FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
14.12.17, 08:17

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Parhaat Hampurilaiset
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Parhaat Hampurilaiset
McDonald's - 191 (33.3%)
Hesburger - 189 (33%)
Muu...mikä? - 193 (33.7%)
Total Votes: 573

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Reply Print
Author Topic: Parhaat Hampurilaiset  (Read 100277 times)
Teemu Säilä

Date Registered: 31.01.05

Re: Parhaat Hampurilaiset
« Reply #140 on: 24.07.07, 08:38 »

Dallas TX, Grapewine, Ravintola Fud Truckers

Ei muuten burgerit paljoa ainakaan näistä parene, tekevät pihvit itse jauhamalla sisäfileestä. Suurin listalta tilattava pihvi painaa 750gr. ja pihvin saa mediumina.
Jussi Rantala

Date Registered: 04.07.01

« Reply #141 on: 24.07.07, 13:25 »

Dallas TX, Grapewine, Ravintola Fud Truckers

Ilmeisesti tarkoitat Fuddruckersia?
www.fuddruckers.com

Fuddruckerseja on ympäri jenkkilää ja tokihan siellä saa meheviä purilaisia. Varsinkin "The Works" 1 lb:n pihvillä on ihan käypäinen ateria.  thmbup
Tosin varsinainen pikaruokapaikkahan se ei ole samaan tyyliin kuin McDonalds - vaan purilaisia joutuu odottamaan.
Markus Pikkarainen

Date Registered: 19.06.06

« Reply #142 on: 24.07.07, 23:46 »

Jullis Bar Ylläksellä. Harley-miehen annoksella lähtee nälkä koko suvulta.
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #143 on: 25.07.07, 04:10 »

Tosin varsinainen pikaruokapaikkahan se ei ole samaan tyyliin kuin McDonalds - vaan purilaisia joutuu odottamaan.

Ainakin meikäläisen lähi mäkkäri on myös sellainen että siellä saa odotella ruokaansa.  Angry
Jani Salo

Date Registered: 05.07.01

« Reply #144 on: 25.07.07, 13:52 »

Ainakin meikäläisen lähi mäkkäri on myös sellainen että siellä saa odotella ruokaansa.  Angry

Itse olen joskus Mäkkärissä ollut yhden kesän töissä ja meillä ohjeistuksena oli että kolmessa minuutissa tilauksesta pitäisi asiakkaalla olla tilaamansa tuotteet.

Ainakin sen mitä olen Mäkkäreissä syönyt niin joskus saa omaa ateriaa odotella kymmenenkin minuuttia ja mukaan saa vain sen juoman. Tämäkö on sitä "fast"-foodia ?

Pohjat odotuksessa oli Friisilän McDonaldsissa jossa odotin serkkujen kanssa safkaa 20 minuuttia, hyvitykseksi sentään saatiin jäätelöt.

Ihmisiä sielläkin vain on töissä ja varsinkin kesä-aikaan on hidasta kun on kesäduunarit töissä  Grin

Jani

Jani Salo
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." -- Orville Wright
"My soul is in the sky." -- William Shakespeare
Espoo, 02230
http://openflights.org/user/777-300ER
Mikko Sokero

Date Registered: 07.12.04

« Reply #145 on: 25.07.07, 15:17 »

IN´n´OUT (en osaa kirjoittaa kai oikein) Kaliforniassa. LA:ssa ainakin Lincolnin ja Washingtonin kulmassa.
Olli-Pekka Viitaharju

Date Registered: 28.05.06

« Reply #146 on: 29.07.07, 19:39 »

Hesburger!Maku on vaan parempi ja tykkään majoneesista.

Olli-Pekka Viitaharju
Kimmo Kyle

Date Registered: 12.09.02

« Reply #147 on: 29.07.07, 19:47 »

Mikään ei voita Puotilan (helsinki) venerannan Grillin police ateiraa  thmbup

Eikös se ole Hampuris? http://www.hampuris.fi/toimipisteet.htm

Hampuris on paras - hauska nimi ja hyvät eväät  Smiley

EDIT: typo
« Last Edit: 30.07.07, 11:22 by Kimmo Kyle »
Kopteeni
Former member
« Reply #148 on: 30.07.07, 09:43 »

Eikös se ole Hampuris? http://www.hampuris.fi/toimipisteet.htm

On Hampuris on paras - hauska nimi ja hyvät eväät  Smiley

Jes täältä kans ääni Hampurikselle. Ei ihan snägäriaatelia mutta erittäin hyvää ruokaa kuitenkin. Tulee usein käytyä kun asun lähellä.
Marko Karvinen

Date Registered: 17.10.05

« Reply #149 on: 30.07.07, 13:14 »

Joensuun Dollyssa on tosi hyvät hampparit, ja varsinkin ranut hakkaa ketjuranut mennentullen

Elämässä nallekarkit ei mene aina tasan...
zikaduu
Former member
« Reply #150 on: 30.07.07, 13:26 »

Itse olen joskus Mäkkärissä ollut yhden kesän töissä ja meillä ohjeistuksena oli että kolmessa minuutissa tilauksesta pitäisi asiakkaalla olla tilaamansa tuotteet.

Ainakin sen mitä olen Mäkkäreissä syönyt niin joskus saa omaa ateriaa odotella kymmenenkin minuuttia ja mukaan saa vain sen juoman. Tämäkö on sitä "fast"-foodia ?

Pohjat odotuksessa oli Friisilän McDonaldsissa jossa odotin serkkujen kanssa safkaa 20 minuuttia, hyvitykseksi sentään saatiin jäätelöt.

