Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1657/1766) > >>

erkki.pulkkinen:
Mulla Chevyn Duramax tekee mielestäni turhan usein aktiivisen regeneroinnin. Olen ajatellut hankkia työkalun, jolla voi kytkeä Service Regeneroinnin päälle sekä jotain muutakin "hienosäätöä".

Mikhou:
Luultavasti olisi mullakin toi DPF-pömpeli vielä toiminnassa, jos olisin ennen pakkasia tajunnut, ettei lämmöt nouse tarpeeksi.

Termostaatit vaihtoon, ja lämmöt nousivat sen jälkeen. Tosin oli luultavasti ehtinyt imeä itsensä DPF jo tukkoon.

Hyvähän ainakin BMW:ssä, jos olisi joku valo, merkki, mitä tahansa, joka syttyy kun regenerointi käynnistyy tai auto sitä yrittää tehdä.

erkki.pulkkinen:
Chevyssä huomaa regeneroinnin kulutusmittarista kun se alkaa kertomaan reilusti tuplalukemia

dera:
Moottorin jäähdytysnesteen lämpötilalla ei ole yleensä merkitystä regenerointisykliin, se raja-arvo on yleensä jossain 50C kieppeillä, jonka alle regenerointia ei suoriteta.

dera:

Mulla Chevyn Duramax tekee mielestäni turhan usein aktiivisen regeneroinnin. Olen ajatellut hankkia työkalun, jolla voi kytkeä Service Regeneroinnin päälle sekä jotain muutakin "hienosäätöä".

Liian tiheä pakkoregenerointi taas sulattaa suodattimen kennon, sekään ei ole kovin hyvä keino siis

Navigation

Up one level

Next page

Previous page