FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
16.07.19, 20:20

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  VFPT:n poistaminen kesken koulutuksen
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: VFPT:n poistaminen kesken koulutuksen  (Read 7078 times)
niko
Former member
VFPT:n poistaminen kesken koulutuksen
« on: 02.08.03, 11:15 »

Päivittelin tässä äskettäin konettani ja jouduin poistamaan Virtul Finnair Pilot Testerin. Olin suorittanut jo PPL-teoriakokeen, ja nyt kun uudelleen asennuksen jälkeen yritän suorittaa CPL-koetta, niin se tarjoaa tehtäväksi vain PPL-koetta.

Otin kyllä talteen "vanhan" VFPT:n kansion, mutta en tiedä onko siitäkään apua. Oisko jollain vinkkejä tilanteeseen.

T: Niko
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

Re:VFPT:n poistaminen kesken koulutuksen
« Reply #1 on: 02.08.03, 12:05 »

Tee vaan PPL uudestaan ja lähetä tulos normaalisti, se on nopein tapa.

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
kimkrister
Former member
« Reply #2 on: 03.08.03, 05:51 »

Päivittelin tässä äskettäin konettani ja jouduin poistamaan Virtul Finnair Pilot Testerin. Olin suorittanut jo PPL-teoriakokeen, ja nyt kun uudelleen asennuksen jälkeen yritän suorittaa CPL-koetta, niin se tarjoaa tehtäväksi vain PPL-koetta.

Otin kyllä talteen "vanhan" VFPT:n kansion, mutta en tiedä onko siitäkään apua. Oisko jollain vinkkejä tilanteeseen.

T: Niko

Mulle kävi samoin koulutuksen aikana, kun hommasin uuden tietokoneen. Tein PPL -kokeen ja jouduin poistamaan VFPT:n tietenkin ja asensin sen uuteen koneeseen.

Ei siinä muuta kuin tein uudestaan PPL-kokeen ja sen perään CPL:n. Nopein tapa... Onnea kokeeseen! Smiley
Toni13
Former member
« Reply #3 on: 01.11.03, 18:36 »

Joo meni windows tossa uusiks ja poistui VFPT olin tehnyt PPL kokeen ja en kertaakaan CPL:ää joten teenkö sitten vaan PPL:än niinkuin Kim ja Niko uudestaan... vai onko muita mahdollisuuksia?  Sad
Harri Laitinen

Date Registered: 15.01.02

« Reply #4 on: 01.11.03, 22:52 »

Joo meni windows tossa uusiks ja poistui VFPT olin tehnyt PPL kokeen ja en kertaakaan CPL:ää joten teenkö sitten vaan PPL:än niinkuin Kim ja Niko uudestaan... vai onko muita mahdollisuuksia?  Sad

Niinkun edellisissä viesteissä sanottiin, niin toi uudelleen tekeminen on nopein tapa Smiley

Allekirjoitus
Toni13
Former member
« Reply #5 on: 02.11.03, 13:40 »

No nyt on sekin taas tehty ja meni jopa 2 enemmän oikein kun viimeksi  Grin sitten lukemaan CPL:ää  Wink
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1