FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
17.01.19, 12:54

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Englannin autogen?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Englannin autogen?  (Read 667 times)
Esa Sairio

Date Registered: 14.10.01

Englannin autogen?
« on: 10.01.19, 14:27 »

Oheisten nettisivujen mukaan Simhavenista olisi saatavissa laadukas, ilmainen autogen Englannin alueelta. Liityin jäseneksi tuohon Simhaveniin, jotta saisin jostain salasanan, jota tarvitaan että saa Englannin autogenit avattua.

Ne kyllä saa ladattua noilta sivuilta, yhteensä 1,1 Gigaa. Jos nuo autogenit saisi auki, asennettua ne P3D4:een ja lisäksi ne olisivat tasokkaita, saisi eteläisenkin Britannian alueesta ehkä aika hyvän ilmaismaiseman.

http://simhaven.forumotion.com/t926-uk-free-autogen

Pohjoisen Britannian kohtuuhyvä photoscenery asiallisine autogeneineen löytyy tuolta:
http://italyphotoreal.weebly.com/download.html

Osaako joku autaa?
« Last Edit: 10.01.19, 14:32 by Esa Sairio »

i7 6700K 4,0/4,2GHz/ 16GB/ AsusGeForceGTX 1060 6Gt/ WIN7/3 x SSD/ Sony 40" HDTV/vahv 2x20W/ 2xJPW Mini, Hifi 55/2 sub. PHOTOSCENERIES: ESPOO,RAAHE,VANTAA, HELSINKI,PORVOO,OULU,TURKU, JYVÄSKYLÄ,KUOPIO,HYVINKÄÄ-TUUSULA,LAHTI, VAASA,NURMIJÄRVI,KOKKOLA, ITÄ-HELSINKI-JÄRVENPÄÄ-KERAVA, RIIHIMÄKI, KUUSAMO, KILPISJÄRVI,PYHÄ-LUOSTO,KITTILÄ,IVALO-SAARISELKÄ,KIRKKONUMMI-NUMMELA
Tomi Renberg

Date Registered: 22.02.16

Re: Englannin autogen?
« Reply #1 on: 10.01.19, 16:29 »

Osaako joku autaa?

Etkö itse jo vastannut ongelmaasi? Hait jäsenyyttä ja nyt odotat että sinut hyväksytään jäseneksi ja saisit sieltä salasanan zip-pakettien purkuun. Eihän se ainakaan hyvän tavan mukaista ole salasanaa täällä ruveta levittelemään (mikäli joku edes tietää ne täällä) mikäli tekijä tai tuo yhteisö tuolla tavalla on tekelettään halunnut suojella ja jaella vain jäsenilleen. Joskus ihmetyttää vain ihmisten kaikki mulle heti ja ilmaiseksi asenne.
Esa Sairio

Date Registered: 14.10.01

Re: Englannin autogen?
« Reply #2 on: 10.01.19, 16:45 »

Tarkennan että minulla on profiili tuolla Simhavenissa ja olen onnistunut kirjautumaan sisään. Minulla on tuonne käyttäjätunnus ja oma salasana.

Sivusto saattaa viettää hiljaiseloa, koska eivät vastaa tuohon Englannin autogen-tiedoston salasanakyselyyni.

i7 6700K 4,0/4,2GHz/ 16GB/ AsusGeForceGTX 1060 6Gt/ WIN7/3 x SSD/ Sony 40" HDTV/vahv 2x20W/ 2xJPW Mini, Hifi 55/2 sub. PHOTOSCENERIES: ESPOO,RAAHE,VANTAA, HELSINKI,PORVOO,OULU,TURKU, JYVÄSKYLÄ,KUOPIO,HYVINKÄÄ-TUUSULA,LAHTI, VAASA,NURMIJÄRVI,KOKKOLA, ITÄ-HELSINKI-JÄRVENPÄÄ-KERAVA, RIIHIMÄKI, KUUSAMO, KILPISJÄRVI,PYHÄ-LUOSTO,KITTILÄ,IVALO-SAARISELKÄ,KIRKKONUMMI-NUMMELA
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1