Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1497/1766) > >>

juksii:

Tuli tuosta mieleen, mitä uudessa autossa kolmen ensimmäisen vuoden aikana voi tapahtua jota takuu ei kata?En toki tiedä mitä tuo huolenpito tarkoittaa, hintakin tuolle sopimukselle.

Toi huolenpito kattaa myös määräaikaishuollot ja kuluvat osat. Lisäksi oli ainakin renkaiden vaihto. Lisäksi saa sitten vielä palvelua huoltoliikkeessä. Oli kerrankin olo ihan kuin ihmisellä, kun meni viemään autoa jossa oli huolenpitosopimus, huoltoon.

Näin ainakin kun emännän kulkineessa tuollainen oli. Loppupeleissä tosin tuli huomattavasti kalliimmaksi kuin se, että olisi maksanut nuo kaikki itse. Tosin sitä palvelua ei olisi varmaankaan saanut silloin.

nisse90:

Näin ainakin kun emännän kulkineessa tuollainen oli. Loppupeleissä tosin tuli huomattavasti kalliimmaksi kuin se, että olisi maksanut nuo kaikki itse. Tosin sitä palvelua ei olisi varmaankaan saanut silloin.

Omassa soparissa on sellainen systeemi, että kolmen vuoden jälkeen katsotaan paljonko on maksettu ja paljonko huoltoihin ja korjauksiin on todellisuudessa mennyt rahaa. Jos olen maksanut enemmän kuin huoltoihin on mennyt, niin Seat palauttaa ns. "ylimääräiset" rahat takaisin. Ja jos taas korjauksiin on mennyt enemmän rahaa kuin olet maksanut, niin niitä ei peritä asiakkaalta.

juksii:

Omassa soparissa on sellainen systeemi, että kolmen vuoden jälkeen katsotaan paljonko on maksettu ja paljonko huoltoihin ja korjauksiin on todellisuudessa mennyt rahaa. Jos olen maksanut enemmän kuin huoltoihin on mennyt, niin Seat palauttaa ns. "ylimääräiset" rahat takaisin. Ja jos taas korjauksiin on mennyt enemmän rahaa kuin olet maksanut, niin niitä ei peritä asiakkaalta.

Aika reilu systeemi kyl!

Unzki:

Toi huolenpito kattaa myös määräaikaishuollot ja kuluvat osat. Lisäksi oli ainakin renkaiden vaihto. Lisäksi saa sitten vielä palvelua huoltoliikkeessä.

Harmin paikka, ettei mun automerkille tarjota moista palvelua, olisin aamusta asti jonottomassa kynä kuumana, että mihin saa laittaa nimen alle

sami:

Paitsi että... Tuossa on vielä sellainen 'hallintokulu' välissä jolla veloitetaan aika reilusti systeemin ylläpidosta.

TM testaili näitä joskus ja melko kalliita ovat jos on suppea sisältö, eli kattaa vain määräaikaishuollot ja normaalit kuluvat osat. Eli ihan pienellä ajomäärälä en ottaisi tuota, koska jarrupalojen jne vaihtoa ei ihan heti tule vastaan ja sitten pyyhkijänsulista ei kande useaa sataa maksaa. Isompia teknisiä vikoja jotka ei mene takuuseen tuohan ei kata, ellei ole laaja sopimus (jota kai bmw ja audi lähinnä tarjosivat lisähintaan).

Navigation

Up one level

Next page

Previous page