Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1593/1766) > >>

dera:

Espoossa ois Autodent...? Harmillisia tollaset kolhut, varsinkin kun ei ole itse aiheutettuja... eräältä toiselta foorumilta tapaus, missä naapurin pentu oli kurahanskoilla käynyt hieromassa konepeltiä... no naarmuillehan se meni -> iskä lupas maksaa myllytyksen...

Ei hel*tissä mihinkään autodenttiin. Pojilla taida vieläkään olla edes uunia uudella pajallaan, ja ovat erikoistuneita noihin "täsmäkorjauksiin". Jos kaverin vakuutusyhtiö maksaa, niin oikeaan peltikorjaamoon suoraan vaan.

Itse suosisin tässä merkkiliikettä, koska heillä on parhaat resurssit korjata suteen menneitä töitä.

mmniemi:

Ei päätä, saat itse viedä auton sinne minne huvittaa...

Minun edellistä Golfia kun joskus aikoinaan oikoivat vähän vastaavassa tilanteessa (heppu peruutti parkkipaikalla kylkeen), vastaheebon vakuutusyhtiöstä sanoivat, että viet sen rouskusi Laakkoselle... Hyvä että käskivätkin, sillä siellä ei ruvettu sitä vekkiä oikomaan, vaan tilalle hankittiin uusi ovi. Jonka kuriiri oli sitten rutannut kuljetuksessa. Jonka jälkeen ei enää toista uutta ovea maasta löytynytkään, joten uusi sellainen prässäytettiin tehtaalla. Ja koko sen ajan oli heiltä käytössä 700km ajettu uusi Golf vakuutusyhtiön piikkiin

makke1:

Espoossa ois Autodent...? Harmillisia tollaset kolhut, varsinkin kun ei ole itse aiheutettuja... eräältä toiselta foorumilta tapaus, missä naapurin pentu oli kurahanskoilla käynyt hieromassa konepeltiä... no naarmuillehan se meni -> iskä lupas maksaa myllytyksen...

www.jii-team.fi   Espoon Kiviruukissa.
Suosittelen asiallista jälkeä. Tekee myös vakuutusyhtiöiden töitä.

mmniemi:

www.jii-team.fi   Espoon Kiviruukissa.
Suosittelen asiallista jälkeä.

Onko sieltä valittavissa myös asiatonta jälkeä? 

makke1:

Onko sieltä valittavissa myös asiatonta jälkeä? 

Totta kai, jos poka haluaa tehdä itse pohjat, silloin jälki on aina asiatonta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page