Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (193/1766) > >>

B777:
Ei ne mitään häikäse, näyttää lähinnä tyhmältä ja täysin turhat. Huonontavat vaan kaukonäköä..

Autopilot:

Ei ne mitään häikäse, näyttää lähinnä tyhmältä ja täysin turhat. Huonontavat vaan kaukonäköä..

No siis ei me niitä ajaessä käytettykkään  ainoastaan noita kuvia varten jotta auto ei olisi kokonaan pimeänä...

amis meininkiä ajaa sumuvalot päällä.

Aaltonen:

Onse kivaa kun on sellaisia autoja, joissa joutuu tietokonetta resetoimaan. 

Joo on nää nykyautot menny hurjiks kun ne tolleen tilttailee syyttä 
Ei oo meikäläisen koskaa tarttenu tehä tollasia resetointeja, riittää että laittaa virrat päälle, starttia ja hanaa.... no se on sitä arkea kun ajaa Japanilaisella autolla. muistaa vaan huollot tehdä ja ajaa ja laittaa bensaa ni hyvä tulee   

Sumarit päällä ja parkit ajovaloista päällä edustaa mulle kyllä sitä tyypillistä amismeininkiä, mielikuvana diskopoppi pauhaa ja kaverit jauhaa..... Niin kun tossa mainittiinkin.... Itelläki on sumarit Aigossa, mutta ei niitä tuu käytettyä.

Autopilot:

Joo on nää nykyautot menny hurjiks kun ne tolleen tilttailee syyttä 
Ei oo meikäläisen koskaa tarttenu tehä tollasia resetointeja, riittää että laittaa virrat päälle, starttia ja hanaa.... no se on sitä arkea kun ajaa Japanilaisella autolla. muistaa vaan huollot tehdä ja ajaa ja laittaa bensaa ni hyvä tulee   

Sumarit päällä ja parkit ajovaloista päällä edustaa mulle kyllä sitä tyypillistä amismeininkiä, mielikuvana diskopoppi pauhaa ja kaverit jauhaa..... Niin kun tossa mainittiinkin.... Itelläki on sumarit Aigossa, mutta ei niitä tuu käytettyä.

Jos vielä otan kuvia niin varmasti ei pala autossa ainutkaan lamppu tästä lähtien...

Sitä paitsi tuo tietokonejutska johtui kesä-talvi renkaitten paineerosta...ei siinä muuta. Ja siihen että aikaa kului johtui ihan muusta seikoista kun autosta itse.

Andersson:
Niin se aika kului 500 sivuisen ohjekirjan selaamiseen. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page