Uusi mylly: FSX->FSXSE

(1/4) > >>

apple:
Uusi tietokoneeni saapuu piakkoin, ja samalla vaihtuu käyttis seiskasta Windows kymppiin. Aihetta on varmasti käsitelty sen tuhannen kertaa, mutta kertaus ei varmasti ole huono asia. FSX ei ilmeisestii toimi uudessa kokoonpanossa, niin eteen tulee  steam editionin osto. Minulla on miljuuna erilaista lisäosaa, kenttää ja konetta FSX:aan, niin kuinka ne mahtavat toimia SE:ssa? Ei viitsisi ostaa kaikkea uusiksi...

pho201:
Miksi FSX ei toimisi Windows 10:ssä?

Mahdollisten ongelmien ratkaisuja löytyy esimerkiksi täältä: http://windowsreport.com/microsoft-flight-simulator-x-windows-10/

apple:
Mä olen käsittänyt ettei toimisi... Enkä kyllä jaksaisi kauheasti säätää. Onneksi x-plane ja dcs toimivat kympissä.

dc10-30:
Mistä olet saanut semmoisen käsityksen? Taitaa todella moni minä mukaanlukien pelata fsx:ää win10:llä. 

Fsx lisäosat toimivat kaikki semmoisenaan steam versiossa jos se on ainoa asennettu fsx. Jos sinulla on levy ja steam versio samaan aikaan asennetuna voi tulla ongelmia.

apple:
Tietokone haettu eilen kaupasta. Täytyy sanoa että tää win10 yllätti positiivisesti! Komea ja nopea kuin mikä! Latasin FSX Steam Editionin kun oli alennuksessa, ja oon sitä DCS:n ohella laitellut lentokuntoon. Huomasin surukseni, että VRS TacPac ja SuperBugin tiedostot olivat korruptoituneet, ja muistiin kirjoittamani latauslinkki vanhentunut, joten joudun ehkä kuoppaamaan suosikkikoneeni tai ostamaan sen uudelleen. Taas mennään muutama vuosi tällä kokoonpanolla.

Navigation

Up one level

Next page