2 näyttöä ja windows 10 ontgelmia!!!!

(1/1)

Juk_kis:
Hei, minulle kävi kuten monelle muullekin; windows 10 päivitti itse itsensä koneelleni tahtomattani ja nyt sitten on ongelmia simun kanssa! Minulla on kaksi näyttöä ja päivityksen jälkeen kakkosnäyttö on simun pyöriessä pimeänä (esim. REX ja Active Sky Next:n "kartat ym)  jäävät pimentoon lennon aikana. Jos yritän siirtää lennon aikana esim. CDU:n tms kakkonäytölle, se kyllä onnistuu, mutta sen jälkeen sitä ei voi enää siirtää takaisin ykkösnäytölle eikä sitä voi ohjailla siinä kakkosnäytöllä? Toinen kysymys liittyy FS Real Time ohjelmaan. Se ei toimi lainkaan widows10:ssä! Poistin sen ja latasin uudelleen, mutta jos aktivoin sen, niin simu lopettaa toimimisen! Voi p.....le tuota widows 10.  Ps. kaikesta huolimatta, en enää aio palauttaa sitä edelliseen versioon, kun se kerran asentui koneelleni...

dc10-30:
Tuolla kerrotaan että FS Real Time on on win10 yhteensopiva: http://www.3dsoftworks.net/products/fsrealtime/compatibility.asp

Eli ongelma on jossain muualla kuin itse ohjelmassa tai win10:ssä. Onko järjestelmänvalvojan oikeudet yms?

Toimiiko se toinen näyttö muuten kun fsx ei ole auki, vai onko se kokoajan pimeenä? Jos on kokoajan pimeenä niin näyttöongelma ei liity fsx:ään, vaan sinulla voi olla jokin muun nyt siellä väärin.

Kerrot että toinen näyttö on pimeenä fsx:än aikana, toisaalta kerrot että saat sinne jotain näkymään. Kuinka tämä asia on, kumpi pitää paikkansa?

erese:
Ajatko simua full screen tilassa? Kokeile ajaa sitä windowed-tilassa. Mitä tuohon FS Real Timeen tulee niin se kyllä toimii Win10:ssä ihan hyvin joten siitä ei pitäisi aiheutua ongelmia

Juk_kis:
Hei
kiitos vastauksista. Toinen näyttö toimii ihan hyvin muuten, mutta kun avaan fsx, niin silloin toinen näyttö pimenee. Kun siirrän siihen kakkosnäyttöön esim CDU:n ja joitain mittareita, nin pystyn kyllä siirtämään ne kakkosnäytölle, mutta ne eivät toimi sen jälkeen eikä niitä voi siirtää takaisin ykkösnäytölle. Fs Real Time pelitti ensin ihan hyvin, mutta nyt kun lataan sen, fsx lopettaa toimimisen lähes tulkoon heti, kun ohjelma on latautunut koneelle.

Navigation

Up one level