Ne on taas sitä sun omaa päänsisäisen mielikuvituksen tuotetta. Mutta sinun on ihan turha arvostella muita omasta kurjuudestasi. Aja sinä vaikka mopoautolla, mutta älä hauku muita muiden valinnoista. Minä en halua maksaa autosta paljoa ihan vain sen takia, että se ei pidä arvoaan tarpeeksi hyvin. Mutta se ei tarkoita, ettenkö haluaisi jotain autoa joka maksaisi esim 30 000 euroa. Mutta kun saattaisin ehkä joskus haluta rahat poiskin siitä.

Lähti jo kauan sitten käsistä kun kuulin McLarenin 6 litraisen V12:sen Sörkän kaduilla.

Niin no joo, ehkä sitten olisi pitänyt pohtia tarpeen näkökulmasta koko hommaa. Mene ja tiedä. Tai olisi pitänyt olla hiljaa. Ehkä se olisi ollut kaikista paras vaihtoehto.

Hmmm kyllä ainakin tuo Yaris piti arvonsa todella hyvin, Anjoviksen kohdalla en tiedä asian laitaa sen enempää.

Eikä minulla kurjaa ole; McLareneita on hylly täynnä ja niiden perässä parit Lamborghinit. Se auttaa kummasti jaksamaan.
Ei niittenkään keräämisessä ole järkeä, mutta aitoajakaan ei saa.
Jani Viipuri

Date Registered: 05.02.06

« Reply #6862 on: 11.09.10, 19:51 »

Itse olen lähes aina kuvannut ilman jalustoja, kerran pari on ollut monopodi mukana, mutta ei paljoa tullut käytettyä.
Aukko on ollut useimmiten 5.6, tosin riippuu mikä linssi ollut käytössä ja oliko siinä vakaajaa vai ei, ISO ollut sitten automaatilla. Tuohon sitten päälle valotuksen korjausta tarpeen mukaan.

On tullut myös pyöröpolaa käytettyä muutama kerta justiin noita heijastuksia varten. menee homma kyllä aika haastavaksi sen kanssa.... mut aina tarvii koittaa kaikkea.
Luonnollisesti kuvat RAW muodossa, että on varaa säätää vielä koneella jälkikäteen.

Eeti Komulainen

Date Registered: 15.04.06

« Reply #6863 on: 11.09.10, 20:10 »

Vielä Italiasta.

Kolme Kotteroa:

Fiat 500L
[ attachment removed / expired ]

Luultavasti joku Renault

Hieman tärähtänyt kuva jostain... kotterosta

Pari VW:tä

Hieno tämä uusi Touareg  thmbup

Loppuun Italialaisten temppuilua
Jani Viipuri

Date Registered: 05.02.06

« Reply #6864 on: 11.09.10, 20:12 »

Loppuun Italialaisten temppuilua

Tuo taustan Fiat on varmaan saatu puoleen hintaan  Grin

55-HO
Former member
« Reply #6865 on: 11.09.10, 20:36 »

Tuo taustan Fiat on varmaan saatu puoleen hintaan  Grin
Puoleen hintaan  Shocked. Fiatithan eivät maksakkan kuin puolet AUTON hinnasta  laugh
Matti H. Virtanen

Date Registered: 22.06.07

« Reply #6866 on: 11.09.10, 23:16 »

No joo tämä on lähtenyt kyllä vähän käsistä. Tarpeista sun muista.
Ai vähän? Eikä tässä ole koskaan ollutkaan kysymys mistään tarpeista vaan siitä, mitä kukakin tuntee tärkeäksi itselleen. Sinä näet maailman oman tilanteesi kautta etkä suostu ymmärtämään, että joku muu voi makustella hommia ihan toisin, eikä siinä silti ole mitään väärää tai kaistapäistä. Moni perustuloinen Suomalainen omistaa viidenkymmenentonnin Volvon tai Mersun, koska tuntee, että sellainen on hyvä ja kiva. Joku toinen omistaa Porschen koska on aina halunnut sellaisen.. Toisaalta moni saman verran ansaitseva ajelee viisitoista vuotta vanhalla carinalla ja laittaa vähäiset rahansa muualle, perheeseen, uhkapeleihin, viinaan, tupakkaan. Tai vaikkapa sukellusharrastukseen tehden kaksi kertaa vuodessa kalliin matkan Malediiveille tai Thaimaaseen jotta pääsisi nauttimaan kirkkaisiin vesiin. Kaikkea ei voi saada, elämä on valintoja.
kaikki eivät  ymmärrä välttämättä toisen ihmisen tilannetta ja pitävät 25000-30000e auton hintaa normalina ostoksena, jonka kyseenalaistaminen on kateellisuutta

Paljon halvemmalla "autoa" tuskin Suomessa nykyään saa jos uusista puhutaan. Että eiköhän se pitäisi Suomessa mieltää "normaaliostokseksi" muutaman vuoden välein. Rikkaaksi hyvinvointiyhteiskunnaksi kun kuitenkin mainostetaan...

