Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1641/1766) > >>

virtamatti:

Edelleen olen sitä mieltä, että etuvedot ovat h*mojen hommaa.

Itse en tunnistaudu homoksi mutta pidän silti tuota Rellua sekä hauskempana, parempana ajaa että nopeampana kuin vaikka 4,2 V8 S5 Audia. Audi kyllä kuullostaa paremmalta mutta siihen se sitten jääkin. Rellu tuntui useasti nopeammalta. Varsinkin reagoivuus ja ohjauksen fiilis ovat Renaultissa ihan eri luokkaa. Hinta ei aina ratkaise....

ovalila:

Riippuu moottorista, uudemissa 2.0TDIssä usein Garrett GT17xxV, yleisin taitaa olla GT1749V

Vielen Dank

Noissa Mikon kuvissa näyttäisi mielestäni valmistaja olevan KKK Turbolader joten sekin kuulunee vaihtoehtojen joukkoon?

Ja onko tosiaankin viimeisestä kuvasta pääteltävissä että ahdin olisi työuupumuksen uhri 

mmniemi:

KKK Turbolader joten sekin kuulunee vaihtoehtojen joukkoon?

Joo, Klaanin ja Garrettin osia molempia noihin tehtaalla survotaan. Uusi turbo oli sitten Garrett...

Ja onko tosiaankin viimeisestä kuvasta pääteltävissä että ahdin olisi työuupumuksen uhri 

Eikä ihme. Hanaa haatana! Aiheutti kevyttä hihittelyä, kun tuota kuvaa taannoin otin ja "lavastin"

Ei vaan. Mulla on sellainen tutina, että jonkin aikaa hajonneena ollut lohkolämmitin ja sen takia karut kylmästartit, sekä jonkin verran pitkäksi venynyt öv-väli olivat alkuunpanevat voimat tuohon täystuhoon.

juhal:
Lisäksi syitä voi olla mm. hyötysuhteensa äärirajoilla työskentelevä mandariinin kokoinen ahdin, hieman epätasapainossa oleva rupeli, jälkikäytön (lämpöjen tasaantuminen) laiminlyönti, kylmänä ryntäyttäminen, maanantaikappale, korkeat pakopaineet ahdistavasta ja db rajoja kunnioittavasta pakoputkistosta johtuen, EGR systeemin paskaama moottori, jne ja kaikkien yhteissumma. Sattuu näitä muillekin merkeille.

nimim molempiin omistamiini Golfeihin ahtimen vaihtaneena

erkki.pulkkinen:
Onkos mielipidettä vm 2007- Chevy Silveradosta, mulla meinaa nousta kuume sellaiseen?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page