Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1521/1766) > >>

Matti Kokkonen:

Onko siis "maineensa" veroinen? Siis sen, että ovat hyviä (maailman parhaita) ajaa eikä sen, että kuljettaja on täys k*rpä En ole ikinä ajanut ainuttakaan bemaria, vaikka on pitänyt käydä koeajamassa ihan sen kaiken hehkutuksen ja mehustelun takia... ei vaan ole ikinä saanut aikaiseksi..

Jaaha, joku näköjään vähän provosoitui mun viestistä, mutta olkoot...  En vain ymmärrä hirveää automerkkeihin liittyvää yleistämistä, kyllä kuskeja on joka merkin omistajissa moneen lähtöön. Ja perille pääsee yleensä autolla kuin autolla, toinen tykkää japanilaisista ja toinen saksalaisista...toki eroja on mutta aika pitkälti kuitenkin kyse subjektiivisista mielipiteistä joita ei voi osoittaa mitenkään paremmiksi kuin toisien, vaikka hyvän väännön saisikin aikaiseksi.

Pe7e:

Jaaha, joku näköjään vähän provosoitui mun viestistä, mutta olkoot...  En vain ymmärrä hirveää automerkkeihin liittyvää yleistämistä, kyllä kuskeja on joka merkin omistajissa moneen lähtöön. Ja perille pääsee yleensä autolla kuin autolla, toinen tykkää japanilaisista ja toinen saksalaisista...toki eroja on mutta aika pitkälti kuitenkin kyse subjektiivisista mielipiteistä joita ei voi osoittaa mitenkään paremmiksi kuin toisien, vaikka hyvän väännön saisikin aikaiseksi.

Provosoitui? En ainakaan minä, jos niin tarkoitit. Pointtini oli nimenomaan se, että kun noilla tuppaa olemaan sellainen maine, että olisivat ylivoimaisen hyviä ajaa, niin oliko se sitten? Toki tuosta saa parhaan kuvan kun kävisi itse kokeilemassa, mutta kun ei vaan ole saanut aikaiseksi...

Unzki:

Provosoitui? En ainakaan minä, jos niin tarkoitit. Pointtini oli nimenomaan se, että kun noilla tuppaa olemaan sellainen maine, että olisivat ylivoimaisen hyviä ajaa, niin oliko se sitten? Toki tuosta saa parhaan kuvan kun kävisi itse kokeilemassa, mutta kun ei vaan ole saanut aikaiseksi...

Älä käy ainakaan ennen kevättä. Autoliikkeet kun tuppaavat laittamaan alle joko ylipehmeitä kitkoja tai sitten muuten vaan niitä surkeita nastarenkaita. Siitä on ajovakaus ja ajonautinto kaukana tolla reseptillä Mitä parempi auto on ajettavuudeltaan, sitä enemmän tuntuu (perinteiset) talvirenkaat ajonautintoa syövän.

dera:

Älä käy ainakaan ennen kevättä. Autoliikkeet kun tuppaavat laittamaan alle joko ylipehmeitä kitkoja tai sitten muuten vaan niitä surkeita nastarenkaita. Siitä on ajovakaus ja ajonautinto kaukana tolla reseptillä Mitä parempi auto on ajettavuudeltaan, sitä enemmän tuntuu (perinteiset) talvirenkaat ajonautintoa syövän.

Bemareissa kantsii myös kattoa, ettei alla oo niitä ensiasennusrunflatteja. Ne on samalla tavalla kauheat ajaa.

Mikko J Virtanen:

Makuasiahan tuo lienee, mutta ainakaan omalla listallani BMW ei mene listan kärkeen eikä ole mitenkään ylivoimaisen hyvä ajaa. Omat ajokokemukseni rajoittuvat kyllä saksalaisten osalta pienikoneisiin, "keskisuuriin" autoihin, mutta tällä listalla A6 vie minusta voiton. BMW:n 5-sarja seuraa perässä ja kolmantena sitten Mersun E-sarja. Toisaalta voi olla että järjestys voisi olla toinen isoilla koneilla tai jos puhuttaisiin ihan eri kokoluokasta.

Veikkaan että jos joku noista autoista olisi ollut omani niin se olisi ehdottomasti ollut ylivoimainen.. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page