Mutta en allekirjoita tätä alumiinivanne juttua;
No kyllä sinä täällä muistaakseni muutama kuukausi sitten kritisoit kovasti sitä, miten joku kehtaakin laittaa "perusfamilysedaniin" oikein alumiinivanteet. Ja vielä jos on vakiota tuumaakin isommat niin kylläpä on hukkaan heitettyä rahaa! (En jaksa kaivaa linkkiä esille, kun ei maksa vaivaa...)

Joku ostaa kalliin Gallardon, no siinä ei ole enää kyse mistään tarpeista tai varoista tai mistään muustakaan järkevästä.
No nimenomaan on kyse varoista. Ja usko taikka älä, mutta kyse on myös siitä, mitä elämältään haluaa. Kerron esimerkin; Eräs tuttavani osti melkein 200 000 euron auton jokunen vuosi sitten, suureksi osaksi lainarahalla. Kyllä siinä oli yksi sun toinen vähän  Shocked. Kyselin sitten asian perään vaivihkaa ja sain ymmärtää, että "kaveri" oli koko ikänsä haaveillut moisesta pelistä. Hän toteutti unelmansa. Sanoi, että kallista on mutta hymyilyttää joka kerta kun kävelee omalle autolle. Oli kuinka ankea aamu tahansa niin aina vaan tuntuu mukavalta. Nostin hattua, ja nostan edelleen. You only live once.
Siinä on iso ero puhuttaessa normaalista henkilöautosta ja rankasta urheiluautosta.
Siinä on iso ero vain niille, joille se Gallardo tjms. on pelkkä haave. Niille joille moisen hankkiminen on arkipäivää ei ole mitään väliä... Toisaalta sinun mielestä pitää hankkia vaan Corolloja tai Gallardoja, muut ovat "turhakkeita". Persoonattomia peruskauroja. Koittaisit aikuistua ja nähdä asioita vähän laajemmin. Se voisi jelpata. Ehkä.

Ei, mutta tunne asioista harrasteauton suhteen on turha perustella.
Joo niin ja ihminen jos tykkää harrastaa uudempia autoja jotka maksaa enempi kuin Corolla ja joka tuo iloa ihan jokapäiväisessä liikenteessä eikä vain näyttelyhallissa niin se on sitten "mielipuolista"?? Roll Eyes

En oikein jaksa enää... En ole ollut paikalla vuonna miekka& kivi kun Mäklaareni on ollut jossain Suomessa näytillä. Sen sijaan olen moisesta kylmät tyypit ottanut ihan muualla. ***tun hankala laitos jokapäiväisessä käytössä. Kömpiminen sinne keskipenkille ei ole kovin hääviä jos sillä ajelee päivittäin. Hieno auto, radalle. Tai arkistoitavaksi kokoelmiin, jos sellaiseen on varaa. Jos ei ole, ei silti maksa vaivaa olla kateellinen.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6867 on: 12.09.10, 06:17 »

No joo on tässä tullut uusia näkökulmia näihin asioihin, pitää katsoa taas peiliin jälleen kerran.

Missäs kävit istumassa McLaren F1:sessä? Oliko F1 vai GTR? Runko numeroa?
Kumma juttu kun nämä omistajat sanovat Mäkin olevan jokapäiväsessä käytössä miellyttävä auto käyttää ja ajaa. Tilaa on ja näkyvyys central driving positionin kautta erinomainen joka suuntaan, tottakai taakse näkyvyys on rajoitettu, mutta missä urheilautossa se on loistava? Se, että sinne kuskin paikalle pitää kömpiä ei ole näitä omistajia vaivannut tippaakaan. Jos se on este ton auton ostamiselle, niin sitten pitää tyytyä Ferrariin tai Lamboon.
Myöskin auton korkeahko maavara on saanut kiitosta, hidasteista ym.ylitse meneminen ei ole ongelma.

