FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.08.19, 23:04

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  lentäjäksi haku
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 Reply Print
Author Topic: lentäjäksi haku  (Read 22367 times)
Toni13
Former member
Re:lentäjäksi haku
« Reply #20 on: 03.06.03, 19:24 »

joo niin laitan...täytyy laittaa englanniks teettää hiaman vaikeuksia...voisko ketään kertoo mitä siihen mailiin kirjottaisin koska eng. kielen taito ei ole niin hyvä....
MasterBaziz
Former member
« Reply #21 on: 03.06.03, 19:35 »

joo niin laitan...täytyy laittaa englanniks teettää hiaman vaikeuksia...voisko ketään kertoo mitä siihen mailiin kirjottaisin koska eng. kielen taito ei ole niin hyvä....

Hello,

as I tried to sign up for VATSIM membership, I came to notice that there's no country to select in the "Select a country" drop-down. Could you please check this issue?

Best regards,

Toni Tihleman
Toni13
Former member
« Reply #22 on: 03.06.03, 20:50 »

Joo kiitos ja kumarrus...

olen kiitollisuuden velassa Wink    tiedätkö sen e-mail osoitteen (tällä hetkellä sivut ei toimi)
« Last Edit: 03.06.03, 20:54 by Toni Tihleman »
MasterBaziz
Former member
« Reply #23 on: 04.06.03, 03:26 »

Jaaha, nyt sieltä löytyy taas ne maat. Tongue Eilisen katkoksen aikana vika ilmeisesti korjattu, mutta mun pitää näköjään käydä hankkimassa uus salasana, kun ne on vaihtanu ne.. Jännä ettei menny eilen poikki yhteydet tornissa.. Roll Eyes

Eli Toni siitä vaan rekisteröitymään ja linjoille! Smiley
Toni13
Former member
« Reply #24 on: 04.06.03, 07:14 »

No niin nyt pääsin rekisteröitymään..... mutta miten pääsen lentää vatsimiin ilmeisesti jollain squawkboxilla vai olenko aivan väärässä? (eng. kielen taito ei ole mikä parhain)
Olli Keijonen

Date Registered: 08.03.02

« Reply #25 on: 04.06.03, 07:49 »

No niin nyt pääsin rekisteröitymään..... mutta miten pääsen lentää vatsimiin ilmeisesti jollain squawkboxilla vai olenko aivan väärässä? (eng. kielen taito ei ole mikä parhain)
No mene osoitteeseen http://vacc-fin.net, siellä on ohjeet selvällä suomenkielellä, katso sivun ylälaidasta kohta tutorials.
Marco Matikainen

Date Registered: 09.02.02

« Reply #26 on: 04.06.03, 07:53 »

Joo squawkboxia tarviit VATSIM:ssa ja se toimii myös FMC:nä freeware paneeleissa. Jos sulta ei englanti suju vielä oikeen niin ainahan sä voit lentää suomessa suomeks et kyllä sä sen oikeastaan pakostikkin opit englanniksi lentämään, koska suurin osa piloteista puhuu sitö kanavilla Wink

E-Jets
Toni13
Former member
« Reply #27 on: 04.06.03, 10:36 »

joo nyt sain yhdistetty sinne (ehkä) mutta en mä mitään muita koneita nää.... en ymmärrä mitä pitäs tehdä?HuhHuh ja en saa sitä sb hostia siihen missä lennän (koneen paneeliin) joudun aina tulee pelistä pois että nään sen sb hostin?Huh AUTTAKAA!!!!
« Last Edit: 04.06.03, 11:18 by Toni Tihleman »
MasterBaziz
Former member
« Reply #28 on: 04.06.03, 11:20 »

joo nyt sain yhdistetty sinne (ehkä) mutta en mä mitään muita koneita nää.... en ymmärrä mitä pitäs tehdä?HuhHuh

No kyllä sä nyt oot yhdistettynä, mutta sun konetta ei näy siellä, eli SB ei tiedä vissiin mitään FSän sijainnista. Onko varmasti Multiplayer hostattuna FSästä ja löytyihän se SBeellä?

Ja kannattaa ottaa aluksi se C172, eikä DC9, mikä sulla nyt näyttää olevan. Wink

Muita koneitahan ei näy, jos niitä ei ole riittävän lähellä (defaulttina taitaa olla 5nm).
MasterBaziz
Former member
« Reply #29 on: 04.06.03, 11:21 »

ja en saa sitä sb hostia siihen missä lennän (koneen paneeliin) joudun aina tulee pelistä pois että nään sen sb hostin?Huh AUTTAKAA!!!!