Ihmisiä sielläkin vain on töissä ja varsinkin kesä-aikaan on hidasta kun on kesäduunarit töissä  Grin

Jani
Minä taas kuulin opettajaltani kun hän oli perheineen ollut paikallisessa Mäkkärissä. Kun ruokia ei odotuksen jälkeen kuulunut, hän valitti asiasta tiskille, josta sai about seuraavanlaisen vastauksen: "Ei tämä ole mikään pikaruokala, tämä on perheravintola". Huh
Kyllä itsekin aina olen Mäkkäriä pikaruokalana pitänyt, mutta ilmeisesti totuus onkin toinen.  laugh
Markku Vierelä

Date Registered: 23.08.05

« Reply #151 on: 30.07.07, 17:24 »

Seiska hallin kuppilan hampurilaiset, nam nam. thmbup

Caravaanari on kaikkien kaveri.
Tatu Koiranen

Date Registered: 10.04.07

« Reply #152 on: 31.07.07, 01:50 »

Minä taas kuulin opettajaltani kun hän oli perheineen ollut paikallisessa Mäkkärissä. Kun ruokia ei odotuksen jälkeen kuulunut, hän valitti asiasta tiskille, josta sai about seuraavanlaisen vastauksen: "Ei tämä ole mikään pikaruokala, tämä on perheravintola". ???
Kyllä itsekin aina olen Mäkkäriä pikaruokalana pitänyt, mutta ilmeisesti totuus onkin toinen.  :laugh:

Opettaja fiksuna (not) ihmisenä siis mennyt ja dissannut mäkkiä töissään, luultavasti mitenkään työtehtäviin liittyen.

Itse asiaan. Paras ketjuhampurilainen on mäkkärin QP lisäpihvillä, eli tunnetaan myös tuplajättijuustohampurilaisena, jota saa listoilta vain öisin (mutta monesta paikasta myös päivisin, kun vaan osaa pyytää. Jos ei muuten, niin sitten ostaa sen QP:n lisäpihvin kanssa (tai tyytyy QP:hen sellasenaan)).

0503277581 - tatu at koiranen piste fi
Kimmo Kyle

Date Registered: 12.09.02

« Reply #153 on: 31.07.07, 08:44 »

Itse asiaan. Paras ketjuhampurilainen on mäkkärin QP lisäpihvillä, eli tunnetaan myös tuplajättijuustohampurilaisena, jota saa listoilta vain öisin (mutta monesta paikasta myös päivisin, kun vaan osaa pyytää. Jos ei muuten, niin sitten ostaa sen QP:n lisäpihvin kanssa (tai tyytyy QP:hen sellasenaan)).

Kieltämättä hyvä setti, jos joskus harvoin  Tongue sattuu käymään niin että tulee kotiin hyvin myöhään. Joskus niitä on tarttunut mukaan kolmekin kappaletta - täytyy siteerata Ennätystehdasta ja todeta että ihme etten oo kuitenkaan tän lihavampi  Grin
Antti Rimpisalo

Date Registered: 08.07.01

« Reply #154 on: 31.07.07, 09:06 »

Rovaniemen linja-autoaseman vieressä oli ennen semmonen grilli kuin Örnin grilli. Siellä oli kyllä älyttömän hyvät ja isot hampurilaisateriat! Voitti kyllä mennen tullen kaikki nämä ketjumestat...
Se oli kyllä paras paikka tähän asti, missä on tullu syötyä
Toinen hyvä oli "leksan"grilli keskustassa K-marketin sivuparkin(ns leksan parkki) vieressä.
Sieltä chiliburgeri....aijai!

Air Force Reserve
Antton Rintala

Date Registered: 14.12.05

« Reply #155 on: 31.07.07, 09:10 »

Taiston herkkugrilli ja siellä kun ottaa lounasburgerin (ananas ja pekoni lisätäytteiksi) niin ei oo parempaa
« Last Edit: 08.08.07, 08:28 by Antton Rintala »
niko korpela
Former member
« Reply #156 on: 05.08.07, 18:19 »

Tässä kyllä paras mitä olen tähän mennessä törmännyt, Nilsiän vierasvenesatamassa Syvärin Helmi-nimisen Grilli-Ravintolan jättihampurilainen, tässä tosiaan oli tekemistä aikuisellakin miehellä, ja isot ranskalaiset kyytipojaksi, jotka todellakin olivat "ISOT!"  Tongue

[ attachment removed ]

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan ja hintakaan ei päätä huimaa, sinänsä koomista, että itse ei tuota meinannut jaksaa tuhota, niin vieressä 6-v pikkuneiti pisteli tuollaisen ääntä kohti melkein ennen kuin edes ehdin aloittaa  Shocked
Juho Vastapuu

Date Registered: 23.03.06

« Reply #157 on: 05.08.07, 18:45 »

Juuri tuollaisia niiden hampurilaisten olla pitää, ei mitään mäkkärin pikkupurilaisia. Scan -burgerilla yllätyimme hampurilaisten mukavasta koosta  thmbup
Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

« Reply #158 on: 05.08.07, 19:09 »

Kyllä kyseessä on mäkkärin paras hampurilainen, mutta kyllä siinä tuntee itsensä luuseriksi kun tilaa kyseisen tuplajättijuusto plus-aterian ja sitten joku nätti tyttö sen sulle pakkaa ja kysyy "Nii sulle oli tuplajättijuustoateria""

Ulkomaillahan tämä kyseinen hampurilainen kulkee tietääkseni nimellä "Double quarter pounder with cheese" jota mm. leffassa Supersize Me ihmeteltiin  Tongue

Snowblind
Former member
« Reply #159 on: 05.08.07, 21:56 »

Amarillossa sellanen hampurilainen ko XXXL Burger siis aivan tajuttoman komee rakennelma thmbup
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1