Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1509/1766) > >>

nisse90:

Si señor

Oikein. Itse kävin koeajamassa Exeo ST:n ja se oli kyllä sen verran mukava laitos, että sitten parin kolmen vuoden päästä, kun alkaa Ibizan vaihtoa suunnitella, niin Exeo on kyllä erittäin varteenotettava vaihtoehto. Julkaisivat juuri pienen faceliftin siihen ja vuoden parin sisään pitäisi tulla kokonaan uusi versio.

dera:

Oikein. Itse kävin koeajamassa Exeo ST:n ja se oli kyllä sen verran mukava laitos, että sitten parin kolmen vuoden päästä, kun alkaa Ibizan vaihtoa suunnitella, niin Exeo on kyllä erittäin varteenotettava vaihtoehto. Julkaisivat juuri pienen faceliftin siihen ja vuoden parin sisään pitäisi tulla kokonaan uusi versio.

Audi A4 seat-logolla

Pe7e:

Onhan noi kyllä tyylikkäitä vehkeitä. Itsekin kävin koeistumassa esillä olleen Exeo Sportin, vaikutti kyllä pätevältä sekin. Lienee menohalujakin ihan riittämiin tuossa 2.0 TSI Multitronicissa.

hotelkilo73:
Meikäläisen viime perjantain projekti, V10 TDI Touaregin ohjaustehostimen pumpun vaihto.
Sen verran joutuu purkaa , että saa vaihdettua .

[ Attachment not found - or removed ]

[ Attachment not found - or removed ]

erkki.pulkkinen:

Meikäläisen viime perjantain projekti, V10 TDI Touaregin ohjaustehostimen pumpun vaihto.
Sen verran joutuu purkaa , että saa vaihdettua .

Ne on nuo nykyvehkeet tuollaisia. C-mallin Opel Kadet olisi ollut helpompi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page