Mitäs sitten?

<< < (5/11) > >>

Tatu:
Ihan oikeastiko olette sitä mieltä, että pitäisi saada uusi Helsinki-Vantaa? Sen kun saa tehtyä, niin sitten pitää taas päivittää Rovaniemi ja sen jälkeen on taas EFHK kasvanut.

Oletteko kyselleet Aerosoftin suunnasta mitään päivitystä Mega Helsinkiin? Kaikkein järkevintä olisi päivittää se maisema, kuin nyhjästä tyhjästä uusi EFHK.

tokare:
Quote

Oletteko kyselleet Aerosoftin suunnasta mitään päivitystä Mega Helsinkiin? Kaikkein järkevintä olisi päivittää se maisema, kuin nyhjästä tyhjästä uusi EFHK.

Lieneekö tuolla A-Flightillä mitään mielenkiintoa tehdä enää? Aerosoft EHFKlle ei taida olla olemassa edes natiivia P3Dv3 installeria, vaikka sen toki saakin toimimaan. Rovanniemesi on sen verran hyvää jälkeä, että jos Helsingista teet samanlaisen niin Aerosoft voisi varmaan suostua myymääkin molempia? (tosin olisiko Aerosoft se paras yhteistyökumppani niin ei mitään tietoa).

Oma ääni EFHKn puolesta, mutta käytännössä Suomessa lennän vain sinne, joten ehkä vähän "väärin" pyytää sinulta resursseja sen tekoon, kun moni täällä odottaa jotain korpikenttää joiden tekijöitä tuskin tlee olemaan kuin sinä ja muutama
muu aktiivinen täällä.

EFHKn sattaa joku iso firmakin tehdä uudestan.

dc10-30:
Kenttähän on vain yksi osa lentämistä, mielestäni ne laskun ja nousun sekä lennon aikaiset maisemat ovat tärkeimpiä. Suurinosahan lennosta tapahtuu muualla kun kentällä. Afcad päivitys voisi olla jo merkittävä parannus oletus efhk:ohon, esim. sen tulevan eteläisen suomen paketin kanssa samassa. Itselleni oletus efhk kelpaa semmosenaankin sehän on varsin hyvin tehty, mutta muut kentät eivät oikein näytä itseltään.

PerttiLode:
Eikö se riittäisi jos noihin pikku kenttiin jotka eivät ole lentoliikenteen pisteinä  tekisi vain rakennukset, ne kiitoradat voisi olla ne alkuperäiset, eikä se minua häiritse vaikka ovat väärässä suunnassa ja hiukan sivussa, se on kuitenkin rakennukset kun tekee kentän elävämmän näköiseksi.

Wanhis:
Quote

Eikö se riittäisi jos noihin pikku kenttiin jotka eivät ole lentoliikenteen pisteinä  tekisi vain rakennukset, ne kiitoradat voisi olla ne alkuperäiset, eikä se minua häiritse vaikka ovat väärässä suunnassa ja hiukan sivussa, se on kuitenkin rakennukset kun tekee kentän elävämmän näköiseksi.


Hyvä idea! Tuolla metodilla meikäläisen Vampula projektikin olisi aikoinaan valmistunut. Rakennukset on nimittäin suhteellisen helppo tehdä ja sijoittaa paikoilleen.
Photorealistisen kiitotiealueen tekeminen valoineen ja vuodenaikoineen onkin sitten jo älyttömän vaikea juttu, paljonkin vaikeampi kuin photosceneryn tekeminen normaaliin maastoon.
Pystyykö tuollaisia photopohja kenttäalueita enään kukaan täällä edes tekemään muuta kuin T. Kantomaa. Juttu on vain niin, että nykyään käyttäjien laatuvaatimukset ovat pilvissä. Vaikka joku vähän jotain osaisikin tehdä niin ei enään kehtaa kuin ehkä omaan käyttöön jos sitäkään!
 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page