Matti H. Virtanen

« Reply #6868 on: 12.09.10, 17:24 »

Missäs kävit istumassa McLaren F1:sessä? Oliko F1 vai GTR? Runko numeroa?
Runkonumeroa??!! Siis no ei ole kyllä harmainta hajua, ei niin paljoa silloin sentään kiinnostanut. Ihan tavallinen oli, semmoinen harmaa. Siihen aikaan kun muutkin kuin sinä jaksoivat kyseistä keksintöä vielä hehkuttaa (eli toistakymmentä vuotta sitten) niin noita oli näytillä erilaisissa tapahtumissa. Yhteen moiseen kerran satuin nuorena jolppina lähes vahingossa ja aukaisin sitten suuni ilmeisen sopivassa kohtaa... Mutta eipä tuo minuutin istuminen jossakin harvinaisessa autossa nyt kuulu mihinkään niin suuriin elämäni tähtihetkiin että jaksaisin sitä onanoida sen kummemmin. Eri asia varmaan olisi jos tuommoisella olisi päässyt ajamaan, mutta se ei taida tämän elämän aikana toteutua. Eikä ole väliksikään, saa niitä hienoa ajofiiliksiä halvemmillakin vehkeillä aikaiseksi.

Kumma juttu kun nämä omistajat sanovat Mäkin olevan jokapäiväsessä käytössä miellyttävä auto käyttää ja ajaa. Tilaa on ja näkyvyys central driving positionin kautta erinomainen joka suuntaan, tottakai taakse näkyvyys on rajoitettu, mutta missä urheilautossa se on loistava?
Taas "luit" ja kommentoit jotain mitä en edes sanonut. En ole kommentoinut, enkä edes voi kommentoida ajamisen miellyttävyyttä, näkyvyyttä tai muutakaan joka vaatisi ajokokemusta kyseisellä kinnerillä. Mutta sen kerran kun sinne keskijakkaralle kömmin niin kyllä mulle tuli mieleen, ettei sillä vehkeellä kovin mukava olisi pitkässä juoksussa autolähetin hommia tehdä. Kyllä sinne sai ihan "vääntäytyä", ja silloin olin sentään nuori ja notkea. Nyt en ole enää oikein kumpaakaan.. laugh Jokatapauksessa hankalampaa kuin autoon jossa istumajärjestely on "normaali".
Mikko Tuomi

Date Registered: 06.01.06

« Reply #6869 on: 12.09.10, 18:20 »

Olenko mä sitten ainoa täällä, joka on ajanutkin tuota McLaren F1? En tosin paljoa, mutta riittävästi jotta voin sanoa, että kaupunkiliikenteessä sompailu englannin pikkukylälläkin oli yhtä tuskaa.

Voisin esittää vähän toisenlaisen mielipiteen noista "upeista käyttöominaisuuksista". On ne varmaan olleet "uskomattoman loistavia" kun auto esiteltiin, mutta kyllä ne vain nykypäivänä ovat jääneet jälkeen ja pahasti.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6870 on: 12.09.10, 18:30 »

Eikä ole väliksikään, saa niitä hienoa ajofiiliksiä halvemmillakin vehkeillä aikaiseksi.

Saa varmasti joo ei siinä mitään.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6871 on: 12.09.10, 18:35 »

Olenko mä sitten ainoa täällä, joka on ajanutkin tuota McLaren F1? En tosin paljoa, mutta riittävästi jotta voin sanoa, että kaupunkiliikenteessä sompailu englannin pikkukylälläkin oli yhtä tuskaa.

Voisin esittää vähän toisenlaisen mielipiteen noista "upeista käyttöominaisuuksista". On ne varmaan olleet "uskomattoman loistavia" kun auto esiteltiin, mutta kyllä ne vain nykypäivänä ovat jääneet jälkeen ja pahasti.

Olet ajanut, ja pysynyt kokajan hiljaa siitä, vaikka tiedät minun suhtautumiseni kyseiseen laitteeseen?! Cry
MItäs luulisit tuosta kysymyksestäsi? 75 kappaletta tehty katuversioita, ei noita varmaan joka jannu ole edes nähnyt. Tongue
Mun on pakko kysyä nyt, että missä ajoit tuota autoa, onko siitä sulla kuvia muistona? Muistako oliko se prototyyppi vai oliko se ihan ilman XP- merkintöjä?
MIelelläni kuulisin siitä lisää, jos vaan haluat kertoa? Vaikka sitten privaan, jos et halua ihmisiä pitkästyttää.

No joo, tästä mitä olen lukenut; niin moni urheiluauto on matalempi, joten siitä meinasin. F1 suunniteltiin kadulle ja siinä tehtin kompromisseja sen takia jonkin verran. Siksi se ei mikään ultimate rata-auto ole, tämä F1 versio.
Mutta joo, eihän sitä ole tehty siihen kaupunkiliikenteeseen, mutta siihen nähden millanen laite se on, on varmasti huonompiakin esityksiä nähty.

