Active Sky 2016+Active Sky Cloud Art tulossa FSX/SE/P3D:lle

<< < (5/9) > >>

erese:

Toimiiko AS16:n kanssa esim PMDG:n lisureissa olevat tutkat?

Toimivat 

dc10-30:

Voisin kuvitella, että tuo ASCA on lähinnä turha kikkare ja AS16:n kaveriksi sopii parhaiten REX Skyforce...?

AS16 osaa dynaamisesti vaihtaa lennon aikana pilvi- ja taivastekstuureja vissiin jopa 99 kertaa lennon aikana. Eli sääolojen mukaan se valikoi parhaiten sopivat tektuurit. Jos käytössä on rexin paketti ei se toimi, mutta rexin tuleva sääohjelma osaa saman tempun mutta heidän omalla paketilla.  Eli en itse näkisi syytä ostaa ASCA:ta, itse ostin eikä oikeen näytä niin hyvältä kun voisi toivoa. AS16 sen sijaan on tietty sitä tuttua tasoa.

erese:
Hotfix2 ASCA:lle on julkaistu http://www.hifisimtech.com/forums/showthread.php?6648-Hotfix2-for-ASCA-posted&p=33135#post33135

ASCA
 - Prevented editing of full dynamics or global automatic theme to prevent issues with cloud sprite installation with unexpected texture selections
 NOTE: To properly apply this fix, you should reinstall ASCA then apply this hotfix to ensure that previous theme settings are restored

- Fixes and process improvements when disabling categories to ensure expected results
 NOTE: To properly apply this fix, you should apply latest AS16 hotfix (if AS16 installed), RE-ENABLE all categories, save options, then disable desired categories and re-save options. Only applies to users who wish to disable ASCA categories.

Joona:

AS16 osaa dynaamisesti vaihtaa lennon aikana pilvi- ja taivastekstuureja vissiin jopa 99 kertaa lennon aikana. Eli sääolojen mukaan se valikoi parhaiten sopivat tektuurit. Jos käytössä on rexin paketti ei se toimi, mutta rexin tuleva sääohjelma osaa saman tempun mutta heidän omalla paketilla.  Eli en itse näkisi syytä ostaa ASCA:ta, itse ostin eikä oikeen näytä niin hyvältä kun voisi toivoa. AS16 sen sijaan on tietty sitä tuttua tasoa.

Eli jatkuu sama linja kuin tähänkin asti. Sääohjelma AS ja texturet REX.

aarnjer:
Ihan nättiä jälkeä odotellaan viellä rexin uutuuksia ja taivas varjele mikä sieltä tulee.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page