Pääsy kielletty fsnordic.netin kautta

(1/1)

kaukoleh:
Pahoitteluni, jos kirjoitan väärälle palstalle.
Olen ollut pitkään kirjautuneena fsnordic.net-sivuille. Tänään katsoessani sivuilla olevia uuttuja sain ilmoituksen:"Access Denied. The website access has beeb debied from this IP address." Ja alempana ilmoitetaan, että pääsy osoitteestani on estetty väärinkäytösten tai muiden turvallisuussyiden vuoksi. Yritin tuohon osoitteeseen pääsyä useammalla eri tavalla ja tulos oli aina sama.

Nyt kiinnostaisi tietää, että mitä pahaa olen tehnyt. Onneksi pääsin kirjautumaan FlightForumin kautta ja kysymään syntejäni.

Edit: typoja ja pieni täydennys.

kaukoleh:
Ja viisi minuuttia kyselyn lähettämisen jälkeen taas pääsin kirjautumaan fsnordic.netin kautta. Olisikoha ollut vain joku bugi vai oliko tilanne todellinen.

sami:
Laitatko IP-osoitteen mistä tuo kävi? (Jos tiedät vielä)

Tuo blokkilista tulee kolmannelta osapuolelta automaattisesti pari kertaa päivässä. (Pyrkimys estää spammia)

kaukoleh:
Terve, eipä tuota enää näkynyt. Säästin eilisen selaushistorian ja kokeilin mutta nyt pääsin ongelmitta sisään. IP-osoitetta en enää osaa sanoa.

Kiitokset syyn selvittämisestä. Jatkossa tiedän mstä on kyse. Olin ollut tällä pädillä kirjautuneena FSNordiciin hyvin pitkään. Ehkä silläkin oli metkitystä.

Navigation

Up one level