Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (1693/1766) > >>

Unzki:

Kunhan saa tuon nykyisen myytyä, niin sitten saakin alkaa arpomaan tuota valintaa.

Eiks uus auto katota valmiiks ja tilata, ennen kuin edellinen on myyty? Eikai naistakaan vaihdeta ennen kuin uusi on katsottuna valmiiksi

nisse90:

Eiks uus auto katota valmiiks ja tilata, ennen kuin edellinen on myyty? Eikai naistakaan vaihdeta ennen kuin uusi on katsottuna valmiiksi

Onhan se periaatteessa katsottu, kun se on rajattu näihin kolmeen. Ei tässä kauheaa hoppua tuon uuden kanssa ole, kun saadaan hyvä laina-auto alle väliajaksi, niin voidaan tämä nykyinen myydä heti ettei tule hirveästi rullattua kilometrejä mittariin arvoa alentamaan.

Autokauppa yskii tällä hetkellä ilmeisesti aika hyvin, kun porukka saanut esim. Octaviasta parhaillaan 12% pois verottomasta hinnasta. Laskeskelin tuossa, että itse sain tästä nykyisestä 8% ja tankin täyteen + lippistä yms. sälää.

Unzki:

Laskeskelin tuossa, että itse sain tästä nykyisestä 8% ja tankin täyteen + lippistä yms. sälää.

Pitäisköhän itekin laittaa hyvä käyttis, en mä muuten mut toi lippis ois kova

nisse90:

Pitäisköhän itekin laittaa hyvä käyttis, en mä muuten mut toi lippis ois kova

Joo, ihan hienohan tuo Seat-lippis on. Tai oli, kun en ole sitä nyt aikoihin nähnyt. Emäntä varmaan heittänyt menemään.

jope95:
Pakko sanoa että viimeisimmässä generaatiossa VAG on onnistunut noiden farkkujen teossa, varsinkin Leon ja Golf. Golf oli kylmiltä tyypeiltä varsin hyvä viime viikonloppuna kun käytiin sitä ihmettelemässä viime perjantaina Pörhöllä. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page