FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.03.19, 06:29

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Rahtia maailmanääriin, 747-8F Cargolux
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Rahtia maailmanääriin, 747-8F Cargolux  (Read 1771 times)
Patrick Ojanen
Offline Offline

Posts: 4617
Date Registered: 13.04.09

Rahtia maailmanääriin, 747-8F Cargolux
« on: 09.10.18, 13:41 »

Noniin aika lähteä kiertämään palloa suuntaan jos toiseenkin uuden karhealla Cargoluxin 747-8F, enkä näköjään ollut ainoa jolla tämä oli mielessä. Lähdetään liikkeelle kuitenkin Cargoluxin hubista eli Luxemburgista  Smiley

Koneena tosiaan toimii Cargoluxin B747-8F LX-VCE. Ensimmäinen lento kohti Dubaita Europaan aamuhämärästä onkin jo melkein lähtövalmiina.


Tästä tämä seikkailu alkakoon





Kohti etelän aurinkoa





Ja vielä lähestyessä perämies lähti tarkastamaan rahdin kiinnitykset, kameran kanssa  Grin





Ja parkissa paikalla C37



Vähänlaisesti jäi kuvia, mutta eiköhän lisää tule jatkossa. Tästä jatkuu maailman valloitus, seuraavaa legiä odotellessa  Smiley
« Last Edit: 11.10.18, 11:01 by Patrick Ojanen »

Patrick Ojanen
Offline Offline

Posts: 4617
Date Registered: 13.04.09

Re: Rahtia maailmanääriin, 747-8F Cargolux
« Reply #1 on: 11.10.18, 11:02 »

Pari päivää Dubaissa ja matka jatkuu kohti Istanbulia. Kuormaus alkaa olla jo melkein valmis kuten myös kone tankattu.


Samalla kun kuormaus on valmis on hyvä alkaa valmistelemaan konetta lähtöön. Lentoonlähtö suoritetaan kiitotieltä 12R, mukavan lämmin 31 astetta lämmintä ja sopiva kevyt tuuli. Lentoonlähtömassa 353,4t antaa meille lentoonlähtöön laippa 10 ja seuraavanlaiset nopeudet: V1 144, VR 158 ja V2 176 ja huijataan moottoreita että ulkona olisi 40 astetta lämmintä  Embarrassed


Enään vain pushback traktori kiinni ja beacon päälle ja matka voi alkaa


Full right... Flightcontrol checked


Marshaller harjoittelija pääsi todistamaan rullausta  thmbup


Dubain ikoninen palmusaari saa jäädä tällä kertaa





Kyproksen saaren kärki jonka jälkeen enään Turkin mantereen ylitys ja lasku Istanbuliin


Viimeiset kaartelut ja hidastelut 05:lle





Kiitotie vapaaksi ja rullataan suoraan paikalle T6


Ja tähän on hyvä jättää kone tällä erää, matka jatkuu tästä seuraavaan kohteeseen  Smiley

« Last Edit: 11.10.18, 11:11 by Patrick Ojanen »

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1