FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.09.17, 03:25

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Paulo Ricardo Fsx-mega Rio De Janeiro and national city back 5 -asennus?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Paulo Ricardo Fsx-mega Rio De Janeiro and national city back 5 -asennus?  (Read 898 times)
Jukka Immonen

Date Registered: 05.05.08

Paulo Ricardo Fsx-mega Rio De Janeiro and national city back 5 -asennus?
« on: 16.08.16, 08:41 »

Hei alkukesästä ostin simmarketista ko. Direct download paketin. Latasin tiedoston, mukaanlukien asennusohjelman. Kun yritän sitten asentaa, tulee teksit, mikä pyytää laittamaan asennus CD: koneeseen ja iloittaa vielä, että laita koodi, jonka olet saanut sähköpostiisi. Sähköpostissa oli koodi, mutta se ei kelpaa, siinä oli myös  maininta, että saan uuden sähköpstin, missä olisi tuo koodi. Nyt kahden kuukauden kuluttua tuota uutta viestiä ei ole tullut. Myöskään tuki ei ole vastannut kyselyyni asennuksesta. Voisiko joku teistä auttaa, miten asennus onnistuu. Ei huvittatsi maksaa uudelleen CD versiosta...?
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

Re: Paulo Ricardo Fsx-mega Rio De Janeiro and national city back 5 -asennus?
« Reply #1 on: 16.08.16, 08:44 »

En tiedä auttaako, mutta oletko käynyt tarkistamassa Simmarketista tilauksesi? Se jää sinne Account osioon josta näkee kaikki vanhat tilaukset. Siellä on myös tilauksesi kohdalla sarjanumero, ainakin useimmiten näin. Käy tarkistamassa, josko sieltö löytyisi numero ja jos sillä onnistuu asennus.

'Don't panic'
Jukka Immonen

« Reply #2 on: 16.08.16, 09:46 »

Olen kokeillut myös sitä koodiavainta, mutta ongelmaksi tulle, ttä ohjelma pyytää niitä CD levyjä. Olen ladannut kaikki 5 tiedostoa yhteen samaan Rio -kansioon, kuten ohje myös neuvoo, mutta asennusohjelma ei niitä llydä, pyytää vain lisämään CD n koneeseen...
Tatu Kantomaa
Patu Cantona

Date Registered: 14.02.02

« Reply #3 on: 16.08.16, 12:11 »

Olen kokeillut myös sitä koodiavainta, mutta ongelmaksi tulle, ttä ohjelma pyytää niitä CD levyjä. Olen ladannut kaikki 5 tiedostoa yhteen samaan Rio -kansioon, kuten ohje myös neuvoo, mutta asennusohjelma ei niitä llydä, pyytää vain lisämään CD n koneeseen...

Vähän vaikea sanoa mikä tökkii... Undecided

Onhan myös se asennusohjelma samassa kansiossa kuin ne muut tiedostot?

'Don't panic'
Jukka Immonen

« Reply #4 on: 16.08.16, 13:38 »

Kyllä on, samassa kansiossa.
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #5 on: 17.08.16, 05:27 »

Antaako asennusohjelma valita kansiota, kun pyytää laittamaan cd:n? Onko ne muut tiedostot esim zip-paketteja, jotka täytyy purkaa ensin?
Jukka Immonen

« Reply #6 on: 21.08.16, 18:11 »

Hei, ei anna valita kansiota! Se tässä on ongelma on. Olen purkanut zip paketit.
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #7 on: 22.08.16, 07:52 »

Mulla on jo aiemmin Simmarketista ostettu MegaRio 2012, ei noita muita mainitsemiasi(national City Pack 5). Sen asennuskansiossa pitää olla seuraavat asiat:

Edit: Kuvasta rajautui kiireessä ulos (alareunasta) tiedosto. Mega Rio 2012 Authorization Code.txt, jossa on avainkoodi.

Ylin exe-tiedosto on asennusohjelma.

Pekka
« Last Edit: 22.08.16, 08:00 by Pekka Holopainen »

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Jukka Immonen

« Reply #8 on: 22.08.16, 19:23 »

Kiitos Pekka thmbup tuo "avainkoodi"puuttuu... Sitä ei ole tullut, vaikka ensimmäisessä viestissä oli maininta, että "kiitos tilauksestasi, saat avainkoodin seuraavassa sähköpostissa ja sitä ei siis ole tullut...tiedustelin asiaa tuesta, mutta sieltäkään ei ole vastattu Angry
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #9 on: 22.08.16, 19:36 »

Kiitos Pekka thmbup tuo "avainkoodi"puuttuu... Sitä ei ole tullut, vaikka ensimmäisessä viestissä oli maininta, että "kiitos tilauksestasi, saat avainkoodin seuraavassa sähköpostissa ja sitä ei siis ole tullut...tiedustelin asiaa tuesta, mutta sieltäkään ei ole vastattu Angry

Katsoitko simmarketin sivuilta? Nuo koodit tallentuvat sinne, jotta saat ne myöhemminkin käyttöön.
Jukka Immonen

« Reply #10 on: 24.08.16, 17:50 »

Hei, ihme tapahtui! poistin kaikki lataukset ja latasin ne uudelleen... ja kas kummaa....kun kokeilin asennusta uudelleen>asennusohjelma kysyi minun sähköpostiosoitettani ja tilauksen mukana tullutta koodia>sen jälkeen sain ns.avainkoodin>lataus alkoi välittömästi tämän jälkeen ja nyt minulla on upea MegaRioDeJaneiro FSX:ssä thmbup Kiitos kuitenkin kaikille, jotka yrititte auttaa minua thmbup Grin
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1