Rekisteröidä

(1/2) > >>

PerttiLode:
Kuinka tonne SOH "Sim Out House" voidaan rekiströidä kun sieltä ei kuitenkaan voi imuroida mitään, minulla on käyttönimi ja salasana ja sen jälkeen se vastaa että tervetuloa xxxx mutta kuitenkaan ei tapahdu mitään sanoo vain että minulla ei ole oikeutta imuroida sieltä, tämä on ainoa sivu jonne en ole päässyt sisälle.

pho201:
Olen ollut tuolla vuosia jäsenenä eikä koskaan ole ollut vaikeuksia downloadissa. Itse asiassa sieltä "fileet" tulevat huomattavasti nopeammin kuin useimmilta muilta freeware-sivuilta. Saitti on myös hyvin tarkka "netiketin" noudattamisesta. Esimerkiksi siellä ei sallita edes keskustelua siitä mistä löytyy piraattikopioita, eikä sallittu (aikoinaan) esimerkiksi kysymystä siitä, mistä saa FS9:n "kräkätyn" fs9.exe-version, joka ei kysele alkuperäistä CDROM-levyä (täällä FSNordicissahan tuo on tiedotoalueella - muistaakseni), tms.

Kertomastasi saan sen käsityksen, että olet jo rekisteröitynyt sinne. Kertaan kuitenkin varmuuden vuoksi miten se tapahtuu (en muista ihan kaikkea - aikaa on vuosia). SOH:in ruudun oikeassa ylänurkassa on ei-rekisteröityneille näkyvillä välilehti-painike "Register". Sen takaa aukeaa ihan tavanomainen rekisteröintisivu, jossa kysellään kaikkea tavanomaista. Sen hyväksymisen jälkeen ei muistaakseni voi vielä välittömästi ladata sieltä mitään. Sivujen softa lähettänee annettuun sähköpostiosoitteeseen viestin, johon pitää vastata ennen kuin rekisteröinti on vahvistettu.

Jos lataaminen ei tämänkään jälkeen vielä onnistu (en muista tätäkään, mutta tällaisia saitteja on), voi olla mahdollista, että:

-sivujen keskusteluosastoon on kirjoitettava jokin viesti (tai vastattava johonkin viestiin) aktiivisuuden osoitukseksi ennen kuin lupa downloadiin irtoaa
-jäseneksi hyväksymisessä (ja download-oikeuden saamisessa) on jonkinlainen viive (esimerkiksi sivujen ylläpitäjä tarkistaa uuden jäsenen tiedot)
-tms.

Pekka

Edit: Ainoa ongelma downloadin kanssa oli kuukausi? sitten, kun Manfred Jahnin DC-47-kone tuli sinne ladattavaksi. Paikka meni niin tukkoon, että ylläpitäjä otti tiedoston pois ladattavien joukosta joksikin aikaa. Minä tosin olin ensimmäisten joukossa ja ehdin saada sen ennen varsinaista ruuhkaa. "Kysyntä" tosin näkyi oleellisesti hidastuneessa latausnopeudessa.

PerttiLode:
siellä sivun yläreunassa on Login rivi, ja kun kirjotan sinne käyttö nimen ja salasanan  niin sanoo, tervetula PEPE ja se tulee sinne sivun yläreunaan, joten minun pitää silloin olla sisällä, mutta kun yritän imuroida jotain niin sieltä tulee lappu että minulla ei ol oikeus hakea sitä--- jos yritän Rekisteröidä uudestaan niin sanotaa että käyttäjä nimi on jo varattu ja se olen minä

pitäisi kokeilla rekisteröidä uudella sanalla mutta mitä sitten sanoo kun siellä on sama e-mail

juksii:
Oletko aktivoinut tilisi tuonne?

PerttiLode:

Oletko aktivoinut tilisi tuonne?

kuis se tehdään

Navigation

Up one level

Next page