FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.09.18, 06:10

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Norjan mesh?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Norjan mesh?  (Read 407 times)
Esa Sairio

Date Registered: 14.10.01

Norjan mesh?
« on: 27.02.17, 16:17 »

Olen innostunut uudelleen simuasioista saatuani FSGenesiksen 19 metrisen meshit toimimaan Euroopan 13 maassa ja Tatun tekemän 19 metrisen Suomen keski- ja pohjoisosissa.

Tietääkö joku, onko hieman vanhempi mutta erinomainen Norway Quality Mesh enää imuroitavissa mistään? Tämä oli siis ilmainen lisäosa. Sen tarkkuus oli joko 76 metriä mutta paketti sisälsi myös bgl:t, jotka mahdollistivat 38 metrin tarkkuuden.

Minulla on tuo 76 metrin versio käytössäni, mutta aikanaan tyhmyyttäni olen poistanut siitä LOD10 bgl:t, joilla saisin tuon 38 metrin tarkkuuden eli kaksi kertaa nykyistä tarkemman Norjan korkeusmallinnuksen.

i7 4,0GHz/ 16GB/ AsusGeForceGTX 1060 6Gt/ WIN7/2 x SSD/ pow750W/ Sony 40" HDTV/vahv 2x20W/ 2xJPW Mini, Hifi 55/2 sub. PHOTOSCENERIES: ESPOO,RAAHE,VANTAA, HELSINKI,PORVOO,OULU,TURKU, JYVÄSKYLÄ,KUOPIO,HYVINKÄÄ-TUUSULA,LAHTI, VAASA,NURMIJÄRVI,KOKKOLA, ITÄ-HELSINKI-JÄRVENPÄÄ-KERAVA, RIIHIMÄKI, KUUSAMO, KILPISJÄRVI,PYHÄ-LUOSTO,KITTILÄ,IVALO-SAARISELKÄ,KIRKKONUMMI-NUMMELA
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

Re: Norjan mesh?
« Reply #1 on: 27.02.17, 16:46 »

Olen innostunut uudelleen simuasioista saatuani FSGenesiksen 19 metrisen meshit toimimaan Euroopan 13 maassa ja Tatun tekemän 19 metrisen Suomen keski- ja pohjoisosissa.

Tietääkö joku, onko hieman vanhempi mutta erinomainen Norway Quality Mesh enää imuroitavissa mistään? Tämä oli siis ilmainen lisäosa. Sen tarkkuus oli joko 76 metriä mutta paketti sisälsi myös bgl:t, jotka mahdollistivat 38 metrin tarkkuuden.

Minulla on tuo 76 metrin versio käytössäni, mutta aikanaan tyhmyyttäni olen poistanut siitä LOD10 bgl:t, joilla saisin tuon 38 metrin tarkkuuden eli kaksi kertaa nykyistä tarkemman Norjan korkeusmallinnuksen.

* Kyseinen Norway Quality Mesh löytyy Flightsimnorway.com sivustolta

http://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=dl&pack=nqm

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Esa Sairio

« Reply #2 on: 27.02.17, 17:35 »

Kiitos Niklas!

En tuota itse löytänyt googlaamallakaan.

i7 4,0GHz/ 16GB/ AsusGeForceGTX 1060 6Gt/ WIN7/2 x SSD/ pow750W/ Sony 40" HDTV/vahv 2x20W/ 2xJPW Mini, Hifi 55/2 sub. PHOTOSCENERIES: ESPOO,RAAHE,VANTAA, HELSINKI,PORVOO,OULU,TURKU, JYVÄSKYLÄ,KUOPIO,HYVINKÄÄ-TUUSULA,LAHTI, VAASA,NURMIJÄRVI,KOKKOLA, ITÄ-HELSINKI-JÄRVENPÄÄ-KERAVA, RIIHIMÄKI, KUUSAMO, KILPISJÄRVI,PYHÄ-LUOSTO,KITTILÄ,IVALO-SAARISELKÄ,KIRKKONUMMI-NUMMELA
Esa Sairio

« Reply #3 on: 28.02.17, 10:00 »

Norjan vuoristo on erittäin hieno, kun Norway Quality Meshin tarkkuudeksi tuli 38 metriä noilla LOD 10 bgl:llä. Hieno Norja oli jo aiemminkin. Simuna siis FS 2004.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1