Jälkeen jääneitä? Varmaan jos arvostaa tietokoneita ja ajonvakautuksia ja sähkösysteemejä. Aivan takuulla F1 on sillon väärä valinta.
« Last Edit: 12.09.10, 18:42 by Sami Aaltonen »
Mikko Tuomi

« Reply #6872 on: 12.09.10, 18:56 »

Duuniasioissa joudun välillä erikoisiin autoaiheisiin tilanteisiin. Töideni takia olisi myös varsin epäammattimaista ottaa kuvia niistä tilanteista, valitettavasti.

Autoa ajoin vähän Nottinghamista etelään, eräässä pikkukylässä. Kylän läpi muutaman hassun kilometrin verran. Mataluus tuossa ei tokikaan ole ongelma, lähinnä koko auton yleinen jäykkyys. Auton hallintalaitteet olivat suorastaan tuskaisan jäykät, näkyvyys taakse/takaviistoon olematon, ratti jotenkin erikoisessa asennossa omaan makuuni (mutta se lienee tottumiskysymys). Samoin, tosin se voi olla myös yksilökohtainen ominaisuus, tuossa autossa oli kaasussa erikoinen pykälä joka teki 30-40mph ajamisesta aika tarkkaa puuhaa. Omistajan mukaan siihen ei kuitenkaan lääkettä ole löytynyt.

Lisäksi ajoin sitä jonkun aikaa siten, että takarenkaat pyörivät liki kolmeasataa, mutta auto ei liikkunut metriäkään Smiley

Toki auto on johonkin Lambon Countachiin verrattuna helppo ja käytettävä, mutta on siitä aika ajanut aika pahasti ohitse.

MItäs luulisit? 75 kappaletta tehty katuversioita, ei noita varmaan joka jannu ole edes nähnyt. Tongue
Mun on pakko kysyä nyt, että missä ajoit tuota autoa, onko siitä sulla kuvia muistona? Muistako oliko se prototyyppi vai oliko se ihan ilman XP- merkintöjä?
MIelelläni kuulisin siitä lisää, jos vaan haluat kertoa?

No joo, tästä mitä olen lukenut; niin moni urheiluauto on matalempi, joten siitä meinasin. F1 suunniteltiin kadulle ja siinä tehtin kompromisseja sen takia jonkin verran. Siksi se ei mikään ultimate rata-auto ole, tämä F1 versio.
Mutta joo, eihän sitä ole tehty siihen kaupunkiliikenteeseen, mutta siihen nähden millanen laite se on, on varmasti huonompiakin esityksiä nähty.

Jälkeen jääneitä? Varmaan jos arvostaa tietokoneita ja ajonvakautuksia ja sähkösysteemejä. Aivan takuulla F1 on sillon väärä valinta.

Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6873 on: 12.09.10, 19:02 »

Duuniasioissa joudun välillä erikoisiin autoaiheisiin tilanteisiin. Töideni takia olisi myös varsin epäammattimaista ottaa kuvia niistä tilanteista, valitettavasti.

Autoa ajoin vähän Nottinghamista etelään, eräässä pikkukylässä. Kylän läpi muutaman hassun kilometrin verran. Mataluus tuossa ei tokikaan ole ongelma, lähinnä koko auton yleinen jäykkyys. Auton hallintalaitteet olivat suorastaan tuskaisan jäykät, näkyvyys taakse/takaviistoon olematon, ratti jotenkin erikoisessa asennossa omaan makuuni (mutta se lienee tottumiskysymys). Samoin, tosin se voi olla myös yksilökohtainen ominaisuus, tuossa autossa oli kaasussa erikoinen pykälä joka teki 30-40mph ajamisesta aika tarkkaa puuhaa. Omistajan mukaan siihen ei kuitenkaan lääkettä ole löytynyt.

Lisäksi ajoin sitä jonkun aikaa siten, että takarenkaat pyörivät liki kolmeasataa, mutta auto ei liikkunut metriäkään Smiley

Toki auto on johonkin Lambon Countachiin verrattuna helppo ja käytettävä, mutta on siitä aika ajanut aika pahasti ohitse.

Ok. Kiitokset kommentista.

Jotain tuli tässä mieleen heti ensiksi.
Jäykkyys, hiilikuiturunko ja alustan rakenne. Ei ohjaustehostimia sun muita apuja. Ei sen takia, että sellasta ei voitu tehdä, vaan sitä ei haluttu tehdä.
Näkyvyys, varmasti heikko taakse ja sivuviistoon. Mutta missä urheilautossa on tila-auton näkyvyys joka suuntaan?
Kaasusta en kommentoi muuta kuin sen, että tässä BMW:n moottorissa ei ole vauhtipyörää, joka varmasti antaa osansa auton ajamiseen.
Aika ajanut ohitse? No miten sitä sitten haluaa katsoa. Eli tätä näkökulmaa katsoen; Countach, Diablo sun muut ovat jääneet ajasta jälkeen? Eikös se ole normaalia, jos näitä uuteen tämän päivän laitteisiin vertaa?

Ulkoisesti edelleen yksi kauneimmista urheiluautoista koskaan. Cool

Oletko kenties sitten Countach:ia ajanut myöskin? Tai Diabloa?
Jos olet; mitä malleja?

Mikko Tuomi

« Reply #6874 on: 12.09.10, 19:11 »

Joo, kommentoinkin lähinnä tuohon käytettävyyteen että tehostamaton vauhtipyörätön auto ei ehkä ole sieltä parhaasta päästä käyttöautona, vaikka omassa luokassaan 20 vuotta sitten varmaan hyvä olikin...

Countachia en ole kadulla ajanut, olen penkittänyt moisen kerran (Etelä-Afrikassa), ja siitä tulee mieleen lähinnä alusta josta puuttui kaikki ulokkeet joiden ympäri olisi liinan uskaltanut sitoa Smiley

Se taitaa olla ainoa vakioauto, jonka siirto parkkipaikalta rullille kävi urheilusuorituksesta.

Ok. Kiitokset kommentista.

Jotain tuli tässä mieleen heti ensiksi.
Jäykkyys, hiilikuiturunko ja alustan rakenne. Ei ohjaustehostimia sun muita apuja. Ei sen takia, että sellasta ei voitu tehdä, vaan sitä ei haluttu tehdä.
Näkyvyys, varmasti heikko taakse ja sivuviistoon. Mutta missä urheilautossa on tila-auton näkyvyys joka suuntaan?
Kaasusta en kommentoi muuta kuin sen, että tässä BMW:n moottorissa ei ole vauhtipyörää, joka varmasti antaa osansa auton ajamiseen.
Aika ajanut ohitse? No miten sitä sitten haluaa katsoa. Eli tätä näkökulmaa katsoen; Countach, Diablo sun muut ovat jääneet ajasta jälkeen? Eikös se ole normaalia, jos näitä uuteen tämän päivän laitteisiin vertaa?

Ulkoisesti edelleen yksi kauneimmista urheiluautoista koskaan. Cool

Oletko kenties sitten Countach:ia ajanut myöskin? Tai Diabloa?
Jos olet; mitä malleja?

Matti H. Virtanen

« Reply #6875 on: 12.09.10, 20:27 »

Täytyy nyt toivoa, ettet kovasti järkyttänyt Mr. Aaltosen mielenrauhaa tai vienyt hänen yöuniaan. Grin
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6876 on: 13.09.10, 16:47 »

Joo, kommentoinkin lähinnä tuohon käytettävyyteen että tehostamaton vauhtipyörätön auto ei ehkä ole sieltä parhaasta päästä käyttöautona, vaikka omassa luokassaan 20 vuotta sitten varmaan hyvä olikin...

Mitä sitten odotit näistä? Mukavia kuin perheautot?  Huh
Mikko Tuomi

« Reply #6877 on: 13.09.10, 17:20 »

Onneksi nykyaikana mukavuuden ja urheiluauton ominaisuudet voi yhdistää vailla vastaavia kompromisseja.

Kehitystä.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #6878 on: 13.09.10, 17:22 »

Onneksi nykyaikana mukavuuden ja urheiluauton ominaisuudet voi yhdistää vailla vastaavia kompromisseja.

Kehitystä.

Siis ymmärrätkö nyt ihan, että et voi mennä vertaamaan 20 vuotta sitten suunniteltua autoa tämän päivän autoihin, tai alunperin 1974 suunniteltua autoa tämän päivän autoihin? Totta helvetissä 62' Kupla on jälkeenjäänyt verrattuna uuteen Retro Kuplaan? Vai onko?!
AInoa, missä voit niitä verrata ja mitä onkin tehty on rata-vertailut sun muut. Mutta muuten..... ei voi verrata. Ei yksinkertaisesti voi.
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #6879 on: 13.09.10, 17:32 »

Miksi ihmeessä sun pitää aina vetää herne nenään ihmisten mielipiteistä?

Jos Mikon mielestä se auto ei ole mukava ei sinun höyryämisesi tilannetta mihinkään muuta. MUTTA se ei myöskään muuta sitä autoa mihinkään. Kaikkien ei edelleenkään ole pakko pitää samoista asioista.

-JukSii-
Pages: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 444 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1