Obstdata_18_Aug_2016

(1/17) > >>

Tatu:
Kiusaan teitä.... 

Ajattelin pyöräyttää Finavian julkaisemista lentoesteistä Lappiin mastot, savupiiput ja tuulimyllyt. Vaan mitä jos laitetaan koko Suomeen samalla?  Kyseessä siis FSX.

Kuvassa on Näsinneula, luokiteltu nimellä "Tower". Olisiko joku ystävällinen tamperelainen sielu, joka voisi laittaa mulle kuvan Näsinneulasta tekstuureja varten (eli saapi olla suht hyvälaatuinen, käyttö- ja muokkausoikeuksineen), niin voin pyöräyttää siitä mallin. Muuten mennään varmaan geneerisillä (minun omilla) malleilla mastoista, savupiipuista ja tuulimyllyistä. Rovaniemen mukana tuli muuten Tervolan Varevaaran tuulimyllyt, liekö niitä kukaan bongannut. Jonkun reittipisteen, jonka nimeä en nyt muista, lähellä ne ovat, ja periaatteessa tuubilentäjillekin näkyvillä jos osaa niitä etsiä. No enivei.... Lienee turha kysyä, että teenkö tällaisen paketin. 

En nyt ajatellut tästä tekeväni mitään isoa työmaata, mutta jos on muita objekteja (esim. masto) joiden "geneerinen ulkomuoto" ärsyttää, niin voin niitä malleja varmaan tehdä enemmänkin kuin Näsinneulan.

dc10-30:
Eli saisi vähänniinkuin seuraajan FinnObjectsille. Hienoa.

Tatu:

Eli saisi vähänniinkuin seuraajan FinnObjectsille. Hienoa.

Juu vähänniinkuin näin juuri, paitsi epäilen datassa olevan vähemmän esteitä, kuin FinnObjectsissa oli. Olisiko ollut niin, että Finavia julkaisee yli 120m korkeat lentoesteet.

Wanhis:
Kuulostaa hyvältä näinä outoina ja pimeinä aikoina, kuin valonpilkahdus yössä.

Nyt kun sinulta on tullut ja rupeaa tulemaan Fsx:ään ja suomeen niin paljon hienoja lisäosia, että jopa minä rupean harkitsemaan nopean tietokoneen hankkimista Fsx:ää varten. Käytän X:ää silloin tällöin mutta se ei näytä samalta kuin teidän muiden valokuvissa, Fs-2004 näyttää minulla hieman paremmalta.
Nopeampi keskusyksikkö voisi muuttaa tilanteen X:n eduksi siltäosin ja pääsisin nauttimaan paremmin noista Tatun tekemistä maisemista.

zetair:
Hienoa Itse olen käyttänyt FSX:ssä Finnobjects 4.3 -lisäosaa, mutta poistanut objektit Helsingistä (eteläisemmästä Suomesta) siten kun vain taito on riittänyt, esim. Hiekkaharjun & Korson vesitornit on olleet mukana ja muistaakeni Tikkurilan kielotornikin siellä on, ja olisikohan Hakunilankin. Helsingin objektit on pitänyt poistaa jottei tule päällekäisyyksiä FSX:n omaan default maisemaan. Juuri tällähetkellä on ollut simu uudelleenasennuksessa (kovo hajosi) joten kaikkea en edes muista koska en tuota vielä ole lisäillyt libraryyn, enivei kaikki pohjoisimmat mastot on kyllä olleet ja majakatkin muistaakseni tuo sisälsi.

Eli toimii kyllä FSX, jos hieman poistelee objekteja joita FSX jo sisältää....

Navigation

Up one level

Next page