Karlstad- Abisko

(1/2) > >>

PerttiLode:
Ei ole kukaan vuosikausiin tehnyt kuvakaappausta niin laitan jonkun kuvan tänne.
Tonne jää lähtöpaikka ESOK

mennään Moran ohi Taalainmaalla

Nyt ollaan jossain puolessa valissä taivalta Vilhelmina ESNV

nyt alkaa näkyä tunturimaisemat

tuonne tehdään välilasku ja mennään kahveelle

jollette arvanneet mihin tultiin niin voitte lukea sieltä seinästa nimen

ja kahveen jälkeen viimeinen etappi Abisko FF5S

siellä näkyy jo Tornionjärvi

ja Abiskon kenttä

Abisko on luonnonsuojelu puisto mutta tätä kenttää ei siellä ole

Tämä kentä kuuluu Fly&Fish sarjaan eikä ole todellisuudessa olemassa

Wanhis:

Ei ole kukaan vuosikausiin tehnyt kuvakaappausta niin laitan jonkun kuvan tänne.

Heh, Heh, hauska huomio ja osuvasti sanottu!

Simulaattorien näkymät senkun vain paranevat mutta kuvankaappaustarinat senkun vaan vähenevät, hieman outo ilmiö johon on vaikea löytää vastausta.

No en ole kyllä itsekään mitään laittanut pitkään aikaan, aika on mennyt lähinnä kodittomien kissojen ja musiikkiharrastuksen kanssa.
Pitäisi ryhdistäytyä ja koittaa jotain kuvajuttuja laittaa taas tänne . . . hmmm parempi kuitenkin etten lupaa mitään, tavallaan olen pudonnut kelkasta enkä tajua oikein mistä täällä kirjoitellaan nykyään. Olen nääs jämähtänyt Fs-2004:sen aikakauteen eikä ns. "simunostalgia" taida suomessa oikein ottaa tulta. Voi mennä kuvajutut pahemman kerran yksinpuheluksi.

Hyviä kuvia sinulta, kuten aina nykyään. Nuo "lennä ja kalasta" sarjan kentät ovat mielenkiintoisia. Olen myös niillä vielaillut aina silloin tällöin.

PerttiLode:
Hankalinta näitten juttujen kanssa on toi kuvien pienentäminen ja textin laittaminen oikeaa kuvaruutuun.
Eihän sillä väliä onko se fs9 tai fsx kuvat ovat yhtä hyviä läheltä nähden jos eroa näkee niin se on maanpinnalta että se on hiukan huonomman näkönen.
Oletko sinä semmosessa "kissakodissa" niinkuin täällä sanotaan auttamassa? midän katti se kans haettiin semmosesta paikasta eikä sitä huomattu ennenkuin tultiin kotiin että se ontui toisella takajalalla, me mentiin takaisin ja ne otti katin ja vei lääkärille joka se sanoi että oli jalka katkennut joskus ja lääkkiintynyt väärin, olisivat ottaneet takaisin mutta eihän sen takia viitsitty vaihtaa niin me adopteerattiin se, nyt on 12v vanha ja ontuu edelleenkin.
Meni teksti vähän pieleen mut ei sillä mitään

Wanhis:

Oletko sinä semmosessa "kissakodissa" niinkuin täällä sanotaan auttamassa?

Joo, kissoihin hurahdin aika pahasti. Vuoden verran olen tuolla vaasan kissatalolla vaaa-aikoina norkoillut. On se kyllä vienyt aikaa simulaattoripuuhilta aikatavalla. Minulla menee nuo harrastukset sillätavoin, että aina välillä otan etäisyyttä johonkin puuhaan ja nostan jonkin toisen etusijalle.

Simulaattorijutut olivat ykkösenä jopa vuosien ajan, eikä siinä mitään puuha on kyllä ihan mukavaa mutta oikeastaan minulle tuli semmoinen "järki" päähän että täytyy päästä vähän irti tuosta jatkuvasta monitorin tuijottamisesta. Irtiotto oli vaikea toteuttaa, sillä kaikki puhuu sen puolesta että yhä vaan enemmän pitäisi siinä istua kun kaikki jutut siirtyy nettiin. Onnistuin kuitenkin vähentämään istumista ainakin puolella.

On tuo netti kyllä semmoinen "ansa" esimerkiksi vaikkapa tuo kissa ja musiikkiharrastus johon koitin siirtyä niin: . . . "mene kuule nettiin katsomaan sitä ja tätä" eli taas pitäisi ruveta istumaan ruudun ääressä "harrastamassa" ja äkkiä onkin 3-4 tuntia hurahtanut siinä harrastellessa . . . .

PerttiLode:
On se kyllä kummaa toi nettihomma, kun käy jossain ostoskeskuksessa ja katselee ihmisiä jotka istahtaa hetken penkille niin heti kaivetaan puhelin esiin ja ruvetaan sitä räpsyttelemään, se on niinkuin elämän vaatimus että se pitää olla käynnissä aina kun on vähänkin aikaa sitä katella. minulla ei ole vielä semmosta kun en ole huomannyt sen tärkeyttä elämässä, riittää kun katselee tätä koti konetta

Navigation

Up one level

Next page