Aerosoft Mega Helsinki taxi & kiitotie valot.

(1/2) > >>

teoqqi:
Moi!

Nopeasti aihe, ja voidaan poistaa heti jos joku ehtii auttamaan.  Olin lukevinani jostain täältä P3D Valoihin liittyvän konffin, mutta en nyt muista hakusanoja siihen.
Ongelmani on, iltaisin Helsinki-Vantaan taxivalot näyttävät ärsyttävältä huonoresoisilta "palloilta". Omistan REX Texture directin ja olen vaihtanut presettejä yms yms. Ja palauttanut ennalleen.
Asensin myös sceneryn uudestaan, ei vaikutusta.
Missään muualla ei tätä ongelmaa ole, vain Helsingissä.

Kuva selkeyttääksenne.

- Teo

edit: korjattu typoja.

Lauri FIN918:
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,102721.msg1529281.html#msg1529281

 

B-7-5-7:
Ratkaisu tosiaan löytyy tuolta Laurin linkistä. REX Texture Direct ei lähtökohtaisesti vaikuta lisäosien valoihin, sillä se muokkaa vain simun default-tekstuureja. Mikäli lisäosavalmistaja käyttää simun omia textuureja, silloin REX vaikuttaa niiihinkin.

teoqqi:
Quote

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,102721.msg1529281.html#msg1529281

 


Kiitos Lauri ja Jesperi! Muistin tuon postauksen, mutta en löytänyt. (Huono vai? ) Cheers

JuhaP_:
Onko muilla ongelmia lähestymisvalojen (eli ne kiitotien keskilinjan jatkeella olevat) kanssa?

Itselläni ne eivät näy EFHK:lla ollenkaan tämän lisurin kanssa (muut valot toimivat käsittääkseni normaalisti, ja muilla kentillä toimii myös normaalisti). Käytössä P3D, Aerosoft Mega Helsinki, FTX Global/Vector/OpenLC, Helsinki photoscenery, REX textures/clouds, ja Finland Night environment.

Kiitokset vinkeistä jo etukäteen!

-Juha

Navigation

Up one level

Next page