Pitkästä aikaa...voihan Giulietti F115 maestro(hanuri)

(1/1)

Lonkka:
Jeps...

Win kybä ja pappa ihmeissään....FS2004 ei anna asentaa mitään lisäosia,olenko tyhmä vai enkö enää ymmärrä?
FSX ei asennu ollenkaan...removing applications?

Olen selaillut toki ohjeita yms...vinkumista

Olenkohan pudonnut rattailta,kävelykin vaikeaa mutta pitääkö kynnet verillä raahautua nykypäivänä että edes joku toimii???

Nimim...sitä saa mitä tilaa...

MT

Wanhis:

Jeps...

Win kybä ja pappa ihmeissään....FS2004 ei anna asentaa mitään lisäosia,olenko tyhmä vai enkö enää ymmärrä?
FSX ei asennu ollenkaan...removing applications?

Olen selaillut toki ohjeita yms...vinkumista

Olenkohan pudonnut rattailta,kävelykin vaikeaa mutta pitääkö kynnet verillä raahautua nykypäivänä että edes joku toimii???

Nimim...sitä saa mitä tilaa...

MT

Niinpä mutta ainahan voi myös painaa jarrua eikä seurata kehitystä. Minä painoin jarrun pohjaan jo ajat sitten kun totesin, että nyt on simulaattori hyvässä hapessa. Fs-2004 pyörii kolmessa tietokoneessa joista kahdessa on Win XP-Home ja yhdessä 64.bit Win-seiska. Win seiska koneessa jo menetin jotain juttuja ja AIVAN kaikki ei toimi kuten XP:ssä mutta sen kanssa vielä pärjäilee.

FSX pyörii tuossa win7 koneessa jokseenkin defaulttina, niin no, pyörii miten pyörii mutta kyllä se on ainakin toistaiseksi riittänyt.
Onko kaiken tässä harrastuksessa sitten välttämättä oltava parasta mitä maailmasta löytyy? Siinä on semmoinen vaara, että kun huippu on saavutettu niin kaikki lopahtaakin kuin seinään, mikään ei enään olekaan mitään.

Parasta vaan pysytellä vanhoissa ja hyväksi koetuissa jutuissa ja jättää uusimmat kotkotukset kokematta. Eikä niillä vanhimmilla simulaattori-tietokoneilla välttämättä tarvitse mennä edes nettiin. Pysyvät ainakin toimintakuntoisina.

Navigation

Up one level