FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.11.17, 02:54

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Windows 10 uusi päivitys
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Windows 10 uusi päivitys  (Read 890 times)
Jukka Immonen

Date Registered: 05.05.08

Windows 10 uusi päivitys
« on: 26.09.16, 17:38 »

No niin, widows teki sen taas😡 Ilman mitään varoitusta windows teki uuden päivityksen ja yllätys yllätys FSX ei toimi enää😡😡😡 Apua... Osaako joku auttaa?  FSX latautuu hitaasti ja kuvaruutu jää mustaksi, pkle😡
Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

Re: Windows 10 uusi päivitys
« Reply #1 on: 27.09.16, 06:19 »

No niin, widows teki sen taas😡 Ilman mitään varoitusta windows teki uuden päivityksen ja yllätys yllätys FSX ei toimi enää😡😡😡 Apua... Osaako joku auttaa?  FSX latautuu hitaasti ja kuvaruutu jää mustaksi, pkle😡

Jaa-a vaikea tuohon sanoa että mistä kiikastaa, itselläni ainakin on Win 10:n viimeisimmät päivitykset asennettuna eikä ole mitään ongelmia FSX/P3D:n suhteen  Cry Mistä Windowsin päivityksestä on kyse, Anniversary? Onko Win10-asennus upgrade esim. Win7:sta vaiko puhdas asennus?
Jukka Immonen

Date Registered: 05.05.08

« Reply #2 on: 27.09.16, 10:13 »

Hei
minulla on ollut kaksi näyttöä, kun olen lentänyt FSX. Nyt widows 10 päivityksen jälkeen kokeilin sitten lentää vain yhdellä näytöllä ja silloin FSX tomii... eli ongelma liittyy siihen tilanteeseen, jos käytössä on kaksi näyttöä...
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #3 on: 27.09.16, 15:07 »

Minulla ei ole ollut kahta näyttöä yhdessä kompuutterissa sitten Windows XP:n eikä FSX:n aikana koskaan joten omakohtaisia neuvoja en osaa antaa. Todennäköisesti ongelmaasi on jo olemassa ratkaisu. Se täytyy vain löytää.

Et ole yrittänyt googlettaa netistä esimerkiksi avainsanoilla Windows 10, two displays, monitors, FSX... ?

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #4 on: 27.09.16, 17:52 »

Onko fsx full vaiko windowed tilassa? Minullakin on useampi näyttö käytössä eikä windowsilla ole ongelmia niiden suhteen. Tarkoitatko että toinen näyttö on pimeä silloin kun simu on auki päänäytössä?
Lauri Sivuoja

Date Registered: 06.12.10

« Reply #5 on: 27.09.16, 21:04 »

-Tarkista onko näyttiksen ajurit ajantasalla
-Tyhjennä Shaders cache
-Kokeile uudella fsx.cfgllä.

Jos nyt mikään ei auta niin poista asennettu päivitys.

FSLabs Support Team
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1