Ei toimi FS2002:ssa, eli painele vaan Alt+Tab
MasterBaziz
Former member
« Reply #30 on: 04.06.03, 11:22 »

AUTTAKAA!!!!

Kannattaa mennä #lentosimut @ IRCNet, niin saat reaaliaikaista apua. Foorumissa on aina viive. Mee aluksi http://www.mirc.com ja lataa se, niin saat irkkiin yhteyden.
Toni13
Former member
« Reply #31 on: 04.06.03, 11:27 »

on mulla mIRC eli: mitä mun nyt pitää tehdä?
Toni13
Former member
« Reply #32 on: 04.06.03, 11:29 »

kyllä mulla pitäs olla multiplayer päällä.....ja kyllä se löytys... siinä luki jotain squawkbox 1/36 ja painoin join
MasterBaziz
Former member
« Reply #33 on: 04.06.03, 11:40 »

on mulla mIRC eli: mitä mun nyt pitää tehdä?

Alussa tulee se Options ikkuna. Ota Category -valikosta (vasemmalla) Connect ja kirjota siihen alas tietosi. Nickname on esim. JoonasHa ja alternative käytetään, jos se ensimmäinen on varattu, eli siihen esim. JoonasHa_. Sitten sieltä ylhäältä ota IRC Network -valikosta IRCnet ja sen alta valitse semmoinen, jossa lukee IRCnet: EU, FI, Helsinki. Sitten vaan connect, ja kun masiina on saanut yhteyden kirjoita /join #lentosimut ja iske entteriä. Jos kanava ei ilmesty siihen, niin kirjoita /query MiniME- ja siihen ikkunaan pyydät, että saisit inviten #lentosimuille (toisessa päässä on Salmisen Ville).
Ville_Salminen
Former member
« Reply #34 on: 04.06.03, 11:49 »

Alussa tulee se Options ikkuna. Ota Category -valikosta (vasemmalla) Connect ja kirjota siihen alas tietosi. Nickname on esim. JoonasHa ja alternative käytetään, jos se ensimmäinen on varattu, eli siihen esim. JoonasHa_. Sitten sieltä ylhäältä ota IRC Network -valikosta IRCnet ja sen alta valitse semmoinen, jossa lukee IRCnet: EU, FI, Helsinki. Sitten vaan connect, ja kun masiina on saanut yhteyden kirjoita /join #lentosimut ja iske entteriä. Jos kanava ei ilmesty siihen, niin kirjoita /query MiniME- ja siihen ikkunaan pyydät, että saisit inviten #lentosimuille (toisessa päässä on Salmisen Ville).

Kröhm... Sinulla ei kyllä ollut mitään lupaa tehdä tuota, joten tommoset 1000€ vois riittää korvaamaan henkiset vauriot? Jos ei käy, niin raastuvassa tavataan...  Grin

Eikai, ottakee vaan yhteyttä, mä neuvon sitten etiäpäin

Former member
« Reply #35 on: 04.06.03, 11:53 »

kyllä mä irc:tä osaan käyttää!!!

mutta mitä mun nyt pitää tehdä että se vatsim homma toimii kunnolla?Huh    mä tulen sinne irc nettiin
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #36 on: 04.06.03, 12:20 »

Tuota.. Nyt kyllä kannattaisi ottaa silmät (molemmat  Smiley ) käteen ja lukea mm. nuo VACC:n ohjeet kunnolla läpi, koska niissä on selitetty _kaikki_ tarvittava.

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Toni13
Former member
« Reply #37 on: 04.06.03, 14:51 »

mä olen lukenut ne ohjeet (ehkä pitää uudestaan) mutta silti se ei kaiketi toimi kunnolla...
Vesku7
Former member
« Reply #38 on: 04.06.03, 15:17 »

Koitas tehdä näin:
Ja onhan sulla asennettuna FSUIPC.dll ja HostSB.dll

[ Attachment deleted - over 40 days old ]
« Last Edit: 04.06.03, 15:19 by Vesa-pekka Ruohonen »
Toni13
Former member
« Reply #39 on: 04.06.03, 15:28 »

En tiedä noista hostsb.dll mistä sen saa ja mihin asennetaan... muuten oon tehny just noin
Pages: 1 [2] 3 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1