Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1385/1766) > >>

Joona:

Jatkossa olen ehdottomasti hiljaa näistä asioista, ihan täysin. Kun minulla ei ole tarvittavaa kokemusta kommentoida näihin asioihin. Voin vain olettaa ja luettuun tietoon perustaa näkemyksiäni, jota täällä ei tunnuta ymmärtävän, etenkin jos esitän kritiikkiä ja vastaan siihen.
Jos kerron mietteitäni autoista, josta olen lukenut monia kirjoja, lehtiartikkeilta, nähnyt koeajoja ja vielä enemämmän lukenut;, joita kunnioitan suuresti ajamatta tai omistajamatta niitä. Sekin kyseenalaistetaan sen jälkeen sen takia, että en voi oikeasti tietää kun en ole ajanut näitä ja kuvittelen mutten tiedä.
Elän kuulemma jossain fantasia maailmassa, jossa Lamborghini ja F1 on kaiken yläpuolella ja mikään muu ei ole mitään.

Johan taas itsesäälistä kumpuaa vuodatusta. Kukaan ei kiellä sinua puhumasta täällä ja kenelläkään tuskin on MITÄÄN sitä vastaan. Sinä itse suutuit Mikon kerrottua oman mielipiteensä autosta. Sinä itse väität, että nämä ovat kaikki itsestäänselvyyksiä eikä niitä tarvitse mainita ääneen, koska kaikki tietää jo. Sinä olet se ainoa, joka tässä(kään) asiassa ei kykene normaaliin keskusteluun, kuten kaikki muut, vaan vetäydyt puolustuskannalle ja omassa pääkopassasi kuvittelet kaikkien muiden olevan sinua vastaan. Se tuntuu olevan sama juttu näissä kaikissa autoihin liittyvissä keskusteluissa vuodesta toiseen ja sadoista sivuista toiseen. Milloin Sami jo aikuistut? Miksi sinulle pitää samat asiat tehdä selväksi vuodesta toiseen, eikä se mene perille? Ihan itse aiheutat nämä kaikki kiistat täällä. Kuuntele mitä sulle sanotaan. Lue tarkkaan ja huolella. Ymmärrä viestien sanoma. Älä kuvittele sitä heti hyökkäykseksi sinua kohtaan ja tekeydy marttyyriksi.

Sami Aaltonen:
Et tainut nyt ymmärtää. En kommentoi enää. Menikö perille?

susiluoto:

Et tainut nyt ymmärtää. En kommentoi enää. Menikö perille?

Hmmm.

eetielmeri:
Tämmönen Supra pyöri tänään tuolla A380 ruuhkassa.
[ Attachment not found - or removed ]

susiluoto:
Ja tollanen ajettava auto tuolla taustalla näemmä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page