VF paidat ja lippikset

(1/15) > >>

sami:
Virtual Finnairin lentäjille ja kannattajille on suunnitteilla omia logotuotteita. Olemme teettäneet mallikappaleet kauluspaidasta ja lippalakista Virtual Finnairin logolla varustettuna. Molempien tuotteiden pääväri on sininen ja ne sisältävät valkoisen Virtual Finnairin logobrodeerauksen ja lisätekstin "Pilot". Lakissa Pilot-teksti on takaosassa ja paidassa molemmissa kauluksissa.

Tuotteiden lopulliset hinnat eivät ole vielä varmistuneet ja ne riippuvat myös tilausmääristä. Lakin arviohinta on n.12-15 EUR ja paidan n.35-40 EUR. Hinta muodostuu kokonaisuudessaan tuotteen tilauskustannuksista, eli voittoa ei tavoitella koska VF:n toiminta on ei-kaupallista.

Mikäli olet kiinnostunut joko Virtual Finnairin paidasta tai lippiksestä, kerro kiinnostuksestasi tässä viestiketjussa.

Harri_Laitinen:
Terve,

Jos näitä tuotteita nyt tulee myyntiin, niin mulle varaukseen yksi lippis ja yksi paita. On niin hienon näköisiä, että Malmillakin seisottiin silmät pyöreinä. Elikkä, Kiinnostusta on, elikkä minulle kumpaakin yksi kappale.

Juha:
Kyllä tuota lippistä ehkä kehtaisi pitää mutta tuo paita...

FIN0115:
Lippis on kyllä sen verran hyvän näkönen, että sellasen vois ostaa Mulle yks lippis!

Staok:
S koon Paita   kotikäyttöön ja mökille

Navigation

Up one level

Next page