Parhaat Hampurilaiset

<< < (29/87) > >>

T2:
Dallas TX, Grapewine, Ravintola Fud Truckers

Ei muuten burgerit paljoa ainakaan näistä parene, tekevät pihvit itse jauhamalla sisäfileestä. Suurin listalta tilattava pihvi painaa 750gr. ja pihvin saa mediumina.

jrantala:

Dallas TX, Grapewine, Ravintola Fud Truckers

Ilmeisesti tarkoitat Fuddruckersia?
www.fuddruckers.com

Fuddruckerseja on ympäri jenkkilää ja tokihan siellä saa meheviä purilaisia. Varsinkin "The Works" 1 lb:n pihvillä on ihan käypäinen ateria. 
Tosin varsinainen pikaruokapaikkahan se ei ole samaan tyyliin kuin McDonalds - vaan purilaisia joutuu odottamaan.

Pikkis:
Jullis Bar Ylläksellä. Harley-miehen annoksella lähtee nälkä koko suvulta.

svirkkul:

Tosin varsinainen pikaruokapaikkahan se ei ole samaan tyyliin kuin McDonalds - vaan purilaisia joutuu odottamaan.

Ainakin meikäläisen lähi mäkkäri on myös sellainen että siellä saa odotella ruokaansa. 

FIN1979:

Ainakin meikäläisen lähi mäkkäri on myös sellainen että siellä saa odotella ruokaansa. 

Itse olen joskus Mäkkärissä ollut yhden kesän töissä ja meillä ohjeistuksena oli että kolmessa minuutissa tilauksesta pitäisi asiakkaalla olla tilaamansa tuotteet.

Ainakin sen mitä olen Mäkkäreissä syönyt niin joskus saa omaa ateriaa odotella kymmenenkin minuuttia ja mukaan saa vain sen juoman. Tämäkö on sitä "fast"-foodia ?

Pohjat odotuksessa oli Friisilän McDonaldsissa jossa odotin serkkujen kanssa safkaa 20 minuuttia, hyvitykseksi sentään saatiin jäätelöt.

Ihmisiä sielläkin vain on töissä ja varsinkin kesä-aikaan on hidasta kun on kesäduunarit töissä 

Jani

Navigation

Up one level

Next page

Previous page