Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1453/1766) > >>

Miksu:
Asia ymmäretty Mutta mitä tuota nyt on erinäisillä simuilla tullut ajettua ni on niitä korkeuserojakin Nyrrellä ymmärrettävästi runsaasti. Itse olen tosin aina ollut siinä uskossa että mahdollisimman sileä nokka vähentää ilmanvastusta?

Unzki:

Asia ymmäretty Mutta mitä tuota nyt on erinäisillä simuilla tullut ajettua ni on niitä korkeuserojakin Nyrrellä ymmärrettävästi runsaasti. Itse olen tosin aina ollut siinä uskossa että mahdollisimman sileä nokka vähentää ilmanvastusta?

Otin kantaa vain tuohon sinun viimeseen väitteeseen, koneen lämpöjen nousemisesta. Olisi pitänyt lainata vain se osa. Myös etupuskuria "lävistämällä" oikein voidaan saada lisää downforcea, ohjaamalla ilma etupuskurin "läpi" konepellin päälle ja siitä kohti tuulilasia. Tuossa tosin siitä kyse..

mmniemi:
Minä lähtisin kyllä siitä, että ei tuo tuo Evora ole kyllä. Peräpää on tarkemmin katsottuna aika radikaalistikin erilainen ja miksi konepellistä olisi nuo isot aukot poistettu?

FINLAS:
Kyseinen auto on Artega GT. http://www.artega.de/d/

Miksu:

Otin kantaa vain tuohon sinun viimeseen väitteeseen, koneen lämpöjen nousemisesta. Olisi pitänyt lainata vain se osa. Myös etupuskuria "lävistämällä" oikein voidaan saada lisää downforcea, ohjaamalla ilma etupuskurin "läpi" konepellin päälle ja siitä kohti tuulilasia. Tuossa tosin siitä kyse..

Nyt täytyy itseäkin hieman naamapalmuttaa. Unohdin kokonaan downforcen yms yms. Tämän siitä saa kun nykyään seuraa liikaakin lentokoneiden aerodynaamisia ominaisuuksia ja ei aina muista kaikkea

Navigation

Up one level

Next page

Previous page