Parhaat Hampurilaiset

<< < (37/87) > >>

fsfinland:
Esson Kebab-Burgerit ovat mielettömän hyviä.  Suosittelen maistamaan. 

Jfredrik:
Hellurei.

Mun suosikit on jo molemmat mainittu, eli:

Suomessa: Tampere - Finlaysonin kortteli - American Diner (http://www.diner.fi/)

USA:ssa (Kalifornia, Nevada, Arizona) In'n'Out burger (http://www.in-n-out.com/)

T: Jani

Koo:
Harmi että lähin Snacky on (Helsingistä katsottuna)  Salossa.

Iso Poliisi on ystävä.

(ja tähän on turha tulla sanomaan että mee Hampurikseen, ne ei tee sitä oikein).

Miksei Suomessa ole BurgerKingejä. Whopperi pesee 80% suomiburgereista jo pelkällä ulkonäöllään, koosta puhumattakaan.      

Koo:

Itse olen joskus Mäkkärissä ollut yhden kesän töissä ja meillä ohjeistuksena oli että kolmessa minuutissa tilauksesta pitäisi asiakkaalla olla tilaamansa tuotteet.

Ainakin sen mitä olen Mäkkäreissä syönyt niin joskus saa omaa ateriaa odotella kymmenenkin minuuttia ja mukaan saa vain sen juoman. Tämäkö on sitä "fast"-foodia ?

Pohjat odotuksessa oli Friisilän McDonaldsissa jossa odotin serkkujen kanssa safkaa 20 minuuttia, hyvitykseksi sentään saatiin jäätelöt.

Ihmisiä sielläkin vain on töissä ja varsinkin kesä-aikaan on hidasta kun on kesäduunarit töissä 

Jani

Aika mielenkiintoista sikäli että mäkkärin pitäisi olla "samanlainen kaikkialla" 

Thaimaassa McD  on auki 24/7/365 (ainakin turistialueilla).   Tiskillä on sekuntikellot, ja jos et itse tilauksen annettuasi lyö kelloa käyntiin, kassahenkilö tekee sen puolestasi.  Jos joku osa tilauksestasi ei ilmaannu tarjottimelle siinä vaiheessa kun sekkari huutaa (aikaa 60sek, eli 1 min), niin koko tilaus on ilmainen.

EDIT: ja lisäksi oman huomioni mukaan se thaimaalainen Big Mac on kooltaan suomalaista serkkuaan jonkin verrankin suurempi.

FIN0109:
Moro!

Laitetaas nämäkin tähän, jos eivät jo ole olleet...

Kuortin ABC:n vastapäätä olevasta Chilistä saa mielestäni erittäin hyviä hampurilaisaterioita!
Pysähdytään siinä aina syömään, kun mökille mennään. On just sopivasti puolivälissä.

Ja sitten Puumalan Tiikerihai ravintolan burgerit on myös todella hyviä! Muista pyytää majoneesia erikseen dippikippoon, niin ranskalaiset saavat uuden ulottuvuuden!

-Kaitsu

Navigation

Up one level

Next page

Previous page