Forumin tulevaisuus

<< < (5/6) > >>

dc10-30:
Itse olen välillä innostunut tuolla simupuolella kirjottelemaan mutta siinä tulee aina voimakas piikki viestin määrässä ja sitten on viikkoja hiljasta ja taas piikki. Semmosta jatkuvaa keskustelua ei ole ollenkaan, ja keskustelu ei ole kovin rentoa välttämättä. Aikoinaan oli loistavia kuvasarjoja lähes päivittäin paljon, ja joka päivä oli jotain uutta mielenkiintoista luettava ja katsottavaa. Suurella kaiholla muistelee niitä aikoja...  2006 vuodesta täällä ollut, vaikka tämä tunnus onkin hieman uudempi.

teoqqi:
Mä tykkään kanssa kattoa paljon noita kuvia ja tarinoita ja yleisesti noita simukeskusteluja. Reilun vuoden verran katselin menoa ennenkuin tein käyttäjän. Sama juttu kuin ylläolevalla, tulee kirjoitusjaksoja ja sitten taas hiljaisempaa. Päivittäin kyllä käyn täällä, mutta tuleeko uusi viesti on vähän toinen juttu...

juuuso:
Tein excelillä nopeasti kaavion foorumin viestimäärän kehityksestä, kuukausi-tilastot löytyivätkin näppärästi tuolta forumin alalaidasta (FSnordic). Melko paljon on tosiaan tultu viestien määrässä alaspäin huippuvuosista.

Itsekään en mikään aktiivinen kirjoittelija ole koskaan ollut, mutta on foorumilla tullut pyörittyä vuodesta 2004. Lähes päivittäinen tapa on ollut käydä selaamassa forumi läpi, nykyään valitettavasti huomattavasti helpompi urakka kuin aikanaan. Kuten muutkin ovat maininneet, samaan ilmiöön on helppo törmätä myös muilla forumeilla.

Omat kokemukset ovat lähinnä tuolta sotasimujen (IL2) maailmasta ja sielläkin nuo "kultavuodet" tuntuivat olevan samaan aikaan kuin tämän forumin aktiivisimmat vuodet. Nyt meidänkin aikanaan hyvin aktiivinen FSNS on ollut horroksessa jo vuosia, kuten tilanne on monilla muillakin suomalaisilla laivueilla.

passat:
Forumin suosituin ketju vastausten määrän perusteella näyttäisi tällä hetkellä olevan "Arvaa paikka". Katseluissakin hyvänä kakkosena.

yeeman:
Muistan vielä, kuinka Härveliketju eli hurmoksen aikojaan. New Yorkin pörssi jäi varmasti kakkoseksi 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page