FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
09.07.20, 11:19

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  DXGI_ERROR_DEVICE_RESET
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: DXGI_ERROR_DEVICE_RESET  (Read 893 times)
Tapio Ehder

Date Registered: 10.09.16

DXGI_ERROR_DEVICE_RESET
« on: 12.12.18, 19:03 »

Asensin äskettäin P3Dv4:n uudestaan, ja sen jälkeen on tullut muutama simun yhtäkkinen kaatuminen kesken lennon ja nyt viimeksi tällainen ilmoitus: DXGI_ERROR_DEVICE_RESET. Netistä tutkin asiaa ja sieltä löytyy kyllä ohjeita, mutta kiinostaisi tietää onko muilla ollut tällaista ilmoitusta ja kuinka usein tämän uuden version latauksen jälkeen?  Aikaisemmissa versioissa ei koskaan minulla ole ollut moista kiusaa. Minulla on Nvidia GeForce 530.

HP h8-1111sc Intel(R) Core (TM) i5-2320 CPU@3.00 GHz, Muisti (RAM): 8,00 Gt Nvidia GT530
Markku Aaltonen

Date Registered: 18.08.12

Re: DXGI_ERROR_DEVICE_RESET
« Reply #1 on: 12.12.18, 19:55 »

Täällä samanlainen ongelma syys-lokakuun vaihteessa.Simu kaatui aina kyseiseen ilmoitukseen.Ihmettelin tätä viikon verran ja meinasin täältäkin asiaa kysästä kunnes päätin
poistaa ohjauspaneelista 5kpl  N-Vidian ohjaimia lukuunottamatta N-Vidia PhysX-järjestelmäohjelmistoa.Tämän jälkeen kävin N-Vidian sivuilla lataamassa uuden ohjelmiston.
Asensin näytönohjaimen uudelleen puhtaalla asennuksella jonka jälkeen simu on toiminut ilman kyseistä ilmoitusta.Tiedä sitten johtuiko Windowsin päivityksistä vai mistä mutta
nyt ainakin kaikki on ihan Ok.Toinen asia mikä on ihmetyttänyt on simun aloitusvalikko missä on kaikki koneet näkynyt välillä mustavalkoisina.Tänään tuli taas Windowsin päivityksiä
Ja niitten jälkeen nekin on nyt värillisiä. Ihmeellisiä on välillä pienet probleemat!   
PS.Kyseessä P3Dv4.3 Uusinta versiota en ole vielä ladannut kun en ole varma toimiiko siinä kaikki asentamani lisurit,esim A2A koneet.                                                                                              
« Last Edit: 12.12.18, 20:12 by Markku Aaltonen »
Tomi Renberg

Date Registered: 22.02.16

« Reply #2 on: 12.12.18, 20:03 »

Asenna näytönohjaimen ajurit uudestaan ja mikäli olet ylikellottanut näytönohjainta niin poista se. Tuo virhe tulee siitä ettei näytönohjain vastaa käyttöjärjestelmälle eli vika lienee jossakin muussa kuin itse P3Dssä.
Tapio Ehder

« Reply #3 on: 12.12.18, 20:19 »

Kiitos kommenteista.  näytönohjaimen olen kyllä päivittänyt Ylikellottanut en ole, kun en edes osaa sitä tehdä!  Grin.  Simun säätöjä olen hieman alentanut varmuuden vuoksi, sitä joku nettikeskusteluissa on neuvonut tekemään.

HP h8-1111sc Intel(R) Core (TM) i5-2320 CPU@3.00 GHz, Muisti (RAM): 8,00 Gt Nvidia GT530
Markku Aaltonen

Date Registered: 18.08.12

« Reply #4 on: 12.12.18, 20:38 »

Asensitko ajurit puhtaalla asennuksella?Tää vaihtoehto löytyy asennuksen edetessä määrättyyn vaiheeseen.
Itsellä ainakin auttoi se.
Tapio Ehder

« Reply #5 on: 13.12.18, 08:06 »

En tainnut muuta kuin päivittää ajurin. Täytyypä kokeilla tuota jos vielä kiukuttelee.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1