Täsmäsade

(1/1)

oh2dw:
Täsmäsade alkaa lentonäytöspaikkakunnalla näytöksen alkaessa.

Wanhis:
Wasa Open Air 2016 (13.8. Kaarlen kenttä)

Ei tosin lentonäytös mutta onhan tuossakin sana "Air" Puolen tunnin päästä pitäisi ensimmäisen bändin alkaa soittamaan- Täällä on satanut koko päivän mutta juuri nyt ei sada, katsotaan nyt toteutuuko "täsmäsade" silti. No minua se ei haittaa koska kuuntelen konsertin kotiparvekkelta. Pa-laitteet on suunnattu suoraan kohti parveketta tuolla muutaman sadan metrin päässä, hyvin kuuluu! Viimevuonna siellä oli Roxette!

teroe:
Aika hyvinhän tuo sade tosiaan tuntuu kohdalle osuvan, oma päiväkirjani ilmailutapahtumista tältä vuodelta:

Utti 13.5: Oikein hieno keli, puolipilvistä ja sateesta ei tietoakaan
Tampere 17.5: Pilvistä ja sadetta, tosin aurinkokin välillä pilkahti
Kuopio 18.6: Kaikkea muuta taisi olla tarjolla paitsi lunta ja rakeita. Tuuli oli aika navakka, käsimittarilla mittasin puuskissa n. 13 m/s.
Jämi 17.7: Taisi siellä sunnuntainakin jokunen vesitippa tulla. Tuulista oli sielläkin, oma mittaus harjulla 11 m/s.

Tutuille ja tuttaville olenkin sanonut että älkää järjestäkö lentonäytösviikonloppuna mitään juhlia tai tapahtumia, silloin sataa 95% varmuudella... 

Tonny0909:
Kai ne siellä Malmilla osaa VIPpejä hyysätä vaikka sataakin. Viime vuonna meidät ohjattiin bajamajaan vaihtamaan vauvalle vaippaa, koska lastenhoitohuone oli asemarakennuksessa ja se oli VIP- aluetta, että haistakaa vaan paska Malmin airshown järjestäjät.

tare:
Luin ensin otsikon väärin. Olin lukevani jotain: Täsmäsäde. Olen varmaan katsonut elokuvia liikaa 

Navigation

